Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@20:28:03 GMT

کشف خودرو سرقتی در خیابان عدل

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۴۱۲۳

کشف خودرو سرقتی در خیابان عدل

رئیس بازرسی پلیس راهور از کشف خودروی سرقتی در حین گشت زنی عوامل منطقه 5 پلیس راهور فاتب در محدوده خیابان "میرزا بابایی مقطع عدل" خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ داور جمال، رئیس بازرسی پلیس راهور فاتب گفت : شب گذشته ساعات 23:40عوامل گشت  منطقه  5  پلیس راهور فاتب  حین گشت زنی  در محدوده خیابان "میرزا بابایی مقطع عدل" به یک دستگاه سواری پراید که در این مسیر متوقف  و رها  شده بود، مشکوک و پلاک انتظامی خودرو را  استعلام کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد :  در پاسخ استعلام مشخص شد  پراید سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت دارد که پس  از تنظیم صورتجلسه برای شناسایی مالک آن خودروی مکشوفه به عوامل کلانتری 140 تحویل شد. .

داور جمال  از شهروندان خواست تا با مشاهده خودرو یا موتورسیکلتی که مدتی است رها شده و صاحب آن را نمی شناسند حتما با پلیس 110 تماس حاصل نموده تا همکاران بنده بتوانند پس از استعلام در صورت سرقتی بودن و پس از سیر مراحل قانونی ، خودرو را به مالک آن تحویل دهند

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پراید پراید سرقتی خیابان عدل پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۴۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...

به گزارش همشهری آنلاین، روز گذشته زن جوانی در حالی که به شدت گریه و بی‌قراری می‌کرد با پلیس تماس گرفت و از سرقت خودرویش در یکی از خیابان‌های شهر بم در استان کرمان در حالی که کودک ۴ ساله‌اش هم داخل خودرو بوده خبر داد.

شاکی گفت: خودرویم کنار خیابان خاموش شد و نمی‌توانستم آن را روشن کنم. بچه‌ام هم داخل خودرو بود. همان موقع ۲ مرد به بهانه کمک برای روشن کردن خودرو به من نزدیک شدند و یکی از آنها پشت فرمان نشست و دیگری شروع به هل دادن خودرو کرد که ناگهان خودرو روشن شد و هر دو سوار بر آن فرار کردند و بچه‌ام را هم با خودرو دزدیدند.

سرهنگ عزت‌الله عبدلی‌نسب فرمانده انتظامی بم در تشریح این خبر گفت: در پی تماس این خانم، تیم‌های گشت انتظامی تمامی محورهای اصلی و فرعی را تحت کنترل درآورده و در نهایت واحد گشت کلانتری ۱۲ بم در کمتر از یک ساعت خودرو سرقتی را به صورت رها شده در یکی از محله‌های شهر کشف کرد و کودک خردسال را که داخل خودرو بود به والدینش بازگرداند.

وی افزود: بلافاصله پس از این عملیات نیز سارقان فراری با اقدامات اطلاعاتی و پی‌جویی‌های مأموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۲ در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سرهنگ عبدلی‌نسب گفت: این دو سارق زمانی که این خانم را با خودرو معیوب کنار خیابان مشاهده کرده بودند، در پی روشن کردن خودرو وی اقدام به سرقت خودرو به همراه کودک خردسال درون آن کردند.

وی به شهروندان توصیه کرد: هیچ وقت خودرو خود را در حالت روشن ترک نکنید و در صورت معیوب شدن خودرو به افراد غریبه اعتماد نکنید.

کد خبر 846831 منبع: ایران برچسب‌ها خبر مهم سارق - سرقت حوادث ایران

دیگر خبرها

  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • وانتی ها و چرخی های تهران بخوانند ؛ شهربانان در کمین کسانی که سد معبر می کنند
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو به بهانه کمک
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات
  • کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در میرجاوه
  • وقتی نبود سرعت گیر در خیابان مالک اشتر شمالی کرمان جان دانش آموزان را نشانه گرفت + فیلم