Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-18@02:25:12 GMT

بلاتکلیفی محض برگزاری اردوهای اسکوچیچ

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۴۰۳۵

بلاتکلیفی محض برگزاری اردوهای اسکوچیچ

تیم ملی فوتبال ایران در فاصله یک ماه تا آغاز بازی‌های مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قطر هیچ برنامه مشخصی ندارد. ناطقان: رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قطر در قاره آسیا در حالی از یازدهم شهریورماه آغاز می‌شود که فیفا و AFC هنوز تکلیف میزبانی این رقابت‌ها و نحوه برگزاری آن را مشخص نکرده است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در آخرین نامه ارسالی خود درباره احتمال تغییر در نحوه میزبانی بازی‌ها با توجه به وضعیت کنترل ویروس کرونا در کشورهای مختلف خبر داد و برگزاری این رقابت‌ها به صورت رفت و برگشت را منوط به تصمیم‌گیری کمیته‌های اجرایی این رقابت‌ها دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فیفا نیز در آخرین نامه مستقیم خود به فدراسیون فوتبال ایران خبر از بازدید دو تن از افسران اجرایی خود در آخر هفته جاری داد تا آنها شرایط میزبانی تهران از بازی‌های تیم ملی مقابل حریفانش در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی را بررسی کنند.

عدم تعیین میزبانی این رقابت‌ها با بلاتکلیفی برگزاری اردوهای تیم ملی ایران همراه بوده است.



دراگان اسکوچیچ پس از بازگشت از تعطیلات و حضور در تهران هنوز جلسه‌ای با شهاب الدین عزیزی خادم برگزار نکرده است تا برنامه خود برای برگزاری اردوی ملی‌پوشان را به رئیس فدراسیون ارائه دهد. اسکوچیچ تنها یک بار در مرکز ملی فوتبال برای دقایقی با رئیس فدراسیون برخورد داشته و این دو نفر گفتگویی را هم درباره وضعیت تیم ملی نداشته اند.

برگزاری اردوهای تیم ملی ایران در فاصله یک ماه تا شروع دور نهایی انتخابی جام جهانی قطر در حالی نامشخص است که اسکوچیچ فرصتی برای برگزاری دیدار تدارکاتی قبل از بازی یازدهم شهریورماه با سوریه هم ندارد.

برنامه بازی‌های تیم ملی ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی به شرح زیر است:

* ایران - سوریه، ۱۱ شهریور ۱۴۰۰

* عراق - ایران، ۱۶ شهریور ۱۴۰۰

* امارات - ایران، ۱۵ مهر ۱۴۰۰

* ایران - کره جنوبی، ۲۰ مهر ۱۴۰۰

* لبنان - ایران، ۲۰ آبان ۱۴۰۰

* سوریه - ایران، ۲۵ آبان ۱۴۰۰

* ایران - عراق، ۷ بهمن ۱۴۰۰

* ایران - امارات، ۱۲ بهمن ۱۴۰۰

* کره جنوبی - ایران، ۴ فروردین ۱۴۰۱

* ایران - لبنان، ۹ فروردین ۱۴۰۱ منبع: مهر برچسب ها: بلاتکلیفی محض ، اردوهای اسکوچیچ ، مرحله نهایی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بلاتکلیفی محض اردوهای اسکوچیچ مرحله نهایی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی رقابت ها تیم ملی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۴۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین بار در تکواندو ایران؛ قضاوت بانوی ایرانی در پارالمپیک ۲۰۲۴

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های تکواندو در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ طی روز‌های هشتم تا دهم شهریورماه در کاخ بزرگ (گرند پالاس) شهر پاریس برگزار خواهد شد. پس از پایان مسابقات انتخاب المپیک و مشخص شدن پاراتکواندوکاران حاضر در این مسابقات، فدراسیون جهانی ۳۰ داور را برای قضاوت در این بازی‌ها انتخاب و معرفی کرد.   بر همین اساس WT با ارسال نامه‌ای به تهران مرجان تیموری، داور بین المللی تکواندو کشورمان را برای قضاوت در بازی‌های پارالمپیک به پاریس دعوت کرد. این برای نخستین بار است که فدراسیون تکواندو ایران یک داور زن ایرانی را در بین ۳۰ داور نهایی قضاوت کننده در بازی‌های پارالمپیک دارد.   تیموری از بهترین داوران تکواندو کشورمان می‌باشد که قضاوت در معتبرترین تورنمنت‌ها از جمله قهرمانی جهان، آسیا، گرندپری‌ها و.. را در کارنامه دارد. وی بهمن ماه ۱۴۰۲ از سوی فدراسیون جهانی به کمپ تمرینی، انتخابی پارالمپیک دعوت شد و پس از قضاوت‌های کم اشتباه در رقابت‌های مورد نظر WT در لیست نهایی داوران این بازی‌ها انتخاب و معرفی شد.

دیگر خبرها

  • خیرخواه: دنیا به ژیمناستیک ایران احترام می‌گذارد
  • دنیا به ژیمناستیک ایران احترام می‌گذارد
  • نخستین بار در تکواندو ایران؛ قضاوت بانوی ایرانی در پارالمپیک ۲۰۲۴
  • بلاتکلیفی در اکران «مست عشق»
  • علیزاده اولین طلای ایران را دشت کرد
  • لغو پروازها و برخی رویدادهای ورزشی در کیش
  • گزارش فیفا از تیم‌های مدعی در آسیا برای صعود به جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • شکست نوشاد عالمیان مقابل نفر ۱۷ رنکینگ جهان در جام‌جهانی
  • گزارش فیفا درباره وضعیت ایران در جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • فیفا: ایران و ژاپن بخت‌های نخست صعود به جام جهانی فوتسال