Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرعه‌کشی رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا امروز انجام شد و نماینده ایران با تیم‌های قطر، تایلند ۲، فیلیپین و ازبکستان هم‌گروه شد.

به گزارش قدس آنلاین، قرعه‌کشی رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا امروز با حضور ۱۰ تیم در ۲ گروه و در مقر کنفدراسیون والیبال آسیا به‌صورت آنلاین برگزار شد که طی آن تیم فولاد سیرجان ایرانیان قهرمان لیگ برتر کشورمان به عنوان نماینده والیبال ایران در گروه B مسابقات با تیم‌های قطر، تایلند ۲، فیلیپین و ازبکستان هم‌گروه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های تایلند ۱، سریلانکا، قزاقستان، کویت و عراق هم در گروه A مسابقات قرار گرفتند. رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا از تاریخ ۱۶ تا ۲۳ مهرماه (۸ تا ۱۵ اکتبر) به میزبانی تایلند برگزار می‌شود.

گروه‌بندی مسابقات به این شرح است:

گروه A: تایلند ۱، سریلانکا، قزاقستان، کویت، عراق

گروه B: ایران(فولاد سیرجان ایرانیان)، قطر، تایلند ۲، فیلیپین، ازبکستان

برنامه دور مقدماتی به شرح زیر است:

۱۶ مهر: ایران- فیلیپین

۱۷مهر: استراحت

۱۸ مهر: ایران- ازبکستان

۱۹ مهر: ایران- قطر

۲۰ مهر: تایلند ۲- ایران

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تیم والیبال فولاد سیرجان جام باشگاه های آسیا تایلند ۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۴۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، آخرین بازی امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ از نخستین روز رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا با پیروزی پر گل عراق مقابل عربستان همراه بود   عراقی‌ها در این دیدار با نتیجه ۵ بر یک مقابل عربستان به پیروزی رسیدند تا پرگل‌ترین بازی امروز را رقم بزنند.   شایان ذکر است در دیگر بازی گروه B هم تیم‌های ازبکستان و استرالیا به مصاف هم رفتند و ازبکستان موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری برسد.   از گروه A هم امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم فوتبال تایلند به مصاف چین رفته بود که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود تایلند به پایان رسید و همچنین تیم‌های ویتنام و میانمار به تساوی یک به یک رسیده بودند.

دیگر خبرها

  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ ازبکستان برد، عربستان تحقیر شد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| ازبکستان برد، عربستان تحقیر شد
  • شکست سنگین عربستان در جام ملت ها/ شروع مقتدرانه عراق
  • معرفی حریفان ایران در مسابقات قایقرانی آب‌های آرام آسیا
  • نتایج فوتسال قهرمانی آسیا در تایلند / ساعت بازی ایران
  • اولین انصرافی تیم ملی والیبال مشخص شد
  • فیفا؛ تیم‌های فوتسال ایران و ژاپن مدعیان اصلی صعود به جام جهانی
  • فیفا: ایران و ژاپن بخت‌های نخست صعود به جام جهانی فوتسال