Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روز دوازدهم المپیک توکیو حسن یزدانی که شانس کسب مدال طلا برای ایران است روی تشک می‌رود.

به گزارش ایسنا، آزادکاران ایران در روز دوازدهم المپیک ۲۰۲۰ توکیو کار خود را آغاز می‌کنند. حسن یزدانی که شانس اصلی کسب مدال طلا برای کاروان ایران است فردا روی تشک می‌رود. رضا اطری نیز دیگر ملی‌پوش کشتی آزاد برابر رقبای خود قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  همچنین محمدرضا گرایی برای کسب مدال طلای المپیک مسابقه حساسی خواهد داشت.

علاوه بر کشتی، دومین و آخرین نماینده وزنه برداری ایران هم روی تخته می‌رود تا شانس خود را برای کسب مدال امتحان کند. علی داودی برای رسیدن به مدال المپیک رقابت خواهد کرد.

کشتی: 

رضا اطری در وزن ۵۷ کیلوگرم، حدود ساعت ۷:۳۰ صبح در دور نخست به مصاف سلیمان آتلی از ترکیه می رود و در صورت برتری، در یک چهارم نهایی مقابل برنده آرسن هاروتونیان از ارمنستان و بخبایار اردنبات از مغولستان می رود. زائور اوگویف از روسیه نیز در گروه اطری قرار دارد.

حسن یزدانی دارنده مدال های طلای جهان و المپیک و بخت اصلی کسب مدال طلای کاروان ایران در المپیک توکیو نیز حدود ساعت ۷ صبح در دور نخست وزن ۸۶ کیلوگرم به مصاف جاورایل شاپیف از ازبکستان می‌رود و در صورت برتری در دومین مبارزه مقابل برنده استفان ریچموت از سوییس و فاتح بنفردجلاح از الجزایر می رود. دیوید تیلور رقیب اصلی یزدانی از آمریکا در سمت دیگر جدول قرار دارد و امکان رویارویی این دو تا فینال وجود ندارد. یزدانی در نیمه نهایی به احتمال فراوان با نایفونوف از روسیه مسابقه می‌دهد. ملی‌پوش ایران در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ این حریف روسی را ضربه کرد.

مسابقات یک هشتم نهایی کشتی آزاد از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح آغاز می‌شود.  

محمدرضا گرایی هم از حدود ساعت۱۵ و ۱۰ دقیقه در فینال وزن ۶۷ کیلوگرم فرنگی برابر رقیب اوکراینی قرار می‌گیرد. او آخرین فرنگی‌کار ایران در بازی‌های توکیو است و پیش از این محمد هادی ساروی به مدال برنز رسیده است.

وزنه برداری:

علی داودی، آخرین ملی‌پوش وزنه برداری ایران هم از ساعت ۱۵ و ۲۰ دقیقه در گروه A دسته مثبت ۱۰۹ کیلوگرم روی تخته می‌رود و با هفت وزنه‌بردار دیگر رقابت می‌کند.

در این دسته لاشا تالاخادزه با رکورد ورودی ۴۶۰ کیلوگرم در این وزن یکه تازی می‌کند. داودی  با ورودی ۴۴۲ کیلوگرم پس از تالاخادزه بیشترین رکورد ورودی را دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: المپیک ۲۰۲۰ توکیو كشتی آزاد حسن یزدانی وزنه برداري محمدرضا گرایی کسب مدال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۳۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اردوی المپیکی شاگردان رنگرز بعد از جام تختی

بلافاصله بعد از پایان مسابقات گزینشی کشتی آسیا، جام تختی در اهواز برگزار می‌شود و با این شرایط دور بعدی تمرینات در پایان این رقابت‌ها استارت خواهد خورد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بعد از بسته شدن پرونده پیکارهای قهرمانی آسیا؛ از روز 31 فروردین رقابت‌های گزینشی قاره‌ای کشتی المپیک در قرقیزستان استارت می‌خورد و تیم ملی فرنگی برای کسب دو سهمیه 77 و 87 کیلوگرم با امین کاویانی‌نژاد و علیرضا مُهمدی در روز آخر این مسابقه‌ها (2 اردیبهشت) روی تشک خواهد رفت.

بلافاصله بعد از بازگشت فرنگی‌کاران از بیشکک، رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی روزهای 6 تا 8 اردیبهشت در اهواز به انجام می‌رسد، رقابتی که البته تأثیری در انتخاب تیم اعزامی به المپیک نخواهد داشت.

شاگردان رنگرز 200 امتیازی شدند/ ایران به مقام قهرمانی رسید

اگر کاویانی‌نژاد و مُهمدی در قرقیزستان بتوانند سهمیه المپیک را بگیرند، حضور در گزینشی جهانی از دستور کار خارج شده و اعزامی در ماه اردیبهشت در دستور کار فرنگی‌کاران نخواهد بود. بنابراین استارت اردوی المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی بعد از جام تختی زده می‌شود.

تیم فرنگی ایران در بازی‌های المپیک 2020 با هدایت محمد بنا با 5 کشتی‌گیر شامل علیرضا نجاتی در 60 کیلو، محمدرضا گرایی در 67 کیلو، محمدعلی گرایی در 77 کیلو، محمدهادی ساروی در 97 کیلو و امین میرزازاده در 130 کیلوگرم راهی توکیو شد و با دو نشان طلا و برنز محمدرضا گرایی و محمدهادی ساروی به کار خود خاتمه داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رزرو بلیت پاریس برای ۴ کشتی‌گیر و ابهام در ۵۷ و ۸۶ کیلو
  • جدال نفس‌گیر وزنه‌بردار ایرانی با پسرک شیرینی‌فروش در المپیک
  • قطعی شدن حضور آذرپیرا در المپیک/ مبارزه قاسمپور با یزدانی برای حضور در پاریس؟
  • گزارش کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا / آذرپیرا با غلبه بر کشتی‌گیر ایرانی- ژاپنی راهی نیمه‌نهایی شد
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید کسب سهمیه برایتان راحت‌تر است
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید، کسب سهمیه برایتان راحت تر است
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • علی داوودی: اگر یک درصد هم فکر کنم شانس مدال ندارم، المپیک رفتنم جالب نیست
  • ظهور پدیده جدید در کشتی فرنگی و رقیب جدی مرد یخی
  • آغاز اردوی المپیکی شاگردان رنگرز بعد از جام تختی