Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، فرهاد سلیمانی رئیس کمیته امداد امام خمینی «ره» شهرستان آبدانان گفت: در این مدت مراکز نیکوکاری وابسته به این اداره در مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان با همکاری خیرین و نیکوکاران اقدام به پخت ۳۲۰۰ پرس غذای گرم و در بین نیازمندان توزیع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: همچنین توسط این مراکز تعداد ۲۰ عدد هدیه کارت یک میلیون ریالی و ۵ هزار قرص نان لواش تهیه و در بین نیازمندان و فقرا در مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان توزیع شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی «ره» شهرستان آبدانان تصریح کرد: ارزش اقدامات انجام شده توسط مراکز نیکوکاری آبدانان در این مدت بالغ بر یک میلیارد ریال بوده است.

او در ادامه از خیرین و نیکوکاران خواست با توجه به مناسبت‌های پیش رو (محرم وصفر) چنانچه نذوراتی دارند مراکز نیکوکاری و دفتر کمیته امداد شهرستان آماده دریافت نذورات آنان است.

سلیمانی در پایان عنوان کرد: همچنین با مشارکت موسسه خیریه عترت فاطمی برای تعداد ۷۰ خانوار از سادات جلیل القدر نیازمند تحت حمایت با جمعیت ۱۸۴ نفر غذای گرم تهیه و با حفظ شان و منزلت آنان توسط امدادگران و مددکاران شهرستان توزیع گردید.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: موسسه خیریه کمیته امداد مراکز نیکوکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۴۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد

علیرضا ثواچه، مدیر مرکز نیکوکاری ایلیا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با حمایت کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س)، برنامه سمت خدا و مرکز نیکوکاری ایلیا ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی یک‌ و نیم کیلویی در استان یزد بین مستمندان به مناسبت ماه شوال توزیع شد.

وی افزود: بسته های گوشت قربانی در بین محرومان شهرستان های تفت، مروست، مهریز و مناطق مختلف شهر یزد توزیع شد.

ثواچه بیان کرد: برای توزیع بسته های گوشت در بین خانوارهای نیازمند از ظرفیت گروه های فعال، خیریه و جهادی برای توزیع بسته های گوشت قربانی استفاده شد تا به دست نیازمندان واقعی برسد.

وی یادآور شد: علاوه بر این نیز در سالروز وفات حضرت خدیجه(س) و ایام ماه مبارک رمضان نیز بین ۳ هزار نفر از روزه داران به خصوص در مناطق محروم شهر یزد افطاری توزیع شده است.

ثواچه ضمن تشکر از خیرین موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) و برنامه سمت خدا، عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم با کمک و حمایت این عزیزان، این برنامه و برنامه های دیگر را در راستای محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان در سطح استان یزد اجرا کنیم.

کد خبر 6087775

دیگر خبرها

  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • جاذبه های گردشگری شهرستان آبدانان
  • امدادرسانی به ۲۴۲ روستا و ادامه عملیات
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه