Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@13:06:31 GMT

سعید معروف از تیم ملی والیبال خداحافظی کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۴۵۷۱

سعید معروف از تیم ملی والیبال خداحافظی کرد

کاپیتان تیم ملی والیبال با انتشار پستی در فضای مجازی به صورت غیرمستقیم از تیم ملی والیبال خداحافظی کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از ناکام ماندن تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های المپیک صحبت‌هایی از خداحافظی باتجربه‌های تیم به گوش رسید. تیم ملی والیبال ایران با شکست مقابل ژاپن از صعود به مرحله یک چهارم نهایی والیبال المپیک بازماند تا تیم طلایی ایران در این رقابت‌ها ناکام باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با انتشار پستی به صورت غیرمستقیم اعلام کرد که از تیم ملی والیبال ایران خداحافظی کرده است. در این پست آمده: 

"خیلی تلاش کردم‌ که تو پایان قصه، بتونم زیر این پست حرفای دلمو بزنم ولی انقد زیاد بود که شاید کسی حوصله نمی‌کرد بخونه. این صفحه تنها جایی هستش که تا الان توش حرفام‌ زده شده و خواهد شد. قطعا به احترام همه دوستداران والیبال و بنده‌ی حقیر، در اولین فرصت، سوالای همه رو جواب خواهم داد و حتما سعی خواهم‌ کرد که مثل همیشه کاملا شفاف و واضح صحبت کنم. البته بیش‌ترش در جهت قدردانی از زحمات علاقه‌مندانی خواهد بود که تو این چند سال فعالیت ورزشیم لطفشون شامل حالم بوده. هر چند دوست داشتم که تو سکوت از والیبال خداحافظی کنم ولی خوب، زمان خوبیه واسه صحبت. به‌زودی می‌بینمتون"

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو تنفیذ حکم ریاست جمهوری ارشا اقدسی محمدرضا گرایی محمدهادی ساروی سعید معروف تیم ملی والیبال خداحافظی از تیم ملی والیبال المپیک 2020 توکیو تنفیذ حکم ریاست جمهوری ارشا اقدسی محمدرضا گرایی محمدهادی ساروی تیم ملی والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۴۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر: حجاب با هویت ایرانیان گره خورده است

 دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور بر لزوم ساماندهی بازار پوشاک در کشور و رفع نابسامانی های آن تاکید کرد.

به گزارش مهر، حجت الاسلام محمدحسین طاهری عصر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با بیان اینکه جامعه بدون امر به معروف و نهی از منکر مرده است، گفت: ستاد امر به معروف فقط مختص دبیر یا امام جمعه نیست بلکه همگان برای تقوا و اهداف آن باید پای کار بیایند.

وی با بیان اینکه این ستاد دارای ۱۷ عضو حقوقی است، گفت: ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر مستلزم نظارت مردم بر مردم بر حکومت را شامل می‌شود.

حجت الاسلام طاهری با اشاره به نابسامانی‌های موجود در حوزه پوشاک خواستار ورود میدانی و عملیاتی متولیان امر برای ساماندهی این بازار در ایران اسلامی شد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید هنرمندانه اجرایی شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور همچنین با اظهار اینکه بیش از ۹۰ درصد مردم عفاف و حیا را قبول دارند تصریح کرد: هویت تاریخی ایرانیان با حجاب گره خورده است و باید در طرح عفاف و حجاب افراد هنجار شکن وره‌های آموزش و اخلاقی را طی کنند.

حجت الاسلام طاهری با تاکید بر اینکه زندان راهگشای اصلاح افراد هنجار شکن نیست اظهار امیدواری کرد که شاهد رعایت شئونات اسلامی در سراسر ایران اسلامی باشیم.

در این مراسم حجت الاسلام احمدی به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران معرفی شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شل حجابی دیگه چه صیغه ای است؟ (عكس) وزیر کشور : امر به معروف و نهی از منکر لسانی نیازی به مجوز خاص ندارد / از آمرین به معروف و ناهیان از منکر حمایت می‌کنیم

دیگر خبرها

  • سوپرگل سعید عزت‌الهی در امارات (فیلم)
  • عکس| کاپیتان سابق استقلال تصادف کرد؟
  • حسینی: خوشحالم در جلسه خداحافظی خمس حضور نداشتم!
  • اکران آنلاین غیرمنصفانه و ناعادلانه است/ چرا «کاپیتان» قربانی شد؟
  • تغییر چهره این بازیگر معروف کره‌ای در ۵۲ سالگی/ عکس
  • خداحافظی مهدی مهدوی از دنیای والیبال
  • خداحافظی یک بازیکن از نسل طلایی ایران | ملی‌پوش سابق مربی می‌شود
  • نه؛ خبری از سعید معروف نشد
  • دلتنگی کاپیتان سابق و تیم ملی والیبال به پایان رسید
  • دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر: حجاب با هویت ایرانیان گره خورده است