Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@17:10:20 GMT

آمده ام تا دنی آلوز جدید بارسلونا باشم

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۳۶۷۹

آمده ام تا دنی آلوز جدید بارسلونا باشم

مدافع برزیلی جدید بارسلونا معتقد است می تواند بازی های درخشان دنی آلوز را تکرار کند.

به گزارش "ورزش سه"، امرسون رویال مدافع راست برزیلی بارسلونا پس از دو سال حضور در بتیس بالاخره به شکل دائمی توسط بارسا خریداری شد. او دو سال پیش توسط بارسا و بتیس مشترکا خریداری شد و قرار بود دو فصل در باشگاه اندلسی بازی کند و آنقدر خوب بازی کرد تا بارسا در نهایت او را دائمی به خدمت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

دیروز امرسون به هواداران بارسا معرفی شد و در نشست خبری خود گفت:« بودن در بارسلونا افتخار بزرگی است و مثل یک رویاست. هر روز سخت تلاش کردم تا به پیراهن بارسا برسم و می خواهم از این فرصت بهترین استفاده را ببرم. من کارم را انجام خواهم داد و قطعا روزهای خوب و بدی در پیش خواهد بود ولی هرگز پا پی نمی کشم و تلاش می کنم به ترکیب اصلی برسم.»

 

 

 

 

امرسون ادامه داد:« قبل از من بازیکنانی مثل بلتی و دنی آلوز در سمت راست بارسا خوش درخشیده و تاریخ سازی کرده اند. من هم می خواهم جا پای این بازیکنان بگذارم. دنی آلوز الگوی من است و پرافتخارترین فوتبالیست تاریخ محسوب می شود. به خاطر او بود که به بارسلونا پیوستم و دوست دارم آلوز جدید بارسا باشم.»

 

هم تیمی شدن با مسی:« مقابل لئو بازی کرده ام و می دانم که اگر روز خوبش باشد، مهار او غیرممکن خواهد بود. او بهترین بازیکن دنیاست. متاسفانه در فینال کوپا آمه ریکا به آرژانتین باختیم و قطعا ناراحتم ولی از یک جهت برای مسی خوشحال بودم که به حقش در بازی های ملی رسید.»

 

 

برزیل تیم ملی برزیل بارسلونا دنیل آلوز لیونل مسی پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: برزیل تیم ملی برزیل بارسلونا لیونل مسی پاری سن ژرمن دنی آلوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۳۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرنادیده‌ترین بازیکن فصل بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، فرمین لوپز، یکی از پدیده‌های فصل بارسلوناست و در 35 بازی 6 گل زده و یک پاس گل نیز داده است. با این وجود فرمین را یکی از قدرنادیده‌ترین‌های بارسا هم می دانند و او با دفاع سرسختانه یکی از اسطوره های رئال مادرید روبرو شد. 

خورخه والدانو، بازیکن و مربی سابق رئال مادرید، معتقد است فرمین شایسته ستایش بیشتر است و به اندازه ای که باید، مورد توجه قرار نمی گیرد.

والدانو گفت: «من واقعا فرمین را دوست دارم و فکر می کنم او به تیم ثبات می دهد. او بازیکنی است که به نظر من در بارسا و فوتبال اسپانیا دست کم گرفته شده است.»

والدانو در ادامه گفت: «عملکرد فرمین در حدی بوده که باید بیشتر مورد تمجید قرار می گرفت. ما قبلا در مورد بازیکنانی دیگر نیز چنین چیزی را دیده‌ایم و در فوتبال متاسفانه این یک اتفاق عادی محسوب می شود. این یک حقیقت است. معتقدم او یک فصل فوق العاده تا اینجا داشته و از بهترین های بارسلونا بوده است.»

دیگر خبرها

  • قدرنادیده‌ترین بازیکن فصل بارسلونا
  • آلکاراس: مجبور شدم از مسترز بارسلونا کناره‌گیری کنم
  • بارسا - پاری‌سن‌ژرمن؛ یک نبرد تمام‌اسپانیایی
  • تصمیم عجیب لمپارد: نمی‌خواهم در جام جهانی باشم!‏
  • پایان 5 سال تلخِ بارسلونا در چمپیونز لیگ
  • آمار باورنکردنی اسکار کلوپ در بارسلونا
  • کری ستاره بارسا برای رئال: حالا نوبت شماست!
  • ستاره سابق بارسا در فکر مربیگری در لیگ برتر
  • فلیکس: می‌خواهم بیشتر بازی کنم
  • فابرگاس: می‌خواهم سرمربی یک باشگاه بزرگ در لیگ برتر و لیگ قهرمانان باشم