Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@14:11:52 GMT

گوینده خبر رادیو درگذشت

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۵۹۴۲

گوینده خبر رادیو درگذشت

سیداحمدرضا صدر مدیر روابط عمومی معاونت صدا درگذشت فرزانه معصومیان گوینده با سابقه خبر رادیو را بر اثر ابتلا به کرونا تایید کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، معصومیان با 25 سال سابقه در حوزه گویندگی خبر و اجرا در رادیو، ساعاتی قبل به دلیل ابتلاء به ویروس کرونا درگذشت.

سیداحمدرضا صدر مدیر روابط عمومی معاونت صدا در گفت و گو با تسنیم این خبر را تایید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گوینده رادیو هفته گذشته تست پی سی آر داده و تستش منفی شده بود اما بعد از سرفه شدید و علایم کرونا، به بیمارستان رفته و بستری شده بود که اینگونه عنوان شد ریه و کلیه اش درگیر شده است. معصومیان در روزهای پایانی عمر در کما بود.

انتشار فراخوانی در مجله سروش در سال 72 برای گویندگی رادیو، معصومیان را ترغیب به همکاری با این رسانه کرد. در اواخر سال 73 از او دعوت شد که برای گویندگی خبر همکاری خود را با رادیو آغاز کند. نخستین همکاری های معصومیان با رادیو، در شبکه پیام شکل گرفت و هنوز هم با این شبکه همکاری داشت.

معصومیان از سال 74 به عنوان گوینده برنامه های سیاسی رادیو و تلویزیون با صداوسیما همکاری داشت. با این همه معاونت سیاسی از سال گذشته به علت بازنشستگی، همکاری با او را قطع کرده بود.

معصومیان که سال ها اجرای برنامه های «بررسی رادیوهای بیگانه»، «جهان سیاست» و «سینما سلطه» را در رادیو عهده دار بود، در این اواخر بیشتر با شبکه های پیام، آوا و گفت وگو همکاری می کرد.

این گوینده با سابقه را بیشتر به برنامه های خبری 8:30 صبح رادیو جوان و پیک بامدادی می شناسند.

خبرگزاری تسنیم درگذشت این گوینده رادیو را تسلیت می گوید.

پرونده جنجالی اولین "قاتل سریالی زن" در ایران، امشب در تلویزیونبازجوی "گاندو" بازیگر سریال محرمی تلویزیون شد + عکسانتقاد بازیگر "کلبه‌ای در مه" از قراردادهای عجیب و غریبِ تلویزیون/ چرا بازیگران ارزان، کارها را گران می‌کنند؟

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا رسانه ملی رادیو ویروس کرونا رسانه ملی رادیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۵۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیتی آذرپی درگذشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گیتی آذرپی مورخ هنر که در زمینه هنر ایران باستان، به‌ویژه هنر سغدی پژوهش‌های ارزنده‌ای انجام داده بود درگذشت.

گیتی آذرپی در تهران زاده شد.سال ۱۹۵۳ پس از دوره دبستان با خانواده به آمریکا رفت. در انگلستان به دبیرستان رفت و در بازگشت به امریکا با ادامه تحصیل در رشته تاریخ هنر از دانشگاه برکلی کالیفرنیا دکتری گرفت و سال ها در همان دانشگاه تدریس کرد. از او کتاب‌ها و مقاله‌هایی در زمینه هنر ایران باستان به‌ویژه در زمینه هنر سغدی به یادگار مانده است.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898777

دیگر خبرها

  • ۲۷ سال برنامه‌های «راه شب» را اجرا کردم
  • گیتی آذرپی درگذشت
  • درگذشت مادر شهید عباسی در کازرون
  • مردم پنج دهه از صدای اسکویی خاطره دارند
  • ۸۴ سالگی صدای دوست داشتنی
  • ۸۴سالگی صدای دوست‌داشتنی
  • پیشکسوت بسکتبال ایران درگذشت
  • از یافته‌های نوین رادیو دارویی در تراز جهانی رونمایی می‌شود
  • درگذشت پدر شهید عابدی در کازرون
  • ناصر آبشلی درگذشت