Web Analytics Made Easy - Statcounter

با ساختار جدید احراز هویت که توسط صرافی‌های خارجی در حال اجراست، به محض شناسایی کیف پول خریداران ایرانی رمزارزها، حساب موجود در آن مسدود خواهد شد.         به گزارش پول نیوز تعداد قابل توجهی از خریداران ایرانی رمزارزها، از صرافی‌های خارجی برای خرید و نگه‌داری رمزارز‌ها استفاده می‌کنند و بنابر بررسی‌ها، بایننس یکی از محبوب‌ترین صرافی خارجی بین کاربران ایرانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوینکس نیز صرافی دیگری است که اخیرا فعال شده و مدعی است که خارجی است.

اگرچه در گذشته نیز موارد متعددی ثبت شده که صرافی‌های خارجی حساب و دارایی کاربران ایرانی را مسدود ساخته بودند یا حساب‌های خود آن‌ها به واسطه اقدامات مشکوک مسدود شده و در نتیجه میلیون‌ها دلار دارایی کاربران ایرانی از بین رفته یا به خطر افتاده، اما به نظر می‌رسد این‌بار، خطر مسدود کردن حساب‌ها جدی‌تر از قبل است و ایرانی‌ها باید سریعتر به فکر پیشگیری باشند.

بر این اساس، صرافی بایننس اخیرا اعلام کرده که یکی از اولین صرافی‌هایی است که سیستم CipherTrace Travel را با هدف کنترل انطباق با قوانین و مقررات شبکه مقابله با جرایم مالی (FinCen) و گروه ویژه اقدام مالی (FATF) پیاده سازی کرده است.

تعداد قابل توجهی از خریداران ایرانی رمزارزها، از صرافی‌های خارجی برای خرید و نگه‌داری رمزارزها استفاده می‌کنند و بنابر بررسی‌ها، بایننس یکی از محبوب‌ترین صرافی خارجی بین کاربران ایرانی‌ است. کوینکس نیز صرافی دیگری است که اخیرا فعال شده و مدعی است که خارجی است.

اگرچه در گذشته نیز موارد متعددی ثبت شده که صرافی‌های خارجی حساب و دارایی کاربران ایرانی را مسدود ساخته بودند یا حساب‌های خود آن‌ها به واسطه اقدامات مشکوک مسدود شده و در نتیجه میلیون‌ها دلار دارایی کاربران ایرانی از بین رفته یا به خطر افتاده اما به نظر می‌رسد این‌بار، خطر مسدود کردن حسابها جدی تر از قبل است و ایرانی ها باید سریعتر به فکر پیشگیری باشند.

بر این اساس، صرافی بایننس اخیرا اعلام کرده که یکی از اولین صرافی هایی است که سیستم CipherTrace Travel را با هدف کنترل انطباق با قوانین و مقررات شبکه مقابله با جرایم مالی (FinCen)  و گروه ویژه اقدام مالی (FATF) پیاده سازی کرده است.

منبع: مشرق

 

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: صرافی دلار ارز خریداران ایرانی صرافی های خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۳۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال در جلسه کمیته فنی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، طبق اعلام سعید تابش‌نیا سخنگوی کمیته فنی جلسه این کمیته جهت معرفی گزینه‌های احتمالی برای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال آقایان برگزار شد. چند گزینه ایرانی و خارجی معرفی شدند و رزومه‌های مربیان خارجی از کشورهای صاحب سبک در بسکتبال و پیشرفته به کمیته فنی فنی ارائه شد.

در جلسه بعدی کمیته فنی، اعضا رزومه مربیان خارجی را بررسی کرده و نظر خود را در مورد مربیان ایرانی اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویدیو/ شاهکار پارسی در اومااویا؛ از بزرگترین پروژه خارجی ایران چه می‌دانیم؟
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر در دام بدافزار‌ها می‌افتند؟
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • اتهام بزرگ: پیکه از عربستان رشوه گرفت!‏
  • سندروم مسئله با پدر در کمین دختران
  • سندروم «مسئله با پدر» در کمین دختران
  • نشست معرفی گزینه‌های احتمالی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • دارایی کاربران ایرانی در کیف پول تلگرام مسدود شد؟
  • معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال در جلسه کمیته فنی