Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@20:32:44 GMT

کرونا دیدار بایرن مونیخ در جام حذفی را لغو کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۳۸۱۹

کرونا دیدار بایرن مونیخ در جام حذفی را لغو کرد

به دلیل مثبت شدن تست چند نفر از اعضای تیم برمر، حریف بایرن مونیخ در جام حذفی آلمان، مسابقه دو تیم به تعویق افتاد.

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات پیش فصل بایرن مونیخ از چندی پیش آغاز شده و این تیم با سرمربی جدیدش یعنی یولیان ناگلزمان خود را برای شروع قدرتمند در رقابت‌های فصل 22-2021 آماده می کند. این در حالی است که بایرن در چهار مسابقه دوستانه اخیر خود نتوانسته هیچ بردی به دست آورد اما ناگلزمان اخیراً تاکید کرد که این موضوع باعث نگرانی او نیست و آنها بهتر خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از طرف دیگر اخیرا بازیکنان ملی‌پوش بایرن‌مونیخ نیز به اردوی این تیم اضافه شدند. همچنین امروز سه ستاره آلمانی شامل توماس مولر، مانوئل نویر و جاشوا کیمیش در تمرینات بایرن مونیخ حضور پیدا کردند تا ناگلزمان رفته‌رفته یک تیم کامل را در اختیار داشته باشد.

 

 

 

 

قرار بود بایرن مونیخ جمعه‌شب در اولین بازی رسمی خود تحت هدایت یولیان ناگلزمان و در دور اول رقابت‌های جام حذفی آلمان به مصاف تیم برمر برود اما دقایقی پیش گزارش داده شد که چند تن است اعضای حریف بایرن مونیخ به کرونا مبتلا شده اند و به همین دلیل این بازی لغو شده است. همچنین قرار است به زودی و با توافق دو باشگاه در مورد زمان برگزاری جدید این مسابقه تصمیم‌گیری شود.

بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۳۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلوریان ویرتس بخشی جدایی ناپذیر از برنامه‌های بایرن مونیخ

بایرن مونیخ برای جذب فلوریان ویرتس بسیار جدی است

طرفداری | فلوریان ویرتس با عملکردی که طی سال‌های گذشته با وجود مصدومیت طولانی مدت و شدیدی که دچارش شد، همواره عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته و همین باعث شده مورد توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ قرار بگیرد.

یکی از این باشگاه‌ها نیز بایرن مونیخ است که مطابق انتظار به این استعداد آلمانی علاقه بسیار زیادی دارد. هر چند کار بسیار سختی نیز دارد تا نگذارد او از آلمان خارج شود. 

بیش‌تر بخوانید:

پایان راه اسطوره؛ توماس مولر با اتمام قراردادش از فوتبال خداحافظی می‌کند؟

اعلام برنامه فلوریان ویرتس برای آینده از سوی پدر و ایجنتش

به گزارش گئورگ هولتسنر از کیکر؛ فلوریان ویرتس نقش مهمی در برنامه‌های میان مدت و بلند مدت بایرن مونیخ دارد. سران باشگاه تحت تأثیر زوج او با جمال موسیالا در تیم ملی آلمان قرار گرفته‌اند. اگر این بازیکن در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی پیش رو در دسترس باشد، باواریایی‌ها حاضرند برای آوردن او به مونیخ هزینه زیادی را بپردازند. با این حال شانس کمی وجود دارد ویرتس به‌جای سال 2025، در این تابستان تصمیم به ترک بایرلورکوزن بگیرد.

گفتنی است قرارداد ویرتس با لورکوزن تا سال 2027 اعتبار دارد و هنوز سه فصل دیگر از آن باقی مانده است. او در فصل جاری در تمامی رقابت‌ها برای بایر، موفق شده 17 گل به ثمر برساند و 18 پاس گل بدهد.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • هری کین: تاتنهامی‌ها مقابل آرسنال از بایرن مونیخ حمایت می‌کنند
  • با وجود حضور در لیست فروش، سرژ گنابری تمایلی به ترک بایرن مونیخ ندارد
  • فلوریان ویرتس بخشی جدایی ناپذیر از برنامه‌های بایرن مونیخ
  • تصمیم گرفته شد؛ یولیان ناگلزمان سرمربی بعدی بایرن مونیخ می‌شود؟
  • بایرن و اولین شکار تابستانی از اشتوتگارت
  • طلسم شوم: خوش شانسی کومان حریف کین نشد!
  • بایر لورکوزن قهرمان بوندس لیگا شد؛ ژابی آلونسو به سلطنت ۱۱ ساله بایرن مونیخ پایان داد
  • ماتیاس دلیخت: بازگشت یولیان ناگلزمان به بایرن مونیخ؟ من رابطه خوبی با او دارم
  • دایو اوپامکانو: شایعات؟ قرارداد من تا سال 2026 اعتبار دارد، تا 2026!
  • تایید وجود بند فسخ در قرارداد سباستین هونس با اشتوتگارت