Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی المپیک اسپانیا با غلبه بر ژاپن راهی فینال المپیک شد.

خبرگزاری میزان – در ادامه مرحله نیمه نهایی بازی‌های فوتبال المپیک، تیم‌های ملی ژاپن و اسپانیا به مصاف هم رفتند که در پایان ماتادور‌های جوان راهی فینال شدند.
این بازی در ۹۰ دقیقه با نتیجه صفر-صفر به پایان رسید، اما با ورود مارکو اسنسیو به جای پدری، ورق برگشت و این بازیکن روی پاس گل میکل اویارزابال، موفق به باز کردن دروازه ژاپن در دقیقه ۱۱۵ شد و تیمش را راهی فینال مقابل برزیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فینال المپیک توکیو شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶ به وقت تهران بین تیم‌های المپیک اسپانیا و برزیل برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: سلسائو یک پای فینال المپیک/ برزیل در پنالتی‌ها از سد مکزیک گذشت

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ملی اسپانیا تیم ملی ژاپن المپیک توکیو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فوتبال المپیک تیم ملی اسپانیا تیم ملی ژاپن المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۴۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر بی‌حاصل تیراندازان به برزیل؛ سهمیه‌هایی که از دست رفت

کاروان تیراندازی ایران در آخرین رویداد کسب سهمیه المپیک ناکام ماند تا دست خالی از برزیل به تهران بازگردد.

به گزارش مشرق، مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی تیراندازی و آخرین رویداد کسب سهمیه المپیک پاریس ۲۰۲۴ در رشته تفنگ و تپانچه در شرایطی از ۲۳ فروردین تا اول اردیبهشت در ریودوژانیرو برزیل و با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور جهان برگزار شد که تیم اعزامی کشورمان نتوانست سهمیه جدیدی کسب کند تا با همان ۴ سهمیه قبلی خود را برای پاریس آماده کند.

کاروان اعزامی کشورمان با ترکیب امیرمحمد نکونام، پوریا نوروزیان، مهیار صداقت، هادی غرباقی، شرمینه چهل‌امیرانی، نجمه خدمتی، فاطمه امینی و الهه احمدی با هدایت مریم طالبی در بخش تفنگ و جواد فروغی، سجاد پورحسینی، وحید گل‌خندان، هانیه رستمیان، گلنوش سبقت‌الهی و زینب طوماری با هدایت محسن نصراصفهانی در بخش تپانچه عازم برزیل شدند تا تعداد سهمیه‌های ایران در پاریس را ارتقا دهند اما در این راه ناکام ماندند تا دست خالی به تهران بازگردند.

در کاروان اعزامی کشورمان جواد فروغی دارنده مدال طلای المپیک هم دیده می‌شد، ورزشکاری که در فینال تپانچه بادی المپیک توکیو بر سکوی قهرمانی تکیه زد تا نخستین مدال المپیک و تاریخ تیراندازی ایران را به ارمغان بیاورد اما او نیز در برزیل ناکام ماند.

البته در این رویداد شاهد شکسته شدن رکوردهایی از جمله ارتقای یک‌نمره‌ای هانیه رستمیان در تپانچه ۲۵ متر و شکسته شدن رکورد او در ایران بودیم، در همین مسابقات نجمه خدمتی هم توانست در تفنگ ۵۰ متر سه‌وضعیت با ثبت امتیاز ۵۸۹، رکورد ایران در این ماده را در رقابت‌های بین‌المللی ارتقا دهد اما آنچه مهم است این سفر طولانی از تهران به ریودوژانیرو در سهمیه تیراندازی ایران نتیجه‌ای نداشت تا دست خالی از برزیل به ایران بازگردیم.

به هر حال پرونده تیراندازی با همان ۴ سهمیه هانیه رستمان، شرمینه چهل‌امیرانی، فاطمه امینی و محمد بیرانوند (اهداف پروازی) بسته و باید دید این ۴ نماینده ایران در پاریس چه خواهند کرد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • سنگاپور میزبان تکواندوی مجازی قهرمانی جهان
  • کاپیتان تیم ملی فوتبال ژاپن خداخاظی می‌کند
  • قایقرانی آب‌های آرام آسیا|۲ نماینده ایران فینالیست شدند
  • سفر بی‌حاصل تیراندازان به برزیل؛ سهمیه‌هایی که از دست رفت
  • خوراکچی: تیم ملی فوتسال برای هر بازی سورپرایز دارد/ شاید با ژاپن فینال زودرس داشته باشیم
  • قایق دو نفره کانوی مردان ایران به سهمیه المپیک نرسید
  • تکرار قهرمانی و ثبت یک رکورد تاریخی؛ فرنگی‌کارها امیدمان را بیشتر کردند
  • سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید: این تنها راهی بود که می‌ توانستیم صعود کنیم
  • برزیل ایران نیازمند حمایت هواداران
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود مستقیم کانوی ۲نفره مردان به فینال