Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@18:50:15 GMT

هوای تهران همچنان در شرایط قابل قبول

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۳۹۸۹

هوای تهران همچنان در شرایط قابل قبول

کیفیت هوای تهران همچنان مانند روزهای یک هفته اخیر در وضعیت "قابل قبول" قرار دارد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ در حال حاضر کیفیت هوای شهر تهران با شاخص 93 در وضعیت قابل قبول و در آستانه وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه قرار دارد. در این شرایط توصیه می‌شود افراد خیلی حساس در صورت امکان فعالیت‌های طولانی یا سنگین را کاهش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر خلاف هفته‌های گذشته، در روزهای اخیر خبری از افزایش آلاینده ازن که عامل اصلی آلودگی هوای تهران در روزهای تابستان بود، نیست و در یک اخیر هوا در وضعیت قابل قبول قرار داشت است. طبق پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوا، روز آینده کیفیت هوای تهران در همین وضعیت خواهد بود.

 در حال حاضر دمای هوای تهران 33 درجه سانتیگراد است و طبق اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، کمینه دما در روز آینده 26 درجه و بیشینه دما 34 درجه سانتیگراد خواهد بود که نشان‌دهنده کاهش نسبی دمای هوا نسبت به روزهای گذشته است.

هواشناسی ایران 1400/05/12| باران 5روزه در 24 استان/ هشدار آبگرفتگی و سیلاب در 19 استان

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت کنترل کیفیت هوا شهر تهران آلودگی هوای تهران شرکت کنترل کیفیت هوا شهر تهران آلودگی هوای تهران هوای تهران کیفیت هوا قابل قبول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۳۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت هوای پاک در ۴ منطقه تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، بنا بر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوای تهران امروز پنج شنبه ۹ فرودین بر روی عدد ۵۴ قرار دارد و هوا در وضع قابل قبول و سالم است. در ۲۴ ساعت گذشته هم شاخص کیفیت هوای تهران بر روی عدد ۵۲ قرار داشت و هوا در وضع قابل قبول و سالم بود.

داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نشان می‌دهد هوا در ایستگاه‌های هواشناسی در اقدسیه در منطقه ۱، شهرداری در منطقه ۴، پونک در منطقه ۵ و شهرداری در منطقه ۲۰ در وضع پاک قرار دارد.

در ۱۲ ایستگاه هواشناسی در پایتخت هم شاخص کیفیت هوا در وضع قابل قبول قرار دارد.

از ابتدای امسال تا امروز ۳ روز هوای پاک و ۵ روز هوای قابل قبول در تهران ثبت شده است.


دیگر خبرها

  • از هوای تهران چه خبر؟
  • ثبت هوای پاک در ۴ منطقه تهران
  • وضعیت هوای تهران در نهم فروردین‌؛ هوا در شرایط قابل قبول است
  • کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول
  • کیفیت هوای تهران در وضعیت قابل قبول
  • وضعیت امروز هوای پایتخت در شرایط قابل قبول
  • کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است
  • وضعیت قابل قبول هوای پایتخت
  • وضعیت هوای تهران؛ در شرایط قابل قبول
  • کیفیت هوای تهران در وضعیت قابل قبول است