Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست پیش از دیدار با تیم فوتبال گل گهر سیرجان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: در هر سه بازی که برابر تیم‌های قلعه نویی بازی داشتیم برتر بوده ایم و فکر می‌کنم یک نوع عشق و صداقت مربیگری در این برد‌ها دخیل بوده است که توانستیم مسابقات را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجیدی درباره اینکه قلعه نویی اعلام کرده از لحاظ داوری به تیم گل گهر ظلم شده است؛ بیان کرد: من به شدت نگران داوری فردا هستم و امیدوارم صحنه پنالتی که برای گل گهر برابر نساجی گرفتند تکرار نشود.

او درباره اینکه آیا قول قهرمانی به هواداران استقلال در جام حذفی می‌دهد یا خیر؟ گفت: قولی که به همراه بازیکنانم می‌دهم این است که همه تلاشمان را به کار می‌گیریم و شایسته این هستیم که به قهرمانی برسیم. شرایط خوبی داریم و استحقاق این هستیم که قهرمان جام حذفی شویم.

مجیدی درباره وضعیت شیخ دیاباته بیان کرد: درباره دیاباته هنوز تصمیمی نگرفته ایم، چون هنوز با ما قرارداد دارد. از مدیریت باشگاه خواسته ام تا بازیکنان تیم حفظ شوند. من مطمئن هستم اگر تمامی بازیکنان حفظ شوند استقلال مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود.

بیشتر بخوانید

پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز شد

او درباره اینکه آیا قایدی از جمع استقلالی ها جدا خواهد شد یا خیر؟ تصریح کرد:  هنوز تصمیمی برای قایدی نگرفته ایم. اگر بتوانیم بازیکن خوبی جایگزین قایدی کنیم به او اجازه جدایی می‌دهیم در غیر این صورت موافق ترانسفر این بازیکن نیستم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره اینکه آیا از کمالوند مشاوره می‌گیرد یا خیر؟ گفت: من کمالوند را از زمانی که از بازی‌های آسیایی برگشتیم از فرودگاه که خداحافظی کردیم تا به امروز فقط یک بار دیده ام آن هم در بازی با سایپا بود و دیگر کمالوند را ندیده ام.

او در پایان خاطر نشان کرد: برداشت من از بازی فردا این است که بازی در ۹۰ دقیقه تمام می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال لیگ برتر فوتبال فرهاد مجیدی جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۳۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم

به گزارش "ورزش‌سه"، مسعود یوسف بازیکن تیم ملی فوتسال ایران پس از صعود تیم ملی به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های 2024 آسیا گفت: خدا را شکر که توانستیم یک بازی دیگر را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم و با امتیازات کامل وارد دور حذفی بشویم. 

او سپس با اشاره به بسته ماندن دروازه تیم ملی در مصاف با کویت ادامه داد: خیلی به این پیروزی نیاز داشتیم و مهم این بود که بتوانیم کلین‌شیت کنیم که با تلاش کادر فنی و همت بچه‌ها این کلین‌شیت را انجام دادیم.

مسعود یوسف درباره بازی بعدی مقابل قرقیزستان هم اینطور صحبت کرد: امیدواریم این روند ادامه‌دار باشد. در مرحله حذفی با تیم خوب قرقیزستان بازی داریم. بازی به بازی پیش می‌رویم. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد، امیدوارم بتوانیم مسابقات را با پیروزی پشت سر بگذاریم و در آخر قهرمانی را به دست بیاوریم.

دیگر خبرها

  • درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم