Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار فیروزآباد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اثر آتش سوزی عصر دوشنبه یازدهم مرداد ماه در دو نقطه از ارتفاعات تنگ هایقر فیروز آباد متأسفانه سه نفر عشایر که در کوهستان مشغول چرای گوسفندان بودند بر اثر استنشاق دود ناشی از آتش سوزی گسترده در این منطقه دچار خفگی شده و جان خود را از دست دادند.

حسین آرگیو افزود: این آتش سوزی تا دیشب مهار شده بود اما با وزش باد شدید صبح امروز دوباره شراره‌های آتش به جان ارتفاعات هایقر افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد بحران فیروز آباد با بیان اینکه هم اکنون عملیات اطفای حریق به وسیله یک بالگرد و با کمک‌های کلیه نیروهای مردمی و دولتی هلال احمر، بسیج، محیط زیست و دوستداران محیط زیست در حال انجام است، اظهار کرد: با دستور استاندار یک فروند بالگرد دیگر نیز به منطقه اعزام شده است.

فرماندار فیروز آباد بیان کرد: نیروهای امداد و نجات از شهرستانهای کازرون، فراشبند، قیروکارزین نورآباد، کوار به محل حادثه اعزام شده و در حال اطفا حریق هستند.

آرگیو با اشاره به اینکه آتش همچنان در حال پیشروی است، بیان کرد: سخت گذر و صخره‌ای بودن محل آتش سوزی، دمای بالای و پوشش مرتعی خشک و مرغوب هر لحظه بر شدت شعله‌های آتش افزوده و بی رحمانه مراتع و درختان منطقه را با خاک یکسان می‌کند.

کد خبر 5272210

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش سوزی جنگل ها شهرستان فیروزآباد اطفای حریق ویروس کرونا واکسن کرونا آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا بوشهر عید غدیر خم گرگان خطبه های نماز جمعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عکس استانها محرم 1400 اردبیل ایلام آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۴۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان

عامر محبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امروز طی گزارشی از مرکز کنترل عملیات استان گیلان مبنی بر سقوط یک مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان لاهیجان، تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات دیزبن به محل حادثه اعزام شدند.

محبی با اشاره به اینکه این فرد به علت سقوط از ارتفاع دچار آسیب دیدگی شدید شده بود، گفت: پس از بررسی‌های اولیه با توجه به شرایط بد منطقه و صخره‌ای بودن محل یک تیم تخصصی نجات از پایگاه هلال احمر رودسر به محل حادثه اضافه می‌شود.

وی ادامه داد: پس از ایجاد کارگاه تخصصی نجات بعد از ساعتی از شروع عملیات دسترسی به مصدوم میسر می‌شود پس از اقدامات لازم، مصدوم از مرگ رهایی یافته و به مکان امن منتقل می‌شود.

لازم به ذکر است یک تیم از ایستگاه آتش نشانی شهرستان لاهیجان و چند تن از مردم منطقه در این عملیات حضور داشتند.

کد خبر 6085614

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال‌احمر گلستان به ۱۱۲ نفر در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی
  • امدادرسانی به۱۱۲نفردرمناطق تحت تاثیرآبگرفتگی توسط هلال احمرگلستان
  • خرد شدن پنجه‌های عقاب در ریگزار طبس/ روزی که وعده صادق محقق شد
  • شکستی که مصداق وعده صادق بود/ پنجه عقاب در شن‌های طبس
  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان
  • نجات کوهنورد خرم آبادی گرفتار در ارتفاعات مخملکوه
  • آتش سوزی گسترده در منطقه دفن زباله
  • نجات مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان
  • اعزام بیمار از خارگ با یک بالگرد عملیاتی انجام شد
  • اولین کاروان حج عمره لرستان پنجم اردیبهشت اعزام می‌شود