Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی از باشگاه های انگلیسی خواهان جذب مدافع جوان شیاطین سرخ هستند.

آکسل توانزبه، مدافع میانی 23 ساله و انگلیسی باشگاه منچستریونایتد تا ژوئن سال 2022 با این تیم قرارداد دارد.

به گزارش طرفداری و به نقل از John Percy و Mike McGrath از تلگراف، نیوکاسل اخیرا به جذب قرضی آکسل توانزبه علاقه نشان داده است اما این باشگاه قادر به پرداخت مبلغ این انتقال قرضی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون استون ویلا نیز به جذب توانزبه ابراز علاقه کرده است و سران این باشگاه خواستار به خدمت گیری دائمی او هستند. سران منچستریونایتد نیز در حال بررسی این پیشنهادات هستند زیرا نمی خواهند این مدافع انگلیسی را در تابستان سال آینده به صورت آزاد و رایگان از دست بدهند.

اخبار داغ 

این زن با لباس خاص بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس جواد زرینچه در طرفداری: افتخار می کنم عروسی ام را هم در خانه تیمسار خسروانی گرفتم سعید معروف راهی آمریکا شد قرعه کشی اوزان ۵۷ و ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد برگزار شد/ یزدانی و‌ تیلور شاید در فینال له پاریسین مدعی شد؛ قرارداد ام باپه با پاریس قطعا تمدید نخواهد شد ژرژ مندس و ادامه تماس ها با پاری سن ژرمن در مورد پیوستن رونالدو

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۴۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسینه شدن ۳۲ هزار قطعه طیور بومی در مهاباد علیه نیوکاسل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، عباس آغاز افزود: در ششمین مرحله مایه‌کوبی طیور بومی علیه بیماری نیوکاسل که به صورت رایگان توسط سه تیم عملیاتی و نظارتی از اول اسفند سال ۱۴۰۲ تا ششم فروردین امسال انجام شد، طیور بومی روستا‌های این شهرستان علیه این بیماری واکسینه شدند.
او اضافه کرد: نیوکاسل یک بیماری ویروسی است و در زمان وقوع به دلیل سرعت بالای انتشار در جمعیت طیور صنعتی و بومی نمی‌توان درمان خاصی برای آن انجام داد از این‌رو برای پیشگیری از این بیماری باید تمام طیور واکسینه شوند.
رییس شبکه دامپزشکی مهاباد با اشاره به اینکه ورود تیم‌های دامپزشکی یک روز قبل از ورود به روستا از طریق شورای اسلامی اطلاع‌رسانی می‌شد، گفت: واکسیناسیون طیور علیه نیوکاسل به صورت آشامیدنی است و دارو اول صبح به آنها داده می‌شد.
او از همکاری اهالی روستا‌های این شهرستان با تیم‌های مایه‌کوبی قدردانی کرد و افزود: انجام طرح‌های مایه کوبی بدون همکاری و همراهی اهالی روستا‌ها انجام نمی‌شود.
عامل بیماری نیوکاسل ویروسی از خانواده «پارامیکسوویریده» است که در مدت ۳۰ دقیقه در دمای ۶۰ درجه سانتی‌گراد و در مدت زمان سه ساعت در ۵۶ درجه سانتی‌گراد غیرفعال می‌شود.
سرفه‌کردن و نفس‌نفس زدن، بال‌های افتاده و آویزان، پا‌های کشیده، پیچیدگی سر و گردن، افسردگی و توقف فعالیت‌های عادی و فلج شدن کامل پرنده از عوامل این بیماری است.

دیگر خبرها

  • منچستریونایتد آماده فعال کردن بند فسخ مدافع یوونتوس
  • قرارداد برمر با یوونتوس بند فسخ دارد؛ منچستریونایتد پیگیر شرایط
  • عربستان روی مدافع منچستر دست گذاشت
  • پلی به گذشته - پوکر فرانک لمپارد مقابل استون ویلا (2010/3/27) / فیلم
  • منچستریونایتد در پی تقویت خط دفاع با جرد برنتویت
  • واکسینه شدن ۳۲ هزار قطعه طیور بومی در مهاباد علیه نیوکاسل
  • مشکلات روحی و روانی تایرل مالاسیا حقیقت ندارند
  • مذاکرات مثبت منچستریونایتد با یوفا برای دریافت مجوز حضور در اروپا
  • اونای امری هم‌سطح گواردیولا و کلوپ است!
  • زانیولو: بازی برای لاتزیو را نمی‌توانم حتی تصور کنم! دلتنگ ایتالیا هستم