Web Analytics Made Easy - Statcounter

پربیننده ترین ظاهر عجیب و ترسناک زن آمریکایی در المپیک! + عکس پیروزی کشتی گیر ایرانی با اجرای یک فن تماشایی + فیلم واکنش کولاکوویچ به نتیجه تیم ملی والیبال + عکس کولاک کشتی گیر فرنگی ایران در توکیو + فیلم جایگاه نهایی والیبال ایران در المپیک.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۴۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمد محمدنژاد سهمیه المپیک نگرفت

احمد محمدنژاد نتوانست سهمیه وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک را بدست آورد و کار کسب سهمیه در این وزن به رویداد آخر گزینشی کشیده شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در آغاز رقابت‌های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا و در بیشکک قرقیزستان، در وزن ۵۷ کیلوگرم احمد محمدنژاد جوان در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر آیال بلولیوبسکی کشتی گیر روسی الاصل تاجیکستان را از پیش رو برداشت اما در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل مونخ باتخویاگ از مغلوستان با نتیجه ۱۴ بر ۳ شکست خورد و کسب سهمیه المپیک را از دست داد.

حالا ایران در آخرین مسابقه گزینشی المپیک که به صورت جهانی برگزار می‌شود باید به دنبال سهمیه وزن ۵۷ کیلوگرم باشد که احتمالاً علیرضا سرلک به این رقابت‌ها اعزام خواهد شد.

یونس امامی در ۷۴ کیلوگرم و امیرعلی آذرپیرا در ۹۷ کیلوگرم دو آزادکار دیگر ایران هستند که امروز برای کسب سهمیه المپیک به میدان می‌روند.

ایران پیش از این در اوزان ۶۵، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم سهمیه المپیک به‌دست آورده است.

کد خبر 745936

دیگر خبرها

  • احمد محمدنژاد سهمیه المپیک نگرفت
  • نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • تعداد بازیکنان و برنامه تیم‌ها در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان
  • جزئیاتی از مهم‌ترین VNL تاریخ والیبال ایران
  • روش تعیین رده بندی تیم‌ها در جدول لیگ‌های مختلف ایران، خبری از گل زده در خانه حریف نیست + عکس
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا- قرقیزستان؛ ده بزرگی به مدال برنز رسید
  • اطلاعیه سازمان لیگ درباره تعیین رده‌بندی تیم‌ها در جدول لیگ‌های مختلف
  • با مشعل المپیک پاریس روشن شد