Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@04:08:11 GMT

استرس و حسرت بهداد سلیمی+ فیلم

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۴۱۴۹

استرس و حسرت بهداد سلیمی+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

قهرمان المپیک لندن استرس زیادی را در رقابت وزنه برداری دسته ۱۰۹ کیلوگرم بازی های المپیک توکیو تحمل کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به توکیو، بهداد سلیمی قهرمان المپیک لندن در سالن وزنه برداری بازی های المپیک توکیو حضور داشت تا از نزدیک رقابت علی هاشمی را در دسته ۱۰۹ کیلوگرم تماشا کند.

سلیمی در حالی که در جایگاه تماشاگران نشسته بود، سعی می‌کرد از همان جا به هاشمی روحیه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حرکت دوضرب که هاشمی تنها با مهار وزنه ۲۲۶ کیلوگرم می توانست مدال برنز بگیرد، سلیمی دچار استرس زیاد شد و از جای خود بلند شد و نزدیک تر رفت. وقتی که هاشمی اوت شد، قهرمان المپیک لندن بسیار ناراحت بود.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بهداد سليمي علی هاشمی بازی های المپیک توکیو وزنه برداري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۴۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید سلیمی رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: ظهر دیروز یک محموله ۲۸ تُنی مواد غذایی و معیشتی به ارزش مجموع و تقریبی ۴۰ میلیارد ریال برای کمک به ۷۰۰ خانوار آسیب دیده از سیل اواخر سال گذشته جنوب سیستان و بلوچستان، بارگیری و به این استان ارسال شد.

سلیمی اظهار کرد: این بسته‌ها با مشارکت عمده خیرین خارج از کشور و مؤسسه خیریه‌ای در تهران تهیه و با همکاری سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، ظهر دیروز از تهران بارگیری و با دو دستگاه تریلی به مقصد سیستان و بلوچستان ارسال شد.

وی محتویات هر بسته غذایی و معیشتی را شامل ۴ بسته ماکارونی، ۲۰ کیلوگرم برنج، ۶ قوطی تن ماهی، ۸۰۰ گرم سویا، ۲ کیلوگرم عدس، ۲ قوطی رب گوجه، ۴ بطری روغن مایع، ۲ بسته چای ،۲ کیلوگرم قند ،۲ بسته بیسکویت و ۲ قالب صابون به همراه پتو برشمرد و قیمت تقریبی مجموع اقلام اهدایی را ۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

رئیس سازمان داوطلبان با اشاره به همراهی قابل توجه عموم مردم با پویش همدلی و مهربانی جمعیت هلال‌احمر برای کمک به هموطنان سیل‌زده سیستان و بلوچستان، از نقش مؤثر حامیان و داوطلبان حقوقی این جمعیت در پویش یاد شده قدردانی کرد.

کد خبر 6081280

دیگر خبرها

  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • علی داوودی: اگر یک درصد هم فکر کنم شانس مدال ندارم، المپیک رفتنم جالب نیست
  • احتمال عجیب سهمیه وزنه‌بردار ایرانی در المپیک
  • وزنه‌بردار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فراخوانده شد
  • اسماعیلی با طلای آسیا به رقابت انتخابی با قهرمان المپیک رسید
  • حسین رضازاده هنوز طلایه‌دار طلایی‌هاست
  • با مشعل المپیک پاریس روشن شد
  • درخشش یک ۳۸ ساله چشم موتا پائز را گرفت
  • دعوت وزنه‌‎بردار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی