Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-18@20:50:20 GMT

دست رد به سینه آبی ها ؛ این ستاره فروشی نیست

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۳۶۲۸

دست رد به سینه آبی ها ؛ این ستاره فروشی نیست

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اینتر پیشنهاد قابل توجه چلسی برای روملو لوکاکو را رد کرده است. جانلوکا دی مارتزیو، فابریزیو بیاسین و دیگر خبرنگاران اسکای اسپورت ایتالیا گزارش کرده اند که ارزش این پیشنهاد فوق العاده ۱۰۰ میلیون یورو به علاوه انتقال مارکوس آلونسو به اینتر بوده است!

اما این پیشنهاد آبی های لندن نیز رد شد، هر چند که ممکن است این پایان کار نباشد چرا که چلسی به حدودی رسیده است که اینتر آماده است در این مرحله از مهاجم بلژیکی خود دست بکشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکلات مالی نراتزوری بر همگان آشکار است، با این حال اینتر مصمم است درخشان ترین بازیکن خود را که در قهرمانی در سری آ و فتح اسکودتو کاملاً تعیین کننده بود، حفظ کند.

طبق ادعای لا ریپابلیکا و اسکای اسپورت ایتالیا، هنگامی که پیشنهاد چلسی به محدوده ۱۳۰ میلیون یورو با احتساب پول نقد و ارزش بازیکن پیشنهادی می رسد، آن زمان است که اینتر واقعا دچار تزلزل و تردید می شود.

در این مرحله باشگاه درباره فروش لوکاکو مذاکره خواهد کرد و از ملی پوش بلژیکی می پرسد که می خواهد چه کار کند.

در حال حاضر لوکاکو به هیچ وجه قصد خروج از اینتر را ندارد، زیرا در بهترین فرم خود است و واقعا از فوتبال بازی کردن در ایتالیا با ۲۴ گل در ۳۶ بازی فصل گذشته سری آ لذت می برد.

لوکاکو قبلاً تجربه حضور در تیم فوتبال چلسی را داشته، اما آنها حمایت لازم را از او به عمل نیاوردند و مهاجم بلژیکی آن حمایتی که می خواست را در سن سیرو پیدا کرد.

اگر اینتر قرار باشد تابستان امسال یکی از مهاجمان خود را بفروشد، آن لائوتارو مارتینز خواهد بود چرا که قرارداد او تا ژوئن سال ۲۰۲۳ به پایان می رسد و مدیر برنامه های مهاجم آرژانتینی نیز با تمدید قرارداد موافقت نکرده است.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: چلسی روملو لوکاکو اینتر میلان چلسی روملو لوکاکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۳۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای جالب ستاره چلسی: شوخی بود، نه دعوا!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس به مصاف اورتون رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه پر گل 0-6 در ورزشگاه استمفوردبریج در هم بکوبد و سه امتیاز شیرین را از این بازی به دست آورد. 

پالمر ستاره اول تیمش در این بازی بود که موفق شد در عرض 16 دقیقه و در دقایق 13 و 18 و 29 هت تریک کند تا نشان دهد که چلسی بهترین تصمیم ممکن را با به خدمت گرفتن او از منچسترسیتی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی فصل گذشته گرفته است اما این پایان ماجرا نبود. 

این بازیکن موفق شد در دقیقه 64 هم یک پنالتی را وارد دروازه حریف کند اما بحث درباره این که چه کسی این ضربه پنالتی را بزند، به نکته عجیب این بازی تبدیل شد و خشم مائوریسیو پوچتینو را هم به همراه داشت. هرچند این ستاره انگلیسی نکته جالبی را در این باره مطرح کرده است. 

پالمر در گفتگو با اسکای اسپورت در این باره اظهار داشت:« دیگر بازیکنان می‌خواستند پنالتی بزنند که قابل درک بود چون بازی 0-4 بود. اما من پنالتی‌زن تیم هستم و می‌خواستم خودم بزنم. اما فکر می‌کنم که ما در این صحنه نشان دادیم که همه دوست دارند مسئولیت پذیر باشند و مشارکت داشته باشند. 

شاید از دور اینطور به نظر آمد که ما در حال بحث و حتی دعوا هستیم اما همه فقط به دنبال کمک کردن به تیم و کسب پیروزی هستند. این بحث اصلا جدی نبود و ما با اشاره به آن خندیدیم و شوخی کردیم. اما سرمربی از دست ما عصبانی شده است.»

دیگر خبرها

  • با یک بند آزادسازی ۵۰ میلیون یورویی؛ رقابت آرسنال، چلسی و منچستریونایتد برای بنجامین ششکو
  • ماموریت مهم شش ستاره در پرسپولیس
  • ماسیمو موراتی: لائوتارو مارتینز با دیگو میلیتو قابل مقایسه است
  • انتقام گران‌قیمت پورتو از طارمی پیش از رفتن به اینتر
  • درخشش خیره‌کننده: ستاره چلسی به هالند رسید
  • ضربه 140 میلیاردی پورتو به طارمی قبل از انتقال به اینتر!
  • ادعای جالب ستاره چلسی: شوخی بود، نه دعوا!
  • آبروریزی در چلسی: دعوا بر سر پنالتی!
  • ضربه ۱۴۰ میلیاردی به طارمی قبل از انتقال به اینتر!
  • آبروریزی در چلسی: دعوا بر سر پنالتی! (عکس)