Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@18:26:50 GMT

پیام تبریک سرلشکر باقری به ابراهیم رئیسی

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۴۰۵۸

پیام تبریک سرلشکر باقری به ابراهیم رئیسی

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی تنفیذ حکم ریاست جمهوری را به دکتر ابراهیم رییسی تبریک گفت .

به گزارش ایمنا، متن پیام سرلشکر محمد باقری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی (دامت توفیقاته)


با اهدای سلام و تحیات؛

حضور باشکوه، پرمعنا و عزت آفرین ملت غیور ایران اسلامی در ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ پای صندوق‌های رأی، برغم عملیات روانی و تبلیغات مسموم و زهرآگین دشمنان انقلاب و نظام اسلامی و وضعیت دشوار ناشی از شرایط کرونایی در کشور، بار دیگر هوشمندی، هوشیاری و زمان شناسی ایرانیان را به رخ جهانیان کشاند و برگ زرین و افتخار آمیز جدیدی در تاریخ این سرزمین افزود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با سپاس به درگاه حضرت باری تعالی، تنفیذ رأی ملت و نصب جنابعالی بعنوان ریاست جمهوری اسلامی ایران با حکم مبارک مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

ضمن اعلام آمادگی همه جانبه نیروهای مسلح برای همکاری با دولت سیزدهم در عرصه‌های مختلف، دوام توفیق و سربلندی آن برادر عزیز و دولتمردان همراه در این مسئولیت خطیر و تاریخی و همت و مجاهدت در صیانت از امنیت کشور، تقویت وحدت و عزت ملی، ارتقای ابهت نظام مقدس اسلامی و مایوس ساختن دشمن، تحت عنایات خاصه حضرت ولیعصر (عج) و تبعیت از منویات و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و بهره مندی از حمایت‌های ملت فهیم و آگاه و سایر قوا را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رییس ستاد کل نیروهای مسلح

منبع ایسنا

کد خبر 512003

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سرلشکر باقری دولت سیزدهم کابینه دولت سیزدهم سید ابراهیم رئیسی رئیسی انتخابات ۱۴۰۰ شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۴۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط منطقه بعد از حمله سپاه به اسرائیل به روایت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرلشکر محمد باقری، رییس ستاد کل نیروهای مسلح در آیین رونمایی از طرح جامع دانشگاه عالی دفاع ملی که با حضور مقامات لشکری و کشوری برگزار شد، با تاکید بر اینکه در شرایط حساس کنونی منطقه، دانشگاه عالی دفاع ملی باید شرایط آینده کشور و منطقه را مورد بررسی قرار دهد، گفت: وضعیت منطقه قبل و بعد از اقدام تلافی‌جویانه و تنبیهی ایران به مناطق حساس و پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی تغییر کرده است.

وی در خبری که ایسنا منتشر کرده، پیروزی‌های رزمندگان اسلام را در عملیات وعده صادق که پاسخ محکمی به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی انجام گرفت تبریک گفت و تصریح کرد: این پاسخ با نشان دادن اراده ملی علیه رژیم رقم خورد و تاثیرات راهبردی را به حمدالله درسطح منطقه و جهان داشت.

سرلشکر باقری افزود: نیروهای مسلح، احتمالات و سناریوها را در سطح عملیاتی مورد مطالعه و بررسی دقیق قرار می‌دهند و دانشگاه عالی دفاع ملی باید در سطح راهبردی این موضوعات را مورد توجه خود قرار دهد.

وی همچنین گفت: دانشگاه عالی دفاع ملی به عنوان عالی‌ترین دانشگاه نیروهای مسلح که مسئولیت تربیت فرماندهان و مدیران عالی نیروهای مسلح و همچنین مدیران عالی کشوری را در مباحث راهبردی بر عهده دارد و در مسیر رشد و ارتقاء قرار گرفته‌ است. دانشگاه عالی دفاع ملی در تربیت فرماندهان، مقامات و سایر نیروها و همچنین در نظریه‌پردازی و کرسی‌ها باید بالاترین سطح مورد نظر و توجه قرار دهد و باید دائماً در جهت کیفی‌سازی و عمق بیشتر مطالب و کارهای پژوهشی کار کنیم و به پیش برویم.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه طرح جامع دانشگاه دفاع ملی جزو اسناد اساسی و مادر برای دانشگاه محسوب می‌شود و عالی‌ترین طرحی است که در دانشگاه باید مورد اجرا قرار بگیرد، اظهار کرد: این طرح طی بیش از یک سال کار تهیه و محضر مقام معظم رهبری تقدیم شد و توسط ایشان مطالعه و مورد نقد قرار گرفت و اصلاحاتی در آن ابلاغ فرمودند و نهایتاً به تصویب معظم له رسید که امروز از این طرح رونمایی شد.

سرلشکر باقری در پایان تصریح کرد: همه ما باید بر اجرای دقیق طرح جامع دانشگاه تلاش کنیم و قطعاً این طرح موجب ارتقاء هرچه بیشتر دانشگاه خواهد شد.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898599

دیگر خبرها

  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • تغییر وضعیت منطقه قبل و بعد از حمله تنبیهی ایران به صهیونیست‌ها
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • وضعیت منطقه قبل و بعد از حمله ایران به اسرائیل تغییر کرده است | همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • شرایط منطقه بعد از حمله سپاه به اسرائیل به روایت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح 
  • سرلشکر باقری: عملیات وعده صادق تاثیرات راهبردی درسطح منطقه و جهان داشت/ همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • سرلشکر باقری: همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • پیام ابراهیم رئیسی به بشار اسد +جزئیات
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت