Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین لرستان: سید موسی خادمی افزود: گویا مردم فراموش کرده اند که چنین بیماری خطرناکی وجود دارد اکنون  رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح استان بسیار کم و به زیر ۳۰ درصد رسیده است.
وی ادامه داد: بطوری که همه اعضای ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا اظهار نگرانی کرده که در صورت ادامه این روند در هفته‌های آتی متاسفانه شاهد مرگ خیلی از عزیزان خواهیم بود و مشکلات زیادی برای سیستم بیمارستانی و بخش درمان ایجاد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
خادمی تصریح کرد: به همین دلیل از امروز به مدت سه روز نسبت به ارزیابی و تاکید بر رعایت پروتکل ها در همه اماکن خاص مانند پاساژ ها،دفاتر خدمات و پیشخوان دولت ،مراکز پلیس + ۱۰، باشگاه های ورزشی، رستوران ها ، هتل ها و مراکز اقامتی ، تالار ها و سایر مکان های پر خطری که وجود دارد نظارت خواهد شد و اگر به این نتیجه برسیم که در این اماکن نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی همکاری نمی‌کنند، احتمالاً از روز شنبه باید به سمت تعطیلی کامل حرکت کنیم.
 
استاندار لرستان گفت: اگر طبق تصمیمات ستاد ملی کرونا تعطیلی عمومی اعلام شود ما تابع تصمیمات کشور هستیم و اگر این کمیته استانی که قرار است چند روز اجرای پروتکل ها را بررسی کند به این جمع‌بندی برسد که با روش‌های عادی پروتکل ها رعایت نمی شوند ما مستقل از این، خودمان به سمت تعطیلی خواهیم رفت.
 
وی با اشاره به وضعیت بیمارستانهای استان، گفت: طبق گزارش دانشگاه علوم پزشکی تعداد مبتلایان به شدت در حال افزایش است تعداد فوتی ها به چهار تا پنج نفر در روز رسیده و آمار بستری ها هم خیلی بالا است که خوشبختانه هنوز تخت خالی وجود دارد اما اگر روند به همین شکل ادامه پیدا کند در چند روز آینده با مشکل تخت مواجه خواهیم شد .
    فاطمه حافظی

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: اعمال محدودیت های کرونایی پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۳۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی فداکار، ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان کرمان اظهار داشت: اطلاع رسانی کامل به فرمانداران و مدیران صورت گرفته است و از آنها می‌خواهیم آمادگی کامل را داشته باشند.

وی افزود: هر چند که در بعضی موارد به دلیل حجم بالای آب توان مدیریت بحران کم می‌شود اما باز هم باید با توجه به ویژگی هر نقطه تصمیمات خاص و شاخص گرفته شود.

استاندار کرمان، با بیان اینکه آمادگی کامل تمام دستگاه‌های خدمات رسان جهت مقابله با بحران لازم است تصریح کرد: اطلاع رسانی به مردم بسیار اهمیت دارد، زیرا یکی از دلایل موفقیت در سیل جنوب نیز همین مسئله آگاهی و کمک مردم بود.

کد خبر 6087789

دیگر خبرها

  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • تامین آب پایدار درمناطق بلوچستان جنوبی و مرکزی
  • گشت ارشاد تنها راه مقابله با بی‌حجابی عامدانه/ امر به معروف با نگاه از بالا به پایین منجر به بی‌نظمی اجتماعی می‌شود
  • تشدید دوباره سامانه بارشی در کشور / در کدام استان‌های کشور بارندگی خواهیم داشت؟
  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟
  • عادی‌انگاری توهین به مقدسات و اعتقادات ممنوع
  • رای مثبت مردم اکوادور به همه‌پرسی تشدید سرکوب باندهای تبهکاری
  • چین: با هر تحریکی در دریا مقابله خواهیم کرد