Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی "روزگار جوانی" در حالی به روزهای آخر فیلمبرداری رسیده که در سکانس‌های پایانی یک بازیگر قدیمی به این سریال اضافه شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، فصل دوم سریال "روزگار جوانی" به روزهای پایانی فیلمبرداری رسیده که محمد الهی بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون به جمعِ بازیگران این مجموعه تلویزیونی پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپهر محمدی تهیه‌کننده این سریال تلویزیونی در گفت‌وگو با تسنیم  به این نکته اشاره کرد که سریال تا 10 روز آینده سکانس‌های پایانی‌اش را در فرودگاه و سطح شهر و بیمارستان فیلمبرداری می‌کند و گروه تدوین مشغول‌اند تا با اضافه شدن موسیقی و بقیه مراحل فنی تا بعد از محرم سریال آماده پخش شود.

وی افزود: در واقع از اوایل ماه صفر این آمادگی را داریم و شبکه پنج و دست‌اندرکاران مربوطه در سیما تصمیم‌گیرنده‌اند که این سریال چه زمانی روی آنتن برود. 

تهیه‌کننده "روزگار جوانی" درباره ساخت فصل دیگری از این سریال، گفت: تصمیم سازمان صداوسیما است که با توجه به بازخوردها می‌خواهد این سریال ادامه پیدا کند یا خیر. قصه‌های این فصل ادامه‌دهنده آن خاطرات شیرین از این سریال تلویزیونی است. تجهیزات خوب و تجربیات گرانبهای اصغر توسلی کارگردان این سریال هم دست به دست هم داده تا به اتفاق بهتری برسیم. 

"روزگار جوانی" سریال پربازیگری است که از میانِ چهره‌های نوستالژیک فصل اول فقط بیوک میرزایی در این فصل حضور دارد. در کنار او بازیگرانی همچون، آریا توسلی، سعید زارعی، سینا کرمی، امیر مسعود واعظ و عیسی حسینی، رسول نجفیان، زهرا داودنژاد، لاله صبوری، سیاوش چراغی‌پور، محمودرضا قدیریان، سولماز حصاری و فرشته آلوسی، بازیگران جدیدی مثل خسرو احمدی، الهام طهموری و سیامک حلمی حضور دارند.

این مجموعه هم همچون فصل اول، حالت و قالبِ اپیزودی دارد و بازیگران بسیاری میهمان هر داستان و قسمتی خواهند شد. 

تولید مجموعه تلویزیونی روزگار جوانی در گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما به تهیه‌کنندگی سپهر محمدی و کارگردانی اصغر توسلی از بهمن‌ماه 1399 شروع شده و قرار است در 30 قسمت روی آنتن برود.  

فصل اول "روزگار جوانی" سال 1377 به تهیه‌کنندگی اصغر توسلی، کارگردانی شاپور قریب و اصغر توسلی و نویسندگی اصغر فرهادی روی آنتن شبکه پنج رفت. همچنین فصل دوم این مجموعه در سال 1378 به تهیه‌کنندگی و کارگردانی اصغر توسلی و نویسندگی علی‌اکبر محلوجیان و فرهاد نقدعلی برای این شبکه تولید شد.

در خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی که به قصه زندگی جوانان متولد دهه 1370 و 1380 می‌پردازد، آمده است: پس از گذشت سال‌ها، عباس‌آقا (بیوک میرزایی) تصمیم می‌گیرد که بخشی از خانه مسکونی‌اش را به تعدادی جوان دانشجو اجاره دهد. دانشجویان جدید همسایه عباس‌آقا می‌شوند، بی‌خبر از این که ...فصل سوم این سریال داستان فصل دوم را ادامه نمی‌دهد و در هر قسمت ماجراهای مستقلی دارد.

گفته می‌شود این مجموعه تلویزیونی بعد از ماه محرم روی آنتن خواهد رفت.

بازجوی "گاندو" بازیگر سریال محرمی تلویزیون شد + عکسپرونده جنجالی اولین "قاتل سریالی زن" در ایران، امشب در تلویزیون

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تلویزیون سریال رسانه ملی تلویزیون سریال رسانه ملی مجموعه تلویزیونی روزگار جوانی اصغر توسلی روی آنتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۴۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامنت بازیگر انگلیسی و معروف سریال پیکی‌بلایندرز برای قایدی!

پاول اندرسون، بازیگر مطرح سریال پیکی‌بلایندرز، در زیر پست جدید تیم ملی برای مهدی قایدی، ستاره تیم ملی ایران و باشگاه اتحاد کلباء امارات کامنت گذاشت.

این بازیگر پیش از این هم برای تیم ملی ایران آرزوی موفقیت کرده بود.

دیگر خبرها

  • کامنت بازیگر انگلیسی و معروف سریال پیکی‌بلایندرز برای قایدی!
  • افزایش ۲۲ درصدی تولد نوزادان در آغازین روزهای سال ۱۴۰۳ نسبت به همین بازه زمانی در سال قبل
  • جزئیات مراسم خاک‌سپاری صداپیشه سریال کاراگاه کاستر اعلام شد
  • جزئیات مراسم خاک‌سپاری صداپیشه سریال کارآگاه کاستر اعلام شد
  • جزئیات مراسم خاکسپاری صداپیشه سریال کارآگاه کاستر اعلام شد
  • جزئیات مراسم خاکسپاری صداپیشه سریال کارگاه کاستر اعلام شد
  • دوبلور کارگاه کاستر درگذشت
  • صدا پیشه سریال «کارآگاه کاستر» درگذشت
  • علی اصغر رضایی نیک، صدا پیشه سریال «کارآگاه کاستر» درگذشت
  • علی‌اصغر رضایی‌نیک دوبلور تلویزیون درگذشت