Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@19:15:10 GMT

86 درصد دانش‌آموزان زنجانی ثبت کتب کرده‌اند

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۶۱۵۹

86 درصد دانش‌آموزان زنجانی ثبت کتب کرده‌اند

حسین حسنلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ثبت سفارش کتب همه مقاطع تحصیلی دانش‌آموزان از طریق سامانه www.irtextbook.ir  یاwww.irtextbook.com  در حال انجام است.

معاون پشتیبانی و مدیریت توسعه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه فرآیند ثبت‌نام کتب درسی مقاطع آمادگی، پیش دبستانی استثنایی، پایه دوم تا ششم دوره ابتدایی، پایه هشتم و نهم دوره متوسطه اول متوسطه و پیش حرفه استثنایی از ۲۲ فروردین‌ماه تا ۲۲ خرداد‌ماه انجام شده است، بیان کرد: ثبت‌نام کتب در پایه‌های یازدهم و دوازدهم دوره دوم شاخه نظری و کاردانش و استثنایی از ۲۲ فروردین تا ۲۲ خرداد‌ماه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام کتب دوره آمادگی و پیش دبستانی و پایه اول دوره عادی و استثنایی از ششم تیرماه تا ۹ شهریور‌ماه است، تصریح کرد: ثبت‌نام کتب مقطع هفتم و دهم متوسطه عادی و پیش استثنایی نیز از ۶ تیر تا ۱۵ شهریور‌ماه انجام می‌شود.

حسنلو با اشاره به اینکه وزارت آموزش و پرورش زمانی را برای اصلاح سفارش کتب دانش‌آموزان در نظر گرفته است، گفت: ۱۲ تیر تا ۳۱ شهریور‌ماه فقط اصلاح سفارش کتب درسی انجام می‌شود.

معاون پشتیبانی و مدیریت توسعه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه در سال‌جاری ۱۰۰ درصد کتاب‌های درسی از طریق اداره کل در اختیار مدارس و دانش‌آموزان قرار می‌گیرد، عنوان کرد: امسال توزیع و فروش کتب در کتابفروشی‌ها انجام نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه تا پایان تیر‌ماه بیش از ۱۴۶ هزار دانش‌آموز ثبت کتب خود را انجام دادند، بیان کرد: با این میزان ثبت‌نام ۸۶ درصد دانش‌آموزان زنجانی ثبت کتب خود را انجام داده‌اند و استان زنجان در این زمینه رتبه هشتم کشوری را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/73009/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: دانش آموزان آموزش زنجان توسعه کتاب درسی دانش آموزان ثبت نام کتب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۶۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی عید فطر برای دانش‌آموزان مسلمان ایتالیا

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، رسانه‌های‌محلی گزارش دادند که علی‌رغم انتقادها و تهدیدها مدرسه‌ای در شمال ایتالیا بر تصمیم خود مبنی بر تعطیلی یک روزه دانش‌آموزان مسلمان برای عید فطر اصرار دارد.
 
پیش از این مدرسه اقبال مسیح در پیولتلو در نزدیکی میلان، پس از اینکه تصمیم گرفت به مناسبت تعطیلات عید فطر تعطیل شود، مورد انتقاد و حتی تهدیدات راست افراطی قرار گرفت.
 
آژانس خبری ایتالیایی ANSA گزارش داد که دفتر مدرسه منطقه‌ای لمباردی هفته گذشته اعلام کرد که این تصمیم غیرقانونی است و از آن خواست تا در این حرکت تجدید نظر کند.
 
بسیاری از سیاستمداران ایتالیایی از جمله ماتئو سالوینی، معاون نخست وزیر نیز از این اقدام انتقاد و آن را غیر قابل قبول توصیف کردند.
 
این مدرسه گفت که به این تصمیم پایبند است و خواستار احترام به این انتخاب شد.
 

دیگر خبرها

  • اعتکاف علمی دانش آموزان لرستانی
  • توانمندسازی ۱۸۳ آموزگار ابتدایی در طرح افق شاهد
  • فعالیت قرائت خانه‌ های نوروزی در استان یزد
  • مصطفی معین: مهاجرت به دانش‌ آموزان هم رسیده است (فیلم)
  • فعالیت ۵۵ قرائت خانه‌ی نوروزی در استان یزد
  • کلنگ زنی ۳ مدرسه در شهرستان کهگیلویه انجام شد
  • تعطیلی عید فطر برای دانش‌آموزان مسلمان ایتالیا
  • سال گذشته ۲۴۰ کلاس درس تحویل آموزش‌وپرورش قم داده شد
  • کاهش فقر حرکتی دانش آموزان
  • (ویدیو) هشدار مصطفی معین درباره مهاجرت دانش‌آموزان