Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/تهران فرماندار شهرستان قرچک گفت: با توجه به کاستی‌های حوزه بهداشت و درمان و عدم پاسخگویی امکانات موجود به نیازها و مطالبات بحق مردمی، افزایش تخت‌های بیمارستان برکت شهید ستاری و احداث دو پایگاه فوریت‌های پزشکی با جدیت در دست بررسی بوده و ضرورت دارد سازمان برنامه و بودجه در امر تخصیص اعتبارات تسریع دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، بهمن خطیبی عصر سه شنبه ۱۲ مرداد در دومین جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان قرچک در سال ۱۴۰۰ بیان کرد: با توجه به جمعیت رو به افزایش قرچک به دلیل ویژگی مهاجرپذیری و تمایل به اسکان در این شهرستان نزدیک به پایتخت، ضرورت دارد بطور کامل یا بخش بیشتری از اعتبارات پیش‌بینی شده تملک دارایی‌های سرمایه‌ای تحقق پیدا کند.

وی ادامه داد: قرچک در حوزه کمبود زیرساخت‌ها مشکلات عدیده‌ای دارد که برخی از آنها در صورت عدم رفع معضلات، آینده شهرستان را دچار چالش‌هایی خواهد کرد.

فرماندار شهرستان قرچک خاطر نشان کرد: با توجه به استقرار صنایع مختلف در شهرک صنعتی قرچک و انعقاد قراردادها، تأمین ۶۰ مگاوات برق باید صورت گیرد.

نماینده عالی در قرچک بیان کرد: برای ایجاد پست ۶۳ برق شهرک صنعتی نیز، سازمان برنامه و بودجه و برق منطقه‌ای باید سهم اعتباری مربوطه را هرچه سریعتر تخصیص دهند.

خطیبی اظهار کرد: زمین احداث سایت اداری شهرستان درنظر گرفته شده و مطالعات آن صورت پذیرفته که با تخصیص اعتبارات لازم، این امکان ضروری در شهرستان باید هرچه سریعتر محقق شود چراکه ادارات فضای اداری مناسب نداشته و بعضاً استیجاری بوده و علاوه بر این، نیازمند تجهیزات برای ارائه خدمات بهتر هستند.

وی ادامه داد: فاضلاب به یکی از معضلات جدی شهرستان تبدیل شده، علیرغم اینکه پروژه‌ خوبی برای جمع‌آوری فاضلاب وجود دارد و اکنون نیمه تمام است.

این مقام مسئول بیان کرد: از ۲۵۰ کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب، ۱۱۰ کیلومتر آن انجام و اکنون بلاتکلیف بوده و پیمانکاران نیز به دلیل عدم ثبات قیمت‌ها و عدم ثبات شرایط پیمان‌ها در کشور، از تکمیل این پروژه استقبالی ندارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کمبود تخت بیمارستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۴۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صاعقه در کرفس» استان همدان جان چوپان را گرفت

فرشاد عبدالملکی مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: عصر یکشنبه چوپان ۱۹ ساله در ارتفاعات اژدرآباد شهر کرفس مشغول به چرای گوسفندان بود که صاعقه به او برخورد کرد.

وی اضافه کرد: یکی از همراهان که از دور شاهد این صحنه بود، پس از حضور در کنار این چوپان به فوریت‌های پزشک ۱۱۵ تماس حاصل کرد.

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار کرد: این گزارش ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه روز گذشته به فوریت‌های پزشکی اعلام شد و تیمی از افراد مستقر در پایگاه کرفس به محل حادثه اعزام شدند.

عبدالملکی بیان کرد: تیم اورژانس با وجود ۴۰ دقیقه پیاده روی تا رسیدن به محل حادثه، با جسد سوخته چوپان نوجوان مواجه شدند که از ناحیه پیشانی و صورت دچار سوختگی شدید شده بود که جسد این فرد تحویل پزشکی قانونی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • افزایش ظرفیت پیش بیمارستانی سازمان اورژانس ایران با اهدای ۴۰ دستگاه دفیبریلاتور
  • افزایش ظرفیت‌های پیش بیمارستانی سازمان اورژانس ایران با اهدای ۴۰ دستگاه دفیبریلاتور
  • افزایش ظرفیت‌های پیش بیمارستانی سازمان اورژانس ایران با اهدای 40 دستگاه دفیبریلاتور
  • صاعقه جان یک کشاورز را در هرسین گرفت
  • صاعقه در کرفس» استان همدان جان چوپان را گرفت
  • فرمانداران مشکلات مردم سیل‌زده را با دقت و فوریت پیگیری کنند
  • فرمانداران مشکلات مردم سیلزده بلوچستان را با دقت و فوریت پیگیری کنند
  • بازدید از روستای غیر تحت پوشش گله پران شهرستان خوی
  • پایان قدرت نمایی ۱۴ اراذل و اوباش در سیرجان
  • احداث پایگاه انتقال خون خمین ۱۵ سال بر زمین مانده است