Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@23:03:42 GMT

سیلاب جاده هراز را بست/ نجات ۲ مصدوم سیل

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۵۵۰۱

سیلاب جاده هراز را بست/ نجات ۲ مصدوم سیل

علیرضا شریعت در گفتگو با خبرنگار مهر بااشاره به وقوع سیلاب و مسدود شدن جاده هراز افزود: اکنون مناطق پنجاب، پارکینگ کهرود، تونل‌های شماره ۴ و ۵ و ۶ و جاده نمارستاق دچار سیل شده وبسته شدن جاده‌های ارتباطی این مسیر شده است.

وی اضافه کرد، با بسته شدن جاده هراز باعث به وجود آمدن ترافیک سنگین خودرویی در این مناطق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل ادامه داد، که پس از وقوع این حادثه نیروهای راهداری و هلال احمر وارد محل‌های سیل گیرشدند و در حال تلاش برای بازگشایی مناطق مسدود شده و نجات افراد گرفتار در جاده هستند.

شریعت گفت، که برخی معدن داران فعال در مسیرجاده هراز تعداد ۷ دستگاه لودر برای بازگشایی سریع‌تر جاده هراز وارد کار شده است.

وی، با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون این سیل تلفات جانی نداشته است، اضافه کرد، که تا این لحظه دو مصدوم توسط امدادگران هلال احمر نجات یافته‌اند.

فرماندار آمل درعین حال از شهروندان و مسافران نیز درخواست کرد به دلیل شرایط جوی که احتمال بارش‌های پراکنده باران و همچنین احتمال ریزش سنگ و جاری شدن سیلاب وجود دارد، تا اطلاع بعدی از تردد در این جاده و دیگر جاده‌های کوهستانی شهرستان خودداری کنند.

کد خبر 5272281

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری آمل سیلاب محور هراز ویروس کرونا واکسن کرونا آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا بوشهر عید غدیر خم گرگان خطبه های نماز جمعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عکس استانها محرم 1400 اردبیل ایلام جاده هراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۵۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات راننده مصدوم محبوس از درون پراید

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان آتش نشانی یزد، تصادف و گیرافتادن راننده به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی یزد اعلام و آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۳ و ۱۱ فورا به محل اعزام شدند.

نیرو‌های آتش‌نشانی در صحنه حاضر شدند و راننده این خودرو با آسیب وارده از ناحیه سر و صورت، با تلاش افراد حاضر در محل حادثه از خودرو بیرون آورده شده بود. 

 

آتش نشانان پس از ایمن سازی محل، اقدامات لازم برای پیشگیری از آتش‌سوزی احتمالی خودرو را انجام داده و ماموریت خود را به پایان رساندند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تردد در محور هراز برقرار است
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • محور هراز بازگشایی شد
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز 
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • جاده هراز مسدود شد
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • نجات راننده مصدوم محبوس از درون پراید