Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-28@18:37:38 GMT

فوری ؛ ستاره پیشین فوتسال ایران درگذشت

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۵۹۳۶

فوری ؛ ستاره پیشین فوتسال ایران درگذشت

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ستاره سابق فوتسال ایران ساعتی پیش دار فانی را وداع گفت.

در حالی که اهالی ورزش طی روزهای اخیر پیگیر نتایج نمایندگان ایران در بازی های المپیک ۲۰۲۰ هستند، خبر تلخ درگذشت کاظم محمدی، بازیکن اسبق تیم ملی فوتسال ایران کام همه را تلخ کرد.

محمدی که با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می کرد، دقایقی پیش با توجه به شدت بیماری اش دار فانی را وداع گفت تا به جمع ورزشی هایی که این ویروس منحوس طی ماه های اخیر آنها را از جمع ما جدا کرده، ملحق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی اولین بازی ملی خود را در سال ۱۳۷۷ برای ایران انجام داد و در کارنامه خود ۶ قهرمانی بازی های آسیایی را دارد. او همچنین در سال ۱۹۹۹ آقای گل فوتسال آسیا شده بود. او متولد سال ۱۳۵۲ در شهرری بود و در سن ۴۸ سالگی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا دار فانی را وداع گفت.

پارس فوتبال این ضایعه را به اهالی ورزش و خانواده محترم مرحوم کاظم محمدی تسلیت عرض می کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتسال کاظم محمدی فوتسال کاظم محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۵۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوق ستاره در فوتبال جهان متولد می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، در 17 سال و هشت ماه و 5 روزگی اولین بازی خود را در برنابئو انجام داد. اولین گل او در این استادیوم افسانه‌ای. دقیقاً 117 روز دیگر، اینجا خانه او خواهد بود: در 21 ژوئن او روی سن می‌آید و قرارداد خود را با رئال مادرید امضا می‌کند.

او فقط به 4 دقیقه نیاز داشت تا کاری را که سه روز قبل در ومبلی مقابل انگلیس انجام داده بود تکرار کند. شنبه گذشته او با زدن گل پیروزی مقابل انگلیس قهرمان ملی شد. چهار روز بعد، در سانتیاگو برنابئو، با شماره 21 بر پشت. فعلاً این شماره اوست. هر چند از این که 9 را دوست دارد ابایی ندارد. 

آندریک در ۱۷ سالگی در حال خراب کردن دیوارها و عبور از مرزهاست. سومین توپی که او در این مسابقه لمس کرد به انتهای تور دروازه اونای سیمون بوسه زد.

او به هیچ چیز دیگری نیاز نداشت؛ فقط یک حفره کوچک برای عبور از خط دروازه و گل. حالا این تصور درباره او وجود دارد که انگار تمام  دوره حرفه‌ای او در فوتبال بزرگسالان سپری شده است در حالی که او یک سال پیش حتی اولین بازی خود را برای تیم پالمیراس برزیل انجام نداده بود!

بازی در برنابئو چهارمین مسابقه ملی او برای برزیل و دومین گل ملی اوست. چیزی که نشان می‌دهد آندریک با گل یک رابطه عاشقانه دارد.

چنانکه ومبلی در روز شنبه او را تحت تاثیر قرار نداد و امشب هم برنابئو تاثیری روی اراده او برای گل زنی نگذاشت...
او نشان داد که نبضش نمی‌لرزد و شاید با بازیکن استثنایی رو در رو هستیم. یکی از کسانی که می‌تواند دورانی را رقم بزند.

او در ابتدای نیمه دوم بازی برزیل-اسپانیا با وینیسیوس و رودریگو در خط حمله برزیل قرار گرفت آنها به وضوح همدیگر را درک می‌کردند و لحظات ترسناکی را برای حریف می‌ساختند، چیزی که برنابئو را سرشار از سرخوشی برای تماشای این فوق ستاره جوان می‌کند.

مهاجمی که در گمنامی و توسط استعدادها استعدادیاب‌های رئال کشف شد و خیلی زودتر از آنکه به دنیای فوتبال معرفی بشود با رئال قرارداد بست.

دیگر خبرها

  • فوق ستاره پرسپولیسی به تیم ملی باز می‌گردد؟
  • فوری؛ یحیی گل محمدی در آستانه هدایت تیم ملی امید!
  • فوری | گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید
  • پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • آندریک؛ یک فوق ستاره برای فوتبال جهان و برزیل متولد شد!
  • یک فوق ستاره در فوتبال جهان متولد می‌شود!
  • جدایی ستاره فوتسال ایران از باشگاه اسپانیایی رسمی شد
  • فوری/ زهرا شجاعی، عضو مجمع زنان اصلاح‌طلب درگذشت
  • پاسخ گل‌محمدی و مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج