Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال لهستان از فرانسه شکست خورد و از بازی‌های المپیک کنار رفت.

به گزارش ایسنا، دیدار مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های المپیک والیبال برگزار شد و در مهم‌ترین رقابت‌ تیم ملی والیبال لهستان به مصاف تیم ملی والیبال فرانسه رفت. تیم ملی والیبال لهستان که مدعی قهرمانی این رقابت‌ها به شمار می‌رفت در یک بازی بسیار نزدیک از فرانسه با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پس از این شکست اشک و اندوه ملی‌پوشان لهستان را فرا گرفت.

رسانه‌های والیبالی لهستان پس از این شکست نوشتند که بازیکنان این تیم به دلیل شکست اشک ریختند. عکس‌های زیر در فضای مجازی دست به دست می‌شود و از آن به عنوان اندوه و اشک بازیکنان لهستان پس از شکست مقابل فرانسه یاد می‌شود.

پس از این شکست مردم لهستان در فضای توییتر به نقد سرمربی این تیم یعنی ویتال هینن پرداختند. البته بسیاری هم از بازیکنان خواستند که سرشان را بالا بگیرند و در پیامی از عملکرد آن‌ها دفاع کردند.

به گزارش ایسنا، ویتال هینن، سرمربی تیم ملی لهستان به زودی قرادادش با این تیم به پایان می‌رسد. این مربی از سال ۲۰۱۸ با تیم والیبال لهستان کار می‌کند و طبق اعلام رسانه‌های لهستانی قرارداد او در پایان سال جاری به پایان می‌رسد.

با توجه به اتمام قراداد این مربی هنوز مشخص نیست که هینن بلژیکی قرارداد جدیدی را با فدراسیون والیبال لهستان امضا خواهد کرد یا خیر.  البته پس از این نتایج می‌توان حدس زد که این سرمربی کارش را در این تیم به پایان می‌رساند.  

تیم ملی والیبال لهستان یکی از مدعیان این رقابت‌ها بود که در لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ والیبال نایب قهرمان شد. کارشناسان معتقدند این تیم به قدری قوی است که همواره می‌تواند دو نیمکت از بازیکنان خوب جهان را با خود به هر رقابتی بیاورد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واليبال المپیک ۲۰۲۰ توکیو تیم ملی والیبال لهستان تیم ملی والیبال لهستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۵۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو غیبت غیرمنتظره در لیست تیم ملی والیبال

به گزارش "ورزش سه"، در لیست سی نفره اعلام شده توسط کادر فنی والیبال ایران، گرچه بازیکنان با تجربه زیادی دیده می شوند اما عدم حضور دو بازیکنان عجیب به نظر می رسد.

اولی مسعود غلامی سرعتی زن باشگاه شهداب یزد است. این سرعتی زن با تجربه که عملکرد خوبی در لیگ داشت توسط پائز و کادرش به تیم ملی دعوت نشده تا تعجب هواداران والیبال را بر انگیزد. عملکرد او از چند تن از سرعتی زن های دعوت شده به تیم ملی خیلی بهتر بوده است و شنیده می‌شود خود او پیشاپیش انصرافش از تیم ملی را به کادر فنی اعلام کرده است که به تیم ملی دعوت نشده است.

دومین نفر محمدرضا موذن لیبروی پیکان تهران است که در چند سال اخیر همیشه در اردوهای تیم ملی حضور داشت. عدم دعوت او نیز عجیب است زیرا موذن شاگرد پیمان اکبری در پیکان تهران بود و انتظار می رفت پیمان اکبری که در حال حاضر کمک پائز در تیم ملی است او را مجدد به تیم ملی دعوت کند که این امر صورت نپذیرفت.

البته تیم ملی والیبال در این دو پست که این دو بازیکنان دعوت نشده اند بازیکنان سر و حال آماده بسیاری دارد که نبود این دو را احساس نکند.

دیگر خبرها

  • دو غیبت غیرمنتظره در لیست تیم ملی والیبال
  • لیگ ملت‌ها: گزینه جنجالی ایران لیست داد
  • پایان رویای پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس برای بسکتبال با ویلچر ایران
  • پایان تکواندوی صربستان با طلای ناهید کیانی
  • خوشحالی هواداران آرسنال پس از پایان بازی لیورپول و شکست مقابل کریستال پالاس / فیلم
  • شوک به والیبال فرانسه چند ماه مانده به المپیک
  • پایان رقابت‌های تکواندو صربستان با طلای کیانی و برنز نصیری
  • ناپولی ۲ - ۲ فروزینونه/ پارتنوپی مقابل چشمان اسپالتی از سهمیه اروپایی دورتر شد+ فیلم
  • ستاره غیرمنتظره لیگ والیبال در اردوی تیم ملی!
  • پیروزی ملی‌پوشان والیبال ساحلی ایران مقابل مالدیو