Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم ملی والیبال ایران در رقابت های المپیک توکیو نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و در گروه خود در رده پنجم قرار گرفت.

سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان دقایقی قبل با انتشار پستی در اینستاگرام از بازی های ملی خداحافظی کرد.

 

 

 

بیشتر بخوانید

داورزنی: از مردم ایران عذرخواهی می‌کنم/ بعد از المپیک عملکرد آلکنو بررسی می‌شود

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی والیبال سعید معروف المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۴۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کاپیتان تیم ملی به انصراف ملی‌پوشان: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در شرایطی که تیم ملی والیبال برای حضور در المپیک روزهای سختی را در پیش دارد و از طرفی شرایط کادرفنی این تیم با تغییرات گسترده‌ای همراه بوده، امروز پائز، سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران، وارد تهران شد تا تمرینات را به طور جدی دنبال کند و تیم خودش را برای لیگ ملت‌های والیبال آماده کند.

در این زمینه میلاد عبادی‌پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در گفتگو با ورزش سه، و در ابتدا درباره زمان بازگشتش به کشور صحبت کرد و گفت: من سی آوریل (11 اردیبهشت) می‌رسم و در این مدت با پائز به صورت کامل صحبت نکردم و با توجه به ارتباطی که با هم داشتیم به من گفت در تاریخ 4 می‌ (15 اردیبهشت) در تمرین حضور داشته باشم.

کاپیتان تیم ملی والیبال درباره شرایط همکاری با این سرمربی برزیل توضیح داد: هر سرمربی‌ای که وارد یک تیم می‌شود و شروع به کار می‌کند، قطعا شناخت زیادی نسبت به هم نداریم. قطعا مربی بلند پروازی است و بتوانیم بهترین‌ها را با ایشان رقم بزنیم.

او درباره اینکه دوباره کاپیتان تیم ملی والیبال شد، تاکید کرد: من همیشه گفتم و الان هم می‌گویم که بعید بدانم کاپیتانی در تیم ملی یا باشگاهی مهم باشد و مهم این است که هر موقع تیم احتیاج دارد، تمام توان خودت را در اختیار بگذاری و دربست در اختیار تیم باشی. برای باشگاه و تیم ملی هم فرقی ندارد، اما باز هم در تیم ملی لول و سطحش فرق دارد چون برای مردم کشور خودت بازی می‌کنی. باید از جان مایه گذاشت و من به این موضوع فکر نکرده بودم، فکر نکردم و فکر نخواهم کرد، چون کاملا برای من بی‌اهمیت است.


وی افزود: قطعا من هر کاری از دستم بر بیاید برای تیم و بچه‌ها انجام خواهم داد و اینگونه نیست که هیچ کاری نکنم. الان همه بازیکنان حرفه‌ای شدند و لیگ‌های اروپایی را دیده‌اند. فکر نمی‌کنم بچه‌های ما نیاز به رهبری داشته باشد و تیم خودش یک رهبر است. باید در کنار هم باشیم و صدمان را بگذاریم تا بهترین عملکرد را کسب کنیم.

عبادی‌پور درباره انصراف برخی از بازیکنان باتجربه از حضور در تیم ملی والیبال گفت: من هیچ ایده‌ای ندارم و اگر مشکل فیزیکی نباشد، کسی این کار را نمی‌کند. نمی‌توانم قضاوت کنم، چون اگر کسی مشکل نداشته باشد که به تیم ملی پشت نمی‌کند. من از علی اصغر مجرد خبر دارم که آسیب‌دیدگی آشیل دارد و بعد از 1 سال 2 سال برگشت و دوباره مصدوم شد. وقتی بازیکن همچین مشکلی داشته باشد که نمی‌آید انصراف بدهد.

او ادامه داد: این موضوع را زمان نشان می‌دهد و قضاوت خوب نیست. باید صبر کرد و دید. من هیچ ایده‌ای ندارم و دوست ندارم قضاوت کنم چون از قدیم گفتند که قضاوت فقط کار خداست. وظیفه ما در تیم ملی این است که همدل باشیم و همدیگر را ساپورت کنیم.

عبادی‌پور در واکنش به اینکه انصراف سید محمد موسوی به دلیل حضور اوست، توضیح داد: نه من و نه آقای موسوی بچه نیستیم که بخواهیم تیم ملی را تنها بگذاریم و این اتفاق نمی‌تواند در تیم ملی رخ بدهد. به خاطر اینکه این فقط اخلاق بچگانه است و نمی‌دانم که مردم چه فکری می‌کنند که می‌گوید موسوی یا عبادی‌پور به این دلیل نیامدند. من هنوز MRI ساق پای راستم را دارم که مقابل پروجا در سال گذشته پاره شد و فکر می‌کنم نیازی به ثابت کردنش نباشد؛ چون اگر نمی‌خواستم پارسال بیایم انصراف می‌دادم و خداحافظی می‌کردم. وقتی کسی نمی‌خواهد بیاید مشکلی دارد، بنابراین نیازی به اثبات آن نیست. اینکه بگوییم به خاطر مشکل با بقیه نیامده‌ایم، بی‌اهمیت و خاله‌زنک‌گونه است.

عبادی‌پور در پایان با اشاره به وضعیت تیم ملی در مسابقات تصریح کرد: من با پائز موافقم و ما برای رویا نمی‌جنگیم. جدول مسابقات را خودتان بهتر می‌دانید و گونه‌ای شده که امتیازات و رنکینگ و صعود به المپیک در سال‌های بعد هم هست. اگر بخواهیم برای رویا بجنگیم که نمی‌شود، ولی می‌خواهیم برد بیاوریم که اگر به المپیک نرسیدیم به نیمه نهایی لیگ ملت‌ها برسیم و اگر در آن هم بازی نکردیم، رنکینگ را بالا بیاوریم که برای سال‌های بعد کار آسانی داشته باشم. هر چقدر بیشتر بالا بیاییم، برای صعود به المپیک دوره بعد کار راحت‌تری داریم. اگر سهمیه گرفتیم دم بچه‌ها گرم و اگر هم بالا رفتیم که باز هم دم بچه‌ها گرم. می‌خواهیم بردهای زیادی داشته باشیم تا هر سه اتفاق را رقم بزنیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال در پایان گفت: مردم همیشه پشت تیم ملی والیبال بودند ولی می‌خواهم هزار برابر بیشتر پشت تیم باشند و هزار برابر بیشتر دعا کنند. امسال سال سختی است چه برای سهمیه و چه نیمه نهایی، کار سختی داریم و ما امسال فقط یک تورنمنت داریم که اگر سهمیه را بگیریم، المپیک هم بازی داریم و اگر سهمیه نگیریم همه چیز برای ایران در سال 2024 به پایان می‌رسد و می‌خواهیم دوباره دل مردم را شاد کنیم و آنها را به والیبال برگردانیم. این بهترین اتفاق است که می‌تواند برای تیم و باشگاه‎‌ها بیفتد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899218

دیگر خبرها

  • واکنش کاپیتان تیم ملی به انصراف ملی‌پوشان: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • عبادی‌پور: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است
  • کواچ قهرمان شد و خداحافظی کرد
  • خداحافظی رامسری ها با سوپرلیگ والیبال ایران
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • فوتسالیست ها با اقتدار به دور بعدی صعود کردند
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان