Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@12:48:44 GMT

فرانسه ۳- ۲ لهستان/ مدعی قهرمانی از المپیک حذف شد!

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۴۷۵۷

فرانسه ۳- ۲ لهستان/ مدعی قهرمانی از المپیک حذف شد!

تیم ملی والیبال لهستان مقابل فرانسه شکست خورد و از دور رقابت‌های المپیک کنار رفت.

به گزارش ایسنا، دیدار مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های المپیک والیبال برگزار شد و در مهم‌ترین رقابت‌ تیم ملی والیبال لهستان به مصاف تیم ملی والیبال فرانسه رفت.  

این دیدار بسیار حساس دنبال می‌شد چرا که هر تیم در صورت باخت از المپیک حذف می شد و در نهایت تیم ملی والیبال لهستان در یک بازی بسیار نزدیک از فرانسه با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این دیدار در پنج ست و با نتایج (۲۱ بر ۲۵)، (۲۵ بر ۲۲)، (۲۱ بر ۲۵)، (۲۵ بر ۲۱) و (۱۵ بر ۹) به سود فرانسه پایان یافت.  این شکست در حالی برای لهستان رقم خود که کوبیاک، ستاره این تیم در این بازی حضور داشت.

در دیگر بازی‌ها، تیم ملی والیبال آرژانتین موفق شد ۳ بر ۲ ایتالیا را شکست دهد و یک شگفتی را خلق کرد. 

با نتایج کسب شده تیم‌های والیبال برزیل و روسیه در نیمه نهایی به مصاف هم خواهند رفت. هم‌چنین تیم ملی والیبال آرژانتین در نیمه نهایی المپیک به مصاف فرانسه می‌رود. 

کانادا، ژاپن، ایتالیا و لهستان چهار تیمی بودند که در مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های المپیک والیبال حذف شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واليبال المپیک ۲۰۲۰ توکیو تیم ملی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۴۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در کره تیم گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، موریسیو موتا پائز سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران که قرار است به زودی به تهران سفر کند، و ایران را در لیگ ملتهای والیبال همراهی کند، باشگاه جدیدش را انتخاب کرد.

باشگاه سئول ووری کارد کره جنوبی، دیروز اعلام کرد که با پائز برای فصل آینده قرارداد بسته است و این مربی برزیلی فصل بعد در این لیگ خواهد بود.

پائز که در فصلی که گذشت در تیم پادولیانی اوکراین دو قهرمانی حذفی و سوپر کاپ و یک نایب قهرمانی لیگ را کسب کرده بود، حالا باید دید در لیگ کره جنوبی چه خواهد کرد. تیم سئول فصل گذشت نتوانست به فینال لیگ کره برسد و حالا با موریسو موتا پائز به دنبال قهرمانی است. این باشگاه کره ای علاوه بر پائز، با واتانارا سیریل دستیار پائز نیز قرارداد بست.

لیگ برتر والیبال کره جنوبی از اواخر شهریور ماه آغاز می‌شود و تا اوایل فروردین ماه ادامه خواهد داشت. او پس از پایان لیگ ملتهای والیبال به سئول سفر خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • ادموند بزیک: پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است
  • روزی که یک استقلالی جام را از پرسپولیس گرفت!
  • واکنش وزیر فرانسوی به جدایی کیلیان امباپه از پار‌ی‌سن‌ژرمن
  • روزی که علیمنصور دوباره جام را از پرسپولیس گرفت!
  • دیروز مدعی اول قهرمانی امروز تلاش برای سومی!
  • سرمربی تیم ملی والیبال ایران در کره تیم گرفت!
  • تعداد بازیکنان و برنامه تیم‌ها در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان
  • جزئیاتی از مهم‌ترین VNL تاریخ والیبال ایران
  • آغاز به کار فخری با تیم ملی اسلحه سابر در مسابقات قهرمانی آسیا