Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون قایقرانی گفت: از موارد بسیاری در المپیک نکته‌برداری کردم تا با تحقیق و بررسی بتوانیم نمونه ایرانی آن‌ها را با قیمت پایین‌‎تر تهیه کرده و یا بسازیم.

علیرضا سهرابیان در گفت‌وگو با میزان، درمورد عملکرد دو نماینده قایقرانی ایران در بازی‌های المپیک توکیو اظهار داشت: المپیک بالاترین سطح و کیفیت برگزاری مسابقات رشته‌های مختلف را دارد و بالطبع هم نازنین ملایی و هم علی آقامیرزایی تمام تلاش خود را کردند و باید تاکید کنم که قایقرانی ایران تمام داشته‌های خود را در المپیک به کار گرفت و فکر می‌کنم این نتایج کسب شده فراتر از انتظارات اهالی ورزش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعا درخشش در المپیک نیاز به اردو‌های متناوب خارجی، امکانات و تجهیزات به روز و برنامه‌ریزی بلندمدت و کارآمد دارد.

*تنها حضور برخی مسئولان، گرفتن عکس یادگاری است آن هم فقط با مدال‌آوران!

رییس فدراسیون قایقرانی با انتقاد از عدم حمایت مسئولان از ورزشکاران خاطرنشان کرد: متاسفانه در ایران به جز کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان، هیچ کدام از عزیزان دیگر توجهی به ورزش ندارند و فقط به دنبال مدال هستند. هیچ ورزشکاری در المپیک کم فروشی نمی‌کند، زیرا این احتمال را می‌دهد که شاید آخرین حضورش در این رویداد مهم باشد و تمام تلاشش را به کار می‌گیرد؛ اما در سوی مقابل مسئولان و ارگان‌های مختلف هیچ کمکی به رشد ورزش نمی‌کنند. تنها حضور برخی مسئولان و نهاد‌های مختلف گرفتن عکس یادگاری با ورزشکاران است آن هم در صورتی که آن ورزشکار مدالی کسب کرده باشد.

*مکاتباتم برای پیگیری استخدام نصیری، دو رقمی شده

وی با اشاره به موضوع استخدام بهمن نصیری تصریح کرد: باور کنید تعداد مکاتباتم برای پیگیری استخدام نصیری دو رقمی شده است. علاوه بر من نوبخت، صالحی امیری و وزارت ورزش و جوانان به صورت مداوم پیگیر هستند، اما هنوز به نتیجه قطعی و نهایی نرسیده‌ایم. اینکه تنها زمان استقبال از قهرمانان در فرودگاه عکس یادگاری بگیریم و زمانی که مشکلی است پا پس بکشیم اصلا زیبنده نیست و به نظرم برخی افراد با این گونه کار‌ها در صدد بازی با اذهان عمومی هستند.

*هیچ جابجایی و تغییری در کادر فنی روئینگ و کایاک نخواهیم داشت

سهرابیان در واکنش به برخی اظهارات درخصوص پایان دوران همکاری افشین فرزام به عنوان سرمربی تیم روئینگ گفت: اینکه اخیرا فرزام اعلام کرده بود ماموریتش به اتمام رسیده منظورش این بوده که ماموریتش برای المپیک به پایان رسیده و نه اینکه او دیگر سرمربی روئینگ نخواهد بود. باتوجه زحماتی که کادر فنی قایقرانی در روئینگ و کایاک در مدت اخیر کشیده‌اند و همچنین نتایج قابل قبولی که در المپیک کسب شد، تاکید می‌کنم که هیچ جابجایی و تغییری در کادر فنی روئینگ و کایاک نخواهیم داشت و با همین کادر در بازی‌های آسیایی شرکت خواهیم کرد.

*روی قولم برای کسب مدال در بازی‌های آسیایی هانگژو هستم

رییس فدراسیون قایقرانی درخصوص قول کسب مدال در بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد: قطعا روی حرفی که گفتم هستم، اما واقعا نیاز به حمایت ویژه داریم. برنامه‌ریزی ما برای بازی‌های آسیایی شروع شده و همین الان که من در توکیو هستم، دختران و پسران قایقران تک تک تمرینات خود را آغاز کرده‌اند. این را مطمئن باشید انگیزه قایقرانان ایرانی به قدری بالاست که حتی آقامیرزایی هم نهایتا یک هفته پس از استراحت، تمریناتش را آغاز خواهد کرد تا با قدرت در بازی‌های آسیایی شرکت کنیم و مدال آوری کنیم. قایقرانان ایرانی با عملکردشان در توکیو ثابت کردند که در صورت توجه، توانمندی لازم برای کسب مدال در هانگژو را دارند.

وی تاکید کرد: در صورتی که به قایقرانی رسیدگی شود، در المپیک ۲۰۲۴ پاریس قایقرانی ایران می‌تواند به فینال A برسد و در صورتی که این رسیدگی کارشناسانه باشد در المپیک ۲۰۲۸ لس‌آنجلس قایقرانی می‌تواند به مدال برسد. در المپیک توکیو خیلی از افراد معتقد بودند قایقرانان تنها برای رژه در مراسم افتتاحیه راهی توکیو می‌شوند و فقط باید برای دیگر کشور‌ها دست تکان دهند، اما با عملکرد درخشان ملایی و همچنین نمایش رضایت بخش آقامیرزایی جواب برخی منتقدان مغرض داده شد. اگر این افراد به کشور و پرچم ایران عِرق دارند باید پای کار باشند و کمک کنند.

*اگر گمرک کمی مهربان‌تر بود قطعا نتایج بهتری کسب می‌شد

سهرابیان افزود: اگر قایق‌هایی که در سال ۹۶ خریدیم و هنوز از گمرک ترخیص نشده در المپیک در اختیار قایقرانان بود، مطمئنا نازنین ملایی می‌توانست در فینال A پارو بزند. اگر گمرک کمی مهربان‌تر بود نتایج بهتری کسب می‌شد. وقتی یک ورزشکار در تمریناتش به خاطر گرما از حال می‌رود تا پرچم ایران در مسابقات مختلف بالا رود، آیا در حال جنگ نیست؟

رییس فدراسیون قایقرانی در پایان گفت: سلاح قایقرانان همان قایق است که متاسفانه به دلیل برخی کاغذبازی‌هایی که معلوم نیست تا کی طول بکشد، هنوز به دستمان نرسیده است. از موارد بسیاری در المپیک نکته‌برداری کردم تا با تحقیق و بررسی بتوانیم نمونه ایرانی آنها را با قیمت پایین‌‎تر تهیه کرده و یا بسازیم. امیدوارم نمایندگان مجلس قانونی تصویب کنند که برای تهیه و واردات امکانات ورزش قهرمانی نیاز به کاغذبازی‌های اداری طولانی نباشد.

 

بیشتر بخوانید: فرزام: مأموریتم در روئینگ با اتمام المپیک به پایان رسیده/ حمایت IOC از ملایی تا المپیک پاریس ادامه خواهد داشت

انتهای پیام/

برچسب ها: المپیک توکیو فدراسیون قایقرانی علیرضا سهرابیان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قایقرانی المپیک توکیو فدراسیون قایقرانی علیرضا سهرابیان رییس فدراسیون قایقرانی بازی های آسیایی روئینگ و کایاک کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۶۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه؛ معرفی رقبای نمایندگان ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ از فردا ۳۱ فروردین تا ۲ اردیبهشت در چونگجو کره جنوبی برگزار می‌شود و ملی‌پوشان کشورمان با ۳ قایق در این رقابت‌ها شانس خود را برای حضور در پاریس آزمایش می‌کنند.   با برگزاری جلسه سرپرستان تیم‌های این رقابت‌ها رقبای نمایندگان کشورمان در دور مقدماتی مشخص شدند.   افشین فرزام سرمربی و هما خاتمی مربی تیم ملی روئینگ در این رقابت هستند.   مهسا جاور و زینب نوروزی در روئینگ دونفره سبک وزن بانوان، فاطمه مجلل در روئینگ تکنفره بانوان و حمیدرضا رضوانی در روئینگ تکنفره مردان، ورزشکاران ایران در این دوره از رقابت‌ها هستند.   مسابقات قایقرانان ایران در مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ: جمعه ۱ فروردین: حمیدرضا رضوانی تکنفره سنگین وزن مردان در گروه دوم مقدماتی_ با حریفانی از کویت، هند، اندونزی، مالزی و عراق _ ساعت (۴:۳۰) فاطمه مجلل تکنفره سنگین‌وزن بانوان در گروه سوم مقدماتی با حریفانی از سنگاپور، فیلیپین، تایلند و قزاقستان ساعت (۴:۴۰) مهسا جاور و زینب نوروزی دونفره سبک‌وزن بانوان در گروه دوم مقدماتی با حریفانی از ویتنام، هند، هنگ‌کنگ و کره ساعت (۵:۳۰)   دور نیمه‌نهایی این رقابت‌ها شنبه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • مدال برنز ملی‌پوش کایاک ایران در قهرمانی آسیا
  • آقامیرزایی در کایاک ۲۰۰ متر برنز گرفت/ تیم دو نفره سهمیه نگرفت
  • روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه؛ معرفی رقبای نمایندگان ایران
  • ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا رسید
  • صعود ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا
  • معرفی حریفان ایران در مسابقات قایقرانی آب‌های آرام
  • معرفی حریفان ایران در مسابقات قایقرانی آب‌های آرام آسیا
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی؛ ایران به دنبال تاریخ سازی
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی/ایران به دنبال تاریخ سازی