Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش؛ محموله اهدایی کارکنان افق کوروش که در قالب کمپین کمک به آسیب دیدگان خشکسالی مناطق محروم جنوب شرق کشور( سیستان و بلوچستان) جمع آوری و راهی استان سیستان و بلوچستان شده بود روز دوشنبه یازدهم مردادماه از طریق شورای اسلامی روستای کندوکه از توابع بخش هیرمند، در اختیار ۵۱ خانوار ساکن روستا قرار گرفت و در نتیجه کلیه خانواده‌های روستای کندوکه از امکان ذخیره و نگهداری آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است با بالا گرفتن بحران کمبود آب در بخشی از مناطق جنوب و جنوب شرق کشور، کارکنان شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود با راه اندازی کمپین کمک به آسیب دیدگان خشکسالی در این مناطق، با توجه به نیاز اهالی روستای کندوکه به مخازن نگهداری آب، تعداد ۵۱ عدد مخزن نگهداری آب، خریداری و به روستای کندوکه بخش هیرمند استان سیستان و بلوچستان ارسال نمودند.

اهداء تبلت به تعدادی از دانش آموزان نیازمند روستای کندوکه بخش دیگری از کمک‌های کارکنان شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش بود که در قالب این کمپین انجام شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان روستای کندوکه افق کوروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۶۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش داستان نویسی بیداری اسلامی در شمال سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، میلاد یزدان پناه گفت: این پویش در دو حوزه فرهنگ پایداری و مقاومت اسلامی و تاثیر نقش وحدت مسلمانان در پیشبرد و تقویت بیداری اسلامی برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیمروز افزود: این پویش تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد و شرکت کنندگان می تواند آثار خود را برای دبیرخانه این پویش ارسال کنند.
وی خاطر نشان کرد: از برترین داستان ها به انتخاب هیات داوران تجلیل و به همه شرکت کنندگان در این پویش گواهی شرکت داده خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • پویش داستان نویسی بیداری اسلامی در شمال سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۲۰۰پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت زهک
  • ادامه توزیع مخازن ثابت ذخیره آب در روستا‌های شهرستان زهک
  • روستای کلپورگان سیستان و بلوچستان تنها موزه زنده جهان + فیلم
  • توزیع ۷۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت
  • تأمین آب شرب باکیفیت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • نمایشگاه صنایع‌غذایی و سوغات محلی سیستان در شهرستان هیرمند برگزار شد
  • توزیع دو هزار و ۲۰۰پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت
  • سوخت رسانی در استان سیستان و بلوچستان روند مطلوبی دارد
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه روستای سندحمزه شهرستان دشتیاری