Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهراب حیدری روز سه‌شنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونای میاندوآب اظهار داشت: روز به روز بر تعداد بیماران نیاز به بستری در این شهرستان افزایش یافته ولی فوتی ها نسبت به پیک چهارم کم ولی در مقایسه با هفته‌های قبل افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهر به ویژه در اداره‌ها کاهش یافته است، افزود: از ابتدای شیوع کرونا در این شهرستان ۱۹ هزار نفر به صورت قطعی به کرونا مبتلا شده اند و نسبت ابتلایان از نظر موقعیت جغرافیایی شهری به روستایی چهار به یک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب‌ اظهار داشت: از نظر تخت خالی هیچ گونه مشکلی در این شهرستان وجود ندارد و هرگونه اخبار منتشره در این راستا کذب است.

حیدری همچنین با بیان اینکه از نظر سنی نرخ رشد ابتلا در میاندوآب افزایش یافته است، افزود: هم‌اکنون بیشتر مراجعه کنندگان خانوادگی هستند ‌که نشان از قدرت سرایت بیشتر ویروس دارد.

وی با اشاره به هشدار وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در خصوص واکسن‌های تقلبی در جامعه، گفت: مردم هوشیار باشند که ساخت و تزریق واکسن در جامعه دارای مراحلی شامل دما، نحوه نگهداری و انتقال آن است که باید رعایت شود.

وی با بیان اینکه در شرایط حاضر هر گونه تجمع به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا ممنوع است، گفت: در پیک‌های قبلی که مردم نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی حساس بودند و باید در موج پنجم هم به همان روش در دستور کار قرار گیرد.

میاندوآب در وضعیت نارنجی بیماری کووید ۱۹ قرار دارد.

برچسب‌ها کرونا سلامت میاندوآب محدودیت های کرونا بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا سلامت میاندوآب کرونا سلامت میاندوآب محدودیت های کرونا بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۴۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارلوس توز در بیمارستان بستری شد

مهاجم سابق تیم ملی آرژانتین با مشکلات قلبی درگیر است

طرفداری | کارلوس توز، مهاجم سابق باشگاه‌های منچستریونایتد، منچسترسیتی و یوونتوس که این روزها هدایت باشگاه ایندپندینته در آرژانتین را به عهده دارد، روز گذشته به دلیل احساس درد در ناحیه قفسه سینه، به بیمارستان منتقل و بستری شد.

توز از بیماری فشار خون بالا رنج می‌برد و دلیل انتقال او به بیمارستان نیز مشکلات ناشی از استرس بالا عنوان شده‌است. نتایج حاصل از معاینات اولیه رضایت بخش بوده‌اند اما اطلاع دقیق از وضعیت توز، نیازمند انجام آزمایشات بیشتر است.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • افزایش ابتلا به سرطان در افراد کمتر از پنجاه سال
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی