Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس پاداش خوبی دریافت کردند

به گزارش طرفداری، اعضای تیم پرسپولیس پاداش مناسبی به واسطه قهرمانی در لیگ برتر دریافت کردند.

بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس پس از قهرمانی پنجم خود در لیگ برتر از سوی باشگاه پاداش خوبی دریافت کردند. باشگاه پرسپولیس که اعلام کرده بود در سه بازی پایانی برای هر بازی نفری 20 میلیون تومان پاداش درنظر گرفته پس از پرداخت پاداش های پیروزی در دو بازی مقابل ماشین سازی و تراکتور، پس از پیروزی بر پیکان و قهرمانی تیم، به جای 20 میلیون نفری 33 میلیون تومان به بازیکنان و کادرفنی پرداخت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جالب این که مسئولان پرسپولیس علاوه بر این، پاداش معوقه 5 پیروزی قبلی را نیز پرداخت کردند تا مبلغ قابل توجهی به حساب سرخ پوشان واریز شود. این درحالی است که هنوز تسویه حساب با بازیکنان صورت نگرفته و قرار است 20 درصد باقی مانده مطالبات این فصل آن ها نیز طی چند روز آینده به حساب شان واریز شود.

 

بیشتر بخوانید:

پرسپولیسی ها راهی سفر شدند

 

اخبار داغ 

این زن با لباس خاص بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس جواد زرینچه در طرفداری: افتخار می کنم عروسی ام را هم در خانه تیمسار خسروانی گرفتم سعید معروف راهی آمریکا شد قرعه کشی اوزان ۵۷ و ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد برگزار شد/ یزدانی و‌ تیلور شاید در فینال له پاریسین مدعی شد؛ قرارداد ام باپه با پاریس قطعا تمدید نخواهد شد ژرژ مندس و ادامه تماس ها با پاری سن ژرمن در مورد پیوستن رونالدو

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۴۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد غافلگیرکننده ایلان ماسک/ توییت زدن برای چه کسانی پولی می‌شود؟

به گزارش خبرآنلاین، ایلان ماسک قصد دارد برای پست گذاشتن در شبکه‌ی اجتماعی ایکس و کنترل مشکل بات‌ها، از کاربران جدید هزینه‌ی کمی دریافت کند.

ماسک در پاسخ به یک کاربر ایکس که در مورد تغییرات این پلتفرم نوشته بود، گفت که دریافت هزینه‌ای اندک از حساب‌های جدید «تنها راه» برای جلوگیری از «هجوم بات‌ها» است.

به نقل از زومیت، ماسک با اشاره به ابزارهایی مانند CAPTCHA گفت: «هوش مصنوعی فعلی می‌تواند به‌راحتی از مانع «آیا شما یک ربات هستید؟» عبور کنند.» او افزود: «حساب‌های جدید پس از گذشت سه ماه از ایجاد حساب، می‌توانند بدون پرداخت هزینه، پست منتشر کنند.»

درحال‌حاضر هیچ جزئیاتی در مورد زمان اعمال این سیاست و میزان هزینه‌هایی که کاربران جدید باید بپردازند وجود ندارد.

ایکس در اکتبر ۲۰۲۳ (مهر و آبان ۱۴۰۲) شروع به دریافت یک دلار در سال از کاربران جدید تأییدنشده در نیوزیلند و فیلیپین کرد. کاربرانی که در این مناطق هزینه پرداخت نمی‌کنند می‌توانند پست‌ها را بخوانند اما نمی‌توانند با آن‌ها تعامل داشته باشند. آن‌ها برای ارسال محتوا، لایک کردن، پست کردن دوباره‌ی محتوا، نظر دادن، بوکمارک و نقل‌قول پست‌ها، باید هزینه‌ای پرداخت می‌کردند. ماسک ممکن است هزینه‌ای مشابه را برای سایر مناطق اعمال کند.

ایکس مدتی پیش اعلام کرد پاکسازی حساب‌های اسپم را آغاز کرده است و با طرح جدید دریافت هزینه قصد دارد مشکل بات‌ها را بهتر حل کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895816

دیگر خبرها

  • پیشنهاد غافلگیرکننده ایلان ماسک/ توییت زدن برای چه کسانی پولی می‌شود؟
  • مدافع سابق منچستریونایتد و رئال مادرید، عضو کادرفنی آرسنال می‌شود
  • اسدی: پرسپولیس به قهرمانی در آسیا نیازمند است/ امیدوارم خصوصی سازی در حد حرف نباشد
  • آشوبی: به چند دلیل شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است
  • صرفه‌جویی ۴۶۰ هزار مترمکعبی مشترکان آب در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت بیش از ۵۸۰ میلیون ریال فطریه در خراسان شمالی
  • پرسپولیس به دو دلیل جام را از دست استقلال خواهد گرفت | یک مدعی از شرایط عادی خارج شده است
  • ریشه حقوق‌های نجومی با حساب واحد خزانه خشکیده می‌شود؟
  • معرفی اعضای کادرفنی تیم‌های کاراته دختران و پسران ایران
  • درویش: بگذارید استقلالی‌ها هرچه می‌خواهند بگویند!