Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-16@16:50:42 GMT

مهم‌ترین حوادثی که در ۱۲ مرداد ماه رخ داد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۴۷۰۳

در این بسته خبری مهمترین اخبار حوادث گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز دوازدهم مرداد ماه مشاهده می‌کنید. خبرگزاری میزان - این بسته حوادث مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز دوازدهم مرداد ماه مشاهده می‌کنید.   بیشتر بخوانید:کشف ۵۰ میلیارد ریال البسه قاچاق در جنوب پایتخت

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حوادث آسیب های اجتماعی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۴۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشت گوسفندی در بازار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

قیمت گوشت گوسفندی در بازار روز برای تاریخ ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته گوشت چرخ کرده گوسفندی ۱۰۰۰ گرمی ۵۳۰ هزار تومان است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت ران گوسفندی بسته بندی شده در بسته ۳ گیلوگرم ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است برای خرید ران گوسفندی کامل هم باید ۲ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان پرداخت کنید.

قیمت گردن گوسفندی هم امروز ۷۵۴ هزار تومان اعلام شده است. قیمت گوشت گوسفندی در بازار روز برای تاریخ ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته گوشت چرخ کرده گوسفندی ۱۰۰۰ گرمی ۵۳۰ هزار تومان است.

قیمت ران گوسفندی بسته بندی شده در بسته ۳ گیلوگرم ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است برای خرید ران گوسفندی کامل هم باید ۲ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان پرداخت کنید.

قیمت گردن گوسفندی هم امروز ۷۵۴ هزار تومان اعلام شده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع گوشت گوسفندی در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • دستگاه قضا مهمترین حامی پلیس در انجام مأموریت‌ها
  • قیمت گوشت گوسفندی در بازار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • مهمترین نکات خرید دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی
  • توزیع گوشت گرم به شکرانه پیروزی علیه اسرائیل در بین نیازمندان قم
  • فخاس اسفند خوبی را پشت سر گذاشت
  • مهمترین «انتخابات دور دوم» ادوار مجلس با ۴۵ کرسی تاثیرگذار
  • قیمت تخم مرغ در بازار امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • خرداد، اصفهان میزبان المپیاد جهانی فیزیک
  • بامداد ۲۶ فروردین یکی از مهمترین اتفاقات تاریخ معاصر رقم خورد
  • خودسازی و محرومیت‌زدایی مهمترین هدف اردو‌های جهادی است