Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@14:45:02 GMT

کشف ۲۸ هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق در اشتهارد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۳۶۱۸

کشف ۲۸ هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق در اشتهارد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی عزیزی اظهار کرد مأموران کلانتری ۱۱ مرکزی شهرستان اشتهارد در حین گشت زنی و انجام عملیات ایست و بازرسی، به یک دستگاه خاور تانکردار در خروجی یکی از شهرک‌های صنعتی شهرستان مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر می‌کنند.

وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد تریلر دارای ۲۸ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی شبیه به نفت کوره به ارزش ۱ میلیارد و چهارصد میلیون ریال است و فاقد اسناد مدارک مثبت جهت جابه‌جایی محموله بوده که بلافاصله تریلر توقیف و به پلیس آگاهی شهرستان اشتهارد منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی اشتهارد با بیان اینکه پس از تکمیل پرونده یک متهم این پرونده تحویل مراجع قضائی شد، گفت: پلیس با رصد دائم محورهای مواصلاتی از قاچاق و به تاراج رفتن سرمایه‌های ملی جلوگیری می‌کند.

کد خبر 5272144

منبع: مهر

کلیدواژه: علی عزیزی فرمانده انتظامی اشتهارد سوخت قاچاق ویروس کرونا واکسن کرونا آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا بوشهر عید غدیر خم گرگان خطبه های نماز جمعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عکس استانها محرم 1400 اردبیل ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۳۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،رییس پلیس جهرم گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق، ماموران انتظامی هنگام گشت زنی در جاده‌های این شهرستان به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
علی‌اصغر محمدپور افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از این کامیون، ۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق  را کشف کردند.
فرمانده انتظامی جهرم بیان کرد: متهم پس از دستگیری به مرجع قضایی جهرم معرفی شد.
شهرستان جهرم در جنوب فارس و در فاصله ۱۹۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق
  • کشف ۲ هزارلیترسوخت قاچاق درخرمشهر
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • کشف ۶ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق در بیرجند
  • حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت‌حیدریه از مرز ۱.۶ میلیارد لیتر گذشت
  • یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون لیتر سوخت در منطقه تربت‌حیدریه توزیع شد
  • کشف ۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در جهرم
  • رکورد حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت حیدریه از مرز یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون لیتر
  • کشف ۱۵ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در سمنان
  • کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در آذرشهر