Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی قایدی مهاجم تیم فوتبال استقلال در حالی که فصل آینده هم با این تیم قرارداد دارد با چند پیشنهاد خارجی مواجه شده و هنوز تصمیمی برای فصل آینده نگرفته است. قایدی در همین راستا و بعد از اتمام مسابقات جام حذفی جلسه مهمی با مسئولان استقلال برگزار خواهد کرد تا وضعیتش برای فصل آینده مشخص شود. 

فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال امیدوار است که مسئولان این باشگاه قرارداد قایدی را به شکل قابل توجهی افزایش دهند تا این بازیکن جمع آبی‌پوش تهرانی را ترک نکند، ولی از طرفی پیشنهادهای وسوسه‌انگیز چند تیم قطری باعث شده است تا قایدی به فکر حضور در لیگ ستارگان قطر باشد، هر چند که گفته می‌شود او چند پیشنهاد اروپایی هم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قایدی به نزدیکانش گفته است که برای تصمیم‌گیری در مورد فصل آینده قطعاً نظر فرهاد مجیدی هم برایش مهم است و به نظر می‌رسد که سرمربی آبی‌پوشان هم در این جلسه مهم حضور خواهد داشت. باید منتظر ماند و دید که قایدی در نهایت چه تصمیمی در مورد فصل آینده خواهد گرفت، اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد که مسئولان باشگاه استقلال این آمادگی را دارند تا مبلغ قرارداد قایدی را به شکلی قابل توجه افزایش دهند.

258 252

کد خبر 1541620

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال مهدی قائدی فصل آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۴۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم فصل آینده مهدی قایدی مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی قایدی در فصل جاری با پیراهن اتحاد کلباء عملکرد بسیار خوبی داشته و از بهترین بازیکنان این تیم و لیگ امارات بوده است. او بازیکن الاهلی است و در این فصل به صورت قرضی در اتحاد کلباء بازی می‌کند.

درخشش این بازیکن ریزنقش ایرانی باعث شده است تا گمانه‌زنی‌ها درباره بازگشتش به الاهلی برای فصل بعد زیاد باشد. روزنامه اسپورت ۳۶۵ امارات درباره وضعیت قایدی برای فصل بعد نوشت: قایدی در اتحاد کلباء عملکرد بسیار خوبی داشته است، اما هنوز تکلیفش برای فصل بعد مشخص نیست و باشگاه در این زمینه تصمیمی نگرفته است. سرمربی الاهلی باید درباره بازگشت قایدی نظر بدهد که هنوز رای نهایی‌اش را اعلام نکرده است.

این روزنامه اماراتی درباره پیشنهاد‌هایی که برای مهدی قایدی ارائه شده است، نوشت: تاکنون هیچ پیشنهاد رسمی به الاهلی برای جذب مهدی قایدی داده نشده است و همه آنچه در رسانه‌ها آمده، گمانه‌زنی است و صحت ندارد.

پیش از این رسانه‌های عربی اعلام کرده بودند مهدی قایدی پیشنهاد‌های خارجی بسیار خوبی دارد و حتی بحث حضورش در پورتو و جایگزینی‌اش با مهدی طارمی مطرح شد که اسپورت ۳۶۵ امارات چنین خبر‌هایی را رد کرد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • نگاهی به دومین مصاف سپاهان در جام حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • تیم فصل آینده مهدی قایدی مشخص شد
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون تماشاگر!
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!