Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@18:12:17 GMT

انتقال کاوه رضایی به نایمخن منتفی شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۵۵۳۵

انتقال کاوه رضایی به نایمخن منتفی شد

به گزارش طرفداری، در حالی که از روزهای قبل زمزمه هایی در خصوص انتقال کاوه رضایی به فوتبال هلند به گوش می رسید، صبح امروز اعلام شد کاوه رضایی در آستانه پیوستن به نایمخن است اما طبق آخرین اخبار رسیده از بلژیک، انتقال کاوه از این کشور اروپایی به هلند منتفی شده و کاوه رضایی فصل جدید را هم در بلژیک آغاز می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاوه رضایی که بعد از درخشش در شارلوا با قراردادی سنگین به بروخه پیوست، مجددا به صورت قرضی راهی شارلوا شد و با درخشش در این تیم بحث انتقال او به نایمخن که پیش از این علیرضا جهانبخش را هم در اختیار داشت و برای ایرانی ها نامی آشنا محسوب می شود، وسط آمد اما گویا مبلغی که بروخه برای واگذاری کاوه رضایی به نایمخن می خواهد به حدی سنگین است که هلندی ها پرونده جذب او را بسته اند.

گفته می شود کاوه رضایی در بلژیک می ماند اما هنوز به صورت رسمی اعلام نشده در فصل جدید هم این مهاجم ملی پوش ایران پیراهن شارلوا را می پوشد یا پیراهن تیم دیگری را به تن می کند. معرفی تیم آینده او به تصمیم مدیران باشگاه بروخه بستگی دارد. بروخه یا باید نام کاوه را در لیست فصل جدید خود بگنجاند و یا او را به صورت قرضی یا قطعی به تیم دیگری منتقل کند.

در حال حاضر بروخه روی کاوه رضایی قیمت بالایی گذاشته و با این قیمت، فعلا نایمخن از جذب او منصرف شده است.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کاوه رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۵۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش صادرات از گمرک شهرصنعتی کاوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مطلبی گفت: سال گذشته حدود ۵۷۷ هزار تن انواع کالا به ارزش ۲۶۴ میلیون دلار به کشور‌های مختلف صادر شده است.
او عنوان کرد: در همین مدت ۲۴۶ هزار تن کالا به ارزش ۶۸۵ میلیون دلار واردشده که عمدتا مربوط به خطوط تولید واحد‌های صنعتی بوده است.
مدیر گمرک منطقه ویژه اقتصادی کاوه افزود: در حوزۀ ترانزیت خارجی نیز حدود ۲۰۳ هزارتن کالا انجام شده که در مقایسه با سال ۱۴۰۱، حدود ۴۶ درصد رشد داشتیم.

دیگر خبرها

  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین
  • ‌مسیرهای خراسان جنوبی لغزنده است
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • افزایش صادرات از گمرک شهرصنعتی کاوه
  • فیلم| رئیسی: انتقال علم و دانش ایرانی به سرزمین سریلانکا صورت گرفت
  • اعتراف به قتل قدیمی در بزم شبانه
  • واکنش رسمی تراکتور به جذب گل‌محمدی
  • اعتـراف به قتل قدیمی در بـزم شبـانه
  • آتش‌سوزی در فینال جام حذفی هلند؛ جهانبخش با فاینورد قهرمان شد