Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-24@23:20:34 GMT

آمادگی ایساکو برای ارایه خدمات به خودرو «تارا»

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۴۵۵۴

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو)، در سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها»، آمادگی خود را نسبت به ارایه خدمات پس از فروش و پشتیبانی کامل از خودرو «تارا» اعلام کرد.       به گزارش پول نیوز معاون شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در این‌باره گفت: ایساکو به عنوان متولی خدمات پس از فروش محصولات ایران‌خودرو، اقدامات متعددی را پیش از تولید انبوه خودرو‌های جدید انجام می‌دهد و با توجه به برنامه تحویل خودرو «تارا»، پیش‌نیاز‌های ارایه خدمات پس از فروش این خودرو انجام شده تا خریداران این محصول با خیال آسوده، از آن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وردینی با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای آمادگی در حوزه‌هایی همچون تامین قطعات و لوازم یدکی، آموزش کارکنان نمایندگی‌ها و امدادگران، تجهیز نمایندگی‌های منتخب به ابزار مخصوص و نرم‌افزار دستگاه‌های عیب‌یاب اظهار کرد: مدارک و مستندات راهنمای تعمیرات و کاتالوگ قطعات یدکی تارا تهیه شده و به منظور بهره‌برداری کارشناسان نمایندگی‌ها در سیستم مستندات فنی در دسترس قرار گرفته است.
وی در خصوص آموزش‌های فنی این خودرو گفت: در مرحله نخست طرح، کارشناسان فنی ۵۷ نمایندگی منتخب در دوره‌های آموزشی مرتبط با تارا شرکت کرده‌اند و در فاز‌های بعدی به مرور بر تعداد این نمایندگی‌ها افزوده خواهد شد، چنان‌که طبق برنامه تا اسفند ماه امسال، تعداد نمایندگی‌های منتخب ارایه خدمات به این خودرو، به بیش از ۲۰۰ نمایندگی خواهد رسید. در این دوره‌ها کارشناسان و تعمیرکاران، کارشناس فنی تمامی دفاتر منطقه‌ای، تعمیرکار‌ها و امدادگران امدادخودرو، در خصوص عیب‌یابی و تعمیر تارا آموزش‌های لازم را دریافت می‌کنند.
وی با اشاره به پذیرش تارا در نمایندگی‌های فوق ادامه داد: به منظور اطمینان از رضایت مشتریان از خدمات ارایه شده، طرح فالوآپ به معنی پیگیری رضایت‌مندی مشتریان پس از ترخیص خودرو و اجرای اقدامات مربوط به آن همچون سایر محصولات ایران‌خودرو، در دستور کار نمایندگی‌های منتخب قرار دارد.
معاون ایساکو گفت: این شرکت همواره کوشیده تا رضایت مشتریان خود را با ارایه خدمات استاندارد و به روز، به صورت مستمر افزایش دهد و در حال حاضر هم بخش مهمی از تمرکز این مجموعه بر توسعه ارایه خدمات پس از فروش خودرو تارا در تمامی نمایندگی‌هاست و امیدواریم با زیرساخت‌های موجود و اقدامات صورت گرفته، بتوانیم پاسخگوی کامل نیاز دارندگان این خودرو باشیم.
گفتنی است، دارندگان این خودرو برای اطلاع از فهرست نمایندگی‌های منتخب می‌توانند به سایت ایساکو به نشانی www.isaco.ir  مراجعه، یا با تلفن ۰۹۶۴۴۰، مرکز پاسخ‌گویی هوشمند ایران‌خودرو تماس بگیرند.   منبع: شمانیوز

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: آمادگی ایساکو برای ارایه خدمات به خودرو ایساکو خودرو خدمات تارا نمایندگی های منتخب خدمات پس از فروش نمایندگی ها ایران خودرو ارایه خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۴۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس

مسئول موتورلانس اورژانس فارس در گفت گو با خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: امسال تعداد موتورلانس‌ها از سه دستگاه به ۷ دستگاه افزایش یافته و ۸۰ درصد خدماتی که آمبولانس ارایه می‌کند از طریق کارشناسان موتور بانی ارایه می‌شود.
محلاتی افزود: استان فارس بعد از تهران بیشترین موتورلانس را دارد و در حال حاضر ۷ پایگاه اورژانس ۱۱۵ شیراز از خدمات موتور بانی به صورت ۲۴ ساعت‌ها استفاده می کنند.

مسئول موتورلانس اورژانس فارس گفت:  در اماکنی که ترافیک سنگین است و آمبولانس ها به سختی تردد می کنند، موتورلانس‌ها به سرعت اعزام می‌شوند تا خدمات اورژانسی اولیه به بیماران ارائه و در صورت نیاز، آمبولانس برای انتقال بیمار اعزام شود.
وی با بیان اینکه از پارسال که موتور بانی در شیراز راه اندازی شد بسیاری از ماموریت‌های اورژانس فارس سریعتر انجام می‌شود ، افزود: آمبولانس‌ها به طور میانگین ۷ دقیقه و موتورلانس‌ها ۴ دقیقه بر بالین بیمار حاضر و خدمات پزشکی ارایه می‌شود.

دیگر خبرها

  • آمادگی ایران برای صدور خدمات فنی-مهندسی به سریلانکا
  • دهگردشی و ارایه خدمات بهداشتی درمانی در روستا‌های صعب العبور طالقان
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سقوط آزاد قیمت تارا و ۲۰۷
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • اجرای ۲۱ پروژه زیرساختی و توسعه‌ای در حوزه لجستیک ایران‌خودرو در سال۱۴۰۳
  • افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس
  • ساینا، کوئیک،دنا پلاس و تارا اتوماتیک ارزان شدند؛ قیمت خودروهای مونتاژی چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ کدام خودرو امروز ارزان شد؟