Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@15:00:43 GMT

اعزام اولین بانوی ایرانی به مسابقات جهانی موتور کراس

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۴۰۳۳

اعزام اولین بانوی ایرانی به مسابقات جهانی موتور کراس

نایب رییس بانوان فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: برای اولین بار یک بانوی موتورسوار در رشته کراس به مسابقات جهانی اعزام می‌شود. این مسابقات با عنوان WMX است که جزو بالاترین سطح مسابقات جهانی محسوب می‌شود.

به گزارش ورزش سه وبه نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، فیروزه سیدمهدی، نایب رییس بانوان فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی درگفتگو با روابط عمومی فدراسیون درخصوص صدور کارت‌های مربیگری اظهار داشت: یکی از اتفاقات مهم در این فدراسیون ساماندهی مربیان بود که در مرحله انجام است و برای کسانی که مدارک‌شان کامل است کارت مربیگری صادر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: با ساماندهی مربیان و صدور کارت برای آنها هر استان می‌تواند برای آموزش از مربیان خود استان استفاده کند و به نوعی هزینه‌ها نیز کاهش پیدا خواهد کرد.



وی در ادامه افزود: برای اولین بار یک بانوی موتورسوار در رشته کراس به مسابقات جهانی اعزام می‌شود. این مسابقات با عنوان WMX است که جزو بالاترین سطح مسابقات جهانی محسوب می‌شود و بهترین‌های دنیا در رشته موتورکراس حضور دارند.



نایب رییس بانوان فدراسیون موتورسوای و اتومبیل‌رانی خاطرنشان کرد: فهمیه نعمت‌الهی نماینده کشورمان در این مسابقات است که عنوان قهرمانی موتورکراس بانوان کشور را در اختیار دارد. این مسابقات شهریورماه به میزبانی ترکیه برگزار می‌شود.



سیدمهدی ادامه داد: به دلیل شرایط کرونایی در کشور برنامه‌های آموزشی و مسابقات فدراسیون را آنطور که باید نتوانستیم برگزار کنیم ولی امیدواریم با سفید شدن وضعیت بتوانیم تقویم سالیانه فدراسیون را به مرحله اجرا برسانیم. هدف ما این است با برگزاری کلاس‌های مربیگری و صدورت کارت از خود بانوان برای کلاس‌های آموزشی در دو بخش موتور و ماشین استفاده کنیم.



وی همچنین درباره صدور کارت‌های عضویت فدراسیون اظهار داشت: این اتفاق باعث می‌شود بدانیم چه تعداد ورزشکار سازمان یافته در کشور داریم و یکسان‌سازی خواهد شد. دارندگان این کارت‌ها می‌توانند در مسابقات کشوری حضور پیدا کنند.

اتومبیل رانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اتومبیل رانی مسابقات جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۴۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است

به گزارش خبرنگار مهر، حمید خلیلی عصر یکشنبه در مجمع انتخابات هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر اظهار کرد: پس از دوران کرونا نخستین اعزام تیم ملی والیبال دانش‌آموزی به مسابقات جهانی صربستان انجام شد.

وی با اشاره به اعزام تیم‌های فدراسیون ورزش دانش‌آموزی به مسابقات جهانی خاطرنشان کرد: در تیرماه تیم ملی بسکتبال و سایر رشته‌ها به مسابقات بین‌المللی اعزام خواهد شد.

دبیر فدراسیون ورزش دانش‌آموزی اضافه کرد: بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است و در رشته‌هایی که مسیر قهرمانی هموار است این فدراسیون فعالیت خود را آغاز کرده است.

خلیلی یادآور شد: برگزاری کلاس‌های توانمندسازی معلمان ورزش کشور و برگزاری لیگ‌های دانش‌آموزی از دیدگاه برنامه‌های آتی این فدراسیون در سال جاری خواهد بود.

مجمع انتخابات هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر با حضور مدیران کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش استان، نایب رئیس و دبیر فدراسیون دانش‌آموزی و اعضای مجمع برگزار و صادق عبدالهی با ۲۷ رأی به‌عنوان رئیس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد.

کد خبر 6084833

دیگر خبرها

  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • فرانک پرتوآذر قهرمان کراس کانتری کلاس۲ جهانی اسپانیا شد
  • قهرمانی پرتوآذر در دوچرخه‌سواری کراس کانتری کلاس۲ جهانی
  • جزئیات اعزام اولین گروه پزشکان ایرانی داوطلب به حج عمره
  • حضور سفیر عربستان در مراسم اعزام اولین گروه زائران ایرانی به حج
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • تیم ملی امشب عازم چین می‌شود
  • مشکل ملی‌پوشان ووشو حل شد/ تیم ملی امشب عازم چین می‌شود
  • اولین سهمیه المپیک قایقرانی نصیب فاطمه مجلل شد