Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم‌های ژاپن و اسپانیا از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه به وقت تهران برگزارکننده دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های فوتبال المپیک ۲۰۲۰ در بخش مردان بودند که در پایان ۱۲۰ دقیقه این لاروخا بود که با یک گل به برتری رسید و راهی فینال شد.

این دیدار نزدیک و سنگین در ۹۰ دقیقه گلی نداشت اما اسپانیا مانند بازی مقابل ساحل عاج در اوقات اضافه توانست به برتری دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارکو آسنسیو ستاره تیم رئال مادرید که در دقیقه ۸۳ به جای پدری وارد میدان شده بود موفق شد در دقیقه ۱۱۵ با شوتی زیبا از گوشه راست محوطه جریمه تیمش را به یک برد تاریخی برساند.

اسپانیا با شکست دادن میزبان، حریف برزیل در دیدار نهایی شد و مدال نقره خود را قطعی کرد. کاروان اسپانیا تا به اینجا تنها یک مدال طلا داشته و فوتبالیست‌های این کشور می‌توانند مدال طلای دیگری را در روز شنبه هفته آینده به دست بیاورند. ژاپن هم برای کسب مدال برنز باید به دیدار مکزیک برود.

تیم فوتبال اسپانیا در المپیک در سال ۱۹۹۲ یک مدال طلا به دست آورده و دو بار نیز در سال‌های ۱۹۲۰ و ۲۰۰۰ نیز به عنوان دومی دست پیدا کرده است. برزیل نیز یک طلا و سه نقره در فوتبالِ المپیک را از آن خود کرده است.

برچسب‌ها اسپانیا ژاپن المپیک توکیو مکزیک برزیل پروندهٔ خبری بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسپانیا ژاپن المپیک توکیو اسپانیا ژاپن المپیک توکیو مکزیک برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۴۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روبرتو کارلوس و چالش شکستن تخته سنگ (فیلم)



منبع:پیج tarafdaricom

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هنرنمایی زیدان در جریان دیدار اسطوره‌های رئال مادرید و پورتو (فیلم) حرکات تماشایی ادن هازارد در جریان دیدار خیریه در کشور قطر (فیلم) شوت قدرتی کارلوس ، 15 تخته استایروفوم حریف او نشدند (فیلم)

دیگر خبرها

  • طلایی شدن دو مازندرانی در انتخابی ووشو چین
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد
  • روبرتو کارلوس و چالش شکستن تخته سنگ (فیلم)
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند
  • فرانك پرتوآذر با طلاى اسپانيا نزديك المپيك است
  • در ژیمناستیک ایران طلسم‌شکنی کردم/ نیاز به حمایت بیشتری داریم