Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@09:02:10 GMT

“فروش شوهر” به مبلغ 500 هزار تومان!

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۵۶۸۲

“فروش شوهر” به مبلغ 500 هزار تومان!

“فروش شوهر” در امریکا! زنی به نام کتی بویا در آمریکا در اقدامی عجیب همسرخود را که روز تولدش را به او تبریک نگفته بود در فیسبوک به قیمت مبلغ 20 دلار به فروش گذاشت.

به گزارش برنا؛ پس از فروختن شوهر در فرانسه اینبار فروش شوهر در آمریکا را شاهدیم. به تازگی خبری در رسانه ها پیچیده است که حاکی از آن است یک زن آمریکایی به اسم "کتی بویا" با عکس العملی عجیب شوهر خود را در فیسبوک به مبلغ 20 دلار به فروش گذاشت چون این همسر روز تولدش به وی هدیه نداد و فداکاری هایش را ارج نگذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایگاه اینترنتی "ینبع نیوز" گزارش داد، کتی در اعلامیه فروش همسرش نوشت، همسرم مردی فوق العاده و بسیار خوش تیپ است و همواره کوشیده تا در تمام امور به من کمک کند اما مرتکب اشتباه بزرگی شد و امسال یادش رفت در روز تولدم به من هدیه دهد.

او افزود، وی از فرزندانمان نخواست کارت تبریک برایم تهیه کنند که هر سال آن را دریافت می کردم بنا بر این او را به مبلغ 20 دلار می فروشم.

کتی ادامه داد، پس از 8 سال ازدواج مشخص شد که همسرم قدر فداکاری هایم را نمی داند.

این زن به همراه عکسی از شوهرش و زیر عنوان شوهری برای فروش ،آگهی حراج همسرش به مبلغ بیست دلار را منتشر کرده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرانسه رسانه دلار ازدواج این زن فروش شوهر 20دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۵۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال چینی‌ها از انیمیشن ژاپنی «پسر و مرغ ماهی‌خوار» / فروش نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار

فروش «پسر و مرغ ماهی‌خوار» ساخته هایائو میازاکی در چین پس از پایان هفته دوم اکران به ۹۳ میلیون دلار رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، «پسر و مرغ ماهی خوار» انیمیشن فانتزی ژاپنی برنده اسکار در جایگاه اول فروش در سینماهای چین قرار گرفت و دومین آخر هفته اکران را هم به نام خود کرد.

فروش این فیلم که از ۳ آوریل اکران خود را شروع کرد؛ هرچند در دومین هفته اکرانش که تعطیلات خاصی نداشت، کاهش یافت و به ۱۲.۸ میلیون دلار رسید، اما در مجموع پس از ۱۲ روز اکران فروش ۹۳.۸ میلیون دلاری را ثبت کرد و با وجود اینکه ماه‌ها پس از بیشتر مناطق دیگر جهان روی پرده رفت، چین را به پرفروش ترین منطقه نمایش فیلم بدل کرد.

فروش این انیمیشن در ژاپن بیش از ۶۰ میلیون دلار، در کره ۱۵ میلیون دلار، در فرانسه ۱۲.۳ میلیون دلار، در ایتالیا ۷.۵ میلیون، در بریتانیا ۵.۷ میلیون دلار و در آلمان ۴ میلیون دلار بوده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: 10 انیمیشن برتر سال 2023؛ از پسر و مرغ ماهی‌خوار تا مرد عنکبوتی (+عکس) 10 انیمیشن‌ دو بعدی پرفروش تاریخ سینما ۱۵ انیمه شاهکار که بر اساس داستان واقعی ساخته شدند(+عکس)

دیگر خبرها

  • شارژر بی‌سیم Anker با چه قیمتی به فروش می‌رسد؟
  • مالک گران‌ترین خانه جهان چه کسی است؟
  • فروش ۳ میلیارد دلار اوراق خزانه در اسرائیل در پی جنگ غزه
  • مشکل بزرگ دولت بریتانیا؛ رومن آبراموویچ با پول فروش چلسی چه خواهد کرد؟
  • قتل عجیب زن اول به دلیل ازدواج مجدد شوهر
  • بازگشت ۹۰۰ میلیون ریال از مبلغ کلاهبرداری شده به حساب شهروند ابرکوهی
  • مبلغ استرداد بلیت هواپیما باید ظرف ۷۲ ساعت بازگردانده شود
  • استقبال چینی‌ها از انیمیشن ژاپنی «پسر و مرغ ماهی‌خوار» / فروش نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار
  • استقبال عجیب چینی‌ها از انیمیشن میازاکی
  • استقبال چینی‌ها از انیمیشن میازاکی/ فروش نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار