Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  حسین آرگیو بیان کرد: این آتش سوزی از ظهر روز گذشته دوشنبه ١١ مرداد آغاز و شامگاه همین روز اطفاء شد، اما مجددا امروز صبح سه‌شنبه ١٢ مرداد شعله ور شد.

او افزود: سطح آتش سوزی بسیار گسترده و وسیع است و هم‌اینک تمام نیرو‌های دولتی، امدادی، خصوصی و نیرو‌های مردمی با امکاناتی که در اختیار این شهرستان قرار دارد، در حال اطفاء حریق هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار فیروزآباد ادامه داد: بالگرد برای کمک به اطفاء این آتش سوزی بسیار گسترده از شهرستان‌های اطراف اعزام شده و هم‌اکنون در منطقه حضور دارند. البته اعزام بالگرد بیشتر از استان بوشهر هم از سوی استاندار فارس درخواست شده است.

آرگیو در خصوص کشته و مصدوم شدن شماری از عشایر ساکن این منطقه نیز گفت: با گسترش این آتش سوزی، تعدادی از عشایر مشغول خاموش کردن آتش بودند که متاسفانه یک گردباد شدید موجب فراری دادن آن‌ها می‌شود و سه نفر از آنان حین فرار از گردباد و آتش کشته و یک نفر نیز مصدوم شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث فارس سه کشته آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۴۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرمای شدید در بنگلادش ۴ قربانی گرفت

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از شینهوا، مسؤولان بنگلادش روز دوشنبه گزارش دادند که تاکنون چهار نفر به دلیل گرمازدگی در دو روز گذشته در کشور بنگلادش جان خود را از دست داده اند.

روز گذشته کار در برخی از محل‌های ساخت‌وساز در هوای آزاد با توجه به گرمای طاقت فرسا در داکا پایتخت این کشور متوقف شد. گرمای شدید قیر جاده‌ها را نیز ذوب کرد.

برای مقابله با گرمای طاقت فرسا، دولت این کشور تمامی مدارس، دانشکده‌ها و مؤسسات آموزش فنی در سراسر کشور را از ۲۱ تا ۲۷ آوریل تعطیل اعلام کرد.

اداره هواشناسی بنگلادش پیش‌تر «هشدار موج گرما» صادر کرده بود.

دمای هوا در داکا روز یکشنبه به ۴۰ درجه سانتیگراد افزایش یافت. با این حال ترکیب گرما و رطوبت باعث می‌شود که افزایش دما بیش از آنچه دماسنج نشان می‌دهد احساس شود.

کارشناسان هشدار داده‌اند که میلیون‌ها نفر در این کشور در معرض تأثیرات ناشی از گرما هستند و شروع زودهنگام تابستان شدید ناشی از این تغییرات آب و هوایی است.

کد خبر 6085797

دیگر خبرها

  • سیل در جنوب چین قربانی گرفت؛ بیش از ۱۱۰ هزار نفر آواره شدند
  • اطفاء حریق یک واحد صنفی در تربت حیدریه
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • گرمای شدید در بنگلادش ۴ قربانی گرفت
  • گرما در بنگلادش قربانی گرفت
  • طرح عفاف و حجاب با عنوان «نور» در بیجار اجرا می شود
  • کلاهبرداری به روش پانزی این بار در گنبدکاووس 100 قربانی گرفت
  • آرمان بنفشی برای نجات ۴ نفر گرفتار در چاه قربانی شد
  • آخرین جزییات از مراسم افتتاحیه سومین جشنواره پژواک رادیو
  • اگر ۱۰۰۰ گاو قرمز هم قربانی کنید، واقعیت مسجدالاقصی را تغییر نخواهید داد