Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/تهران رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران  در خصوص تکمیل سه پروژه اولویت‌دار شهرستان پیشوا در سال ۱۴۰۰ قول مساعد داد.

به گزارش ایسنا، مسعود شفیعی عصر سه شنبه ۱۲ مرداد ماه در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان پیشوا بیان کرد: با تعیین سه پروژه‌ اولویت‌دار پیشوا و معرفی به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، اعتبار مورد نیاز برای تکمیل صددرصدی آنها تامین و تخصیص داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: جلسات شورای برنامه‌ریزی فارغ از بودجه و اعتبار، برای رصد و راهبری فعالیت‌ها تشکیل می‌شود و کمیته برنامه‌ریزی نیز متناظر با آن در سطح شهرستان عمل می‌کند.
 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران عنوان کرد: همکاران سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی موظف هستند به فراخور موضوعات در جلسات کمیته برنامه‌ریزی شهرستان‌ها شرکت کنند.

این مقام مسئول بیان کرد: امسال ظرفیتی در قانون بودجه در بند ذیل تبصره هشت ایجاد شده و این‌ اختیار را در خصوص درصدی از اعتبارات ارزش افزوده می‌دهد که متفاوت از سال‌های قبل به طور مستقیم در شورای برنامه‌ریزی تصمیم گیری شده و تخصیص داده شود. 

شفیعی اظهار کرد: منابع ابلاغی ما در استان برای رفع نیازهای هیچ کدام از شهرستان ها کافی نیست و باید در کمیته برنامه‌ریزی اصل اولویت‌بندی را در نظر گرفت.

این مقام مسئول بیان کرد: به غیر از پیش بینی اعتبارات تملک دارایی، برخی پروژه‌ های شهرستان در قالب پروژه‌های دستگاه‌های استانی پیش‌بینی شده که لازم است پیگیری شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران گفت: با توجه به پیشینیه تاریخی و فرهنگی‌ افتخارآمیز شهرستان پیشوا خدمت به مردم این منطقه مایه خوشحالی است.

وی ادامه داد: ارتباط و پیگیری‌های خوبی توسط فرماندار شهرستان با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی صورت گرفته و این آمادگی را داریم که حامی فعالیت های خوب مدیران باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرستان پیشوا سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کمیته برنامه ریزی شهرستان پیشوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۴۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل زنجیره تولید در بخش کشاورزی بوشهر از اولویت‌ها

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، علی باستین در آیین معارفه سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر نقش بخش کشاورزی در جامعه را مهم دانست و بیان کرد: جهاد کشاورزی از دستگاه‌های مهم کشور است که حداقل ۲۰ تا ۲۵ درصد فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی در بخش‌های گوناگون را به خود اختصاص داده و به نوعی با همه مردم ارتباط دارد.

وی تامین امنیت غذایی، اشتغال‌زایی، تولید مواد خام صنایع تکمیلی و تبدیلی و ثروت آفرینی را از ویژگی‌های جهاد کشاورزی دانست و اضافه کرد: رشد اقتصادی در برنامه هفتم، ۸ درصد تعیین شده که رشد ۵.۵ درصدی در این برنامه متعلق به بخش کشاورزی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با بیان این@که بهره‌وری بخش کشاورزی استان ۱۲ درصد است، اظهار کرد: افزایش ۷ برابری بهره‌وری از وضعیت کنونی در طول برنامه هفتم توسعه یکی از اولویت‌ها است.

وی نقش مهم و موفق جهاد کشاورزی در مدیریت طرح بزرگ یارانه‌ها را مورد اشاره قرار داد و گفت: این مهم در استان بوشهر با موفقیت اجرا شد.

باستین اصلاح الگوی کشت را موفقیت‌آمیز دانست و با تأکید بر تکمیل زنجیره تولید و توسعه صنعت فرآوری محصولات، اضافه کرد: پرداخت تسهیلات بانکی به بخش کشاورزی و صنایع مورد توجه ویژه قرار دارد و لازم است ۱۵ درصد تسهیلات بانک‌های غیر تخصصی و خصوصی به بخش کشاورزی پرداخت شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با قدردانی از خدمات نوذر منفرد، برای مرتضی بحرانی سرپرست جهاد کشاورزی استان بوشهر آرزوی موفقیت کرد.

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیشوا
  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • ۲۲۲۴ میلیارد اعتبار سفر رئیس جمهور به اردبیل تخصیص یافت
  • برنامه‌های ۲۰‌گانه دستگاه‌های اجرایی استان کرمان چیست؟
  • ایمن سازی کانال های آبی شهر ری/ایمن سازی کامل در گرو تامین اعتبار
  • نیاز به ۹۰‌ همت اعتبار برای تکمیل پروژه آزادراه حرم تا حرم
  • تکمیل طرح های راهداری مرکزی نیازمند ۸۶۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های دولت سیزدهم است
  • تکمیل زنجیره تولید در بخش کشاورزی بوشهر از اولویت‌ها
  • نظارت هوشمند بر زنجیره تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی