Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@10:18:35 GMT

پوستر رسمی سریال «خاتون» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۵۸۰۹

پوستر رسمی سریال «خاتون» منتشر شد

نگار جواهریان بازیگر سینما و تلویزیون از انتشار پوستر رسمی سریال «خاتون» و پخش این سریال از دوشنبه هجدهم مرداد ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نگار جواهریان در اینستاگرام خود آورده است:

" «خاتون»
خاطره‌ی روزی روزگاری در ایران / پخش از دوشنبه ۱۸ مرداد

پوستر رسمی سریال «خاتون» به نویسندگی و کارگردانی تینا پاکروان و تهیه کنندگی علی اسدزاده منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین پخش سریال «خاتون» از دوشنبه ۱۸ مرداد به صورت اختصاصی از پلتفرم «نماوا» آغاز می‌شود.
«خاتون» روایت داستانی-تاریخی از خانواده‌ای است که از اول شهریور ۱۳۲۰ آغاز شده و در دوران اشغال ایران توسط متفقین دچار تحولاتی می‌شود.
عوامل سریال: مدیر فیلمبرداری: هومن بهمنش، موسیقی: کیهان کلهر، تدوین: محمد نجاریان، طراح صحنه: کامیاب امین عشایری، طراح لباس: سارا سمیعی، طراح گریم: بابک اسکندری، طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان، صدابردار: مهران ملکوتی، طراح جلوه‌های بصری: فرید ناظر فصیحی، سرپرست گروه کارگردانی و برنامه ریزی: مجتبی وحیدی.
طراح پوستر: مهدی جوادی نسب

کد خبر 512066

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نگار جواهریان سینما سریال خاتون سریال پوستر اینستاگرام نماوا پلتفرم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۵۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مزایده رسمی سرخابی‌ها در فرابورس

مزایده رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز (دوشنبه) در بازار فرابورس ایران آغاز شد تا ۸۵ درصد از سهام سرخابی‌ها به خریداران جدید واگذار شود.

 به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیرو اطلاعیه‌های منتشرشده توسط سازمان خصوصی‌سازی و فرابورس، مزایده رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز (دوشنبه سوم اردیبهشت) در بازار پایه فرابورس آغاز شد تا به طور رسمی ۸۵ درصد از سهام سرخابی‌ها به خریداران جدید واگذار شود.

قرار است ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال به شرکت پتروشیمی خلیج‌فارس و چهار شرکت زیر مجموعه آن و همچنین ۸۵ درصد از سهام پرسپولیس به شش بانک شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین واگذار می‌شود.

دیگر خبرها

  • نازنین بیاتی و نگار فروزنده در یک قاب صمیمی
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • آغاز مزایده رسمی سرخابی‌ها در فرابورس
  • پوستر «همسایه شما، زهره» با طراحی مجید برزگر منتشر شد
  • رونمایی از پوستر رسمی «مست عشق»
  • پوستر رسمی «مست عشق» رونمایی شد
  • پوستر جدید «آپاراتچی» منتشر شد / جذب بیش از ۸۰ هزار مخاطب
  • پوستر جدید «آپاراتچی» منتشر شد/ جذب بیش از ۸۰ هزار مخاطب
  • «آن دو» و «آپاراتچی» صاحب پوستر شدند
  • شهید خردسال در قاب «آن دو»/ رونمایی از پوستر فیلم