Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@17:34:27 GMT

راه اندازی مرکز بستری موقت در بابل

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۳۷۸۲

راه اندازی مرکز بستری موقت در بابل

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل اعلام کرد مرکز بستری موقت بیماران کرونایی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با ظریف اولیه ۸۰ تخت در سالن ورزشی مخابرات واقع در کمربندی شرقی به زودی آغاز به کار می‌کند.

بر اساس این گزارش این مرکز با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بابل، سپاه پاسداران، مخابرات و هلال‌احمر شهرستان بابل تجهیز و آماده بهره برداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شهرستان بابل ۴ بیمارستان ویژه درمان بیماران کرونایی دارد اما آمار مبتلایان در این شهرستان هر روز در حال رکورد شکنی است.

در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در این شهرستان بستری شدند تا تعداد بیماران بستری شده در مراکز درمانی این شهرستان چهار رقمی شود و به ۱۰۸۰ بیمار برسد.

۶ بیمار نیز امروز در بیمارستان‌های بابل جان خود را از دست دادند که بیشترین آمار جان باختگان در چند ماه اخیر بود.

بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی بابل ۸۸۶ نفر به مراکز ۱۶ ساعته بابل مراجعه کردند که نتیجه ۴۰ درصد از تست‌های سریع آن‌ها مثبت بود.

انتهای پیام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مبتلایان به کرونا جان باختگان کرونا بیمارستان صحرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۳۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در حادثه انحراف خودرو از جاده در محور خرمشهر به اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز آبادان؛ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان اظهار کرد: در تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ در ساعت ۱۶:۵۳ مبنی بر انحراف از جاده خودروی سواری پراید در محور خرمشهر به اهواز، ۲۰ کیلومتری، بلافاصله ۳ تیم امدادی از نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی آبادان و به محل حادثه اعزام شدند.

دکتر افشین دریانبرد افزود: در این حادثه ۵ نفر مصدوم شدند که پس از دریافت اقدامات درمانی لازم برای ادامه درمان به بیمارستان ولیعصر شهرستان خرمشهر منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در حادثه انحراف خودرو از جاده در محور خرمشهر به اهواز
  • ۱۳ پرونده تخلف پزشکی به اداره تعزیرات دزفول ارسال شد
  • پارک علم و فناوری دانشگاه علوم‌پزشکی سمنان رسید
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون
  • ‌شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • سه برابر شدن مبتلایان به دیابت در نیشابور
  • راه‌اندازی ٨ رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی کردستان