Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت پرسپولیس گفت: این که فلان فرد پرسپولیسی است و فلانی استقلال به بحث اجتماعی افراد برمی گردد و هیچ مقامی نمی خواهد با طرفداری از تیمی، خودش را زیر سوال ببرد.

ضیا عربشاهی در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیستم و ثبت گلات برای شاگردان گل محمدی اظهار داشت: پرسپولیس فصل اخیر را با شرایط ویژه ای آغاز کرد و فراز و نشیب هایی را داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مضاف بر آن برخی مشکلات مالی و مدیریتی در باشگاه شرایط خاصی را بر باشگاه حکمفرما کرده بود اما در نهایت با وجود مسیر سخت بچه ها و عوامل مختلف باشگاه از مدیریت تا بازیکنان مسولیت ها و وظایف خود  را به نحو احسن اجرا کردند و موفق شدند در رقابت شانه به شانه ای که با سپاهان داشتند، این تیم خوب و پرمهره را از پیش روی خود برداشته و جام پنجم در فصول اخیر را مال خود کنند. به نظر من  همدلی عامل اصلی قهرمانی پرسپولیس بود.

او ادامه داد: بچه ها از روز اول هدفی جز قهرمانی نداشتند و در برابر همه مشکلات ایستادند. در این مسیر خیلی ها می خواستند با پرسپولیسی دانستن وزیر و حواشی از این قیبل ترمز پرسپولیس را بکشند اما خوشبختانه انسجام خوب تیمی و حرفه ای گری مسوولان و بازیکنان باعث شد این داستان ها نتواند در مسیر قهرمانی برای این تیم دردسری را ایجاد کند. این که فلان فرد پرسپولیسی است و فلانی استقلال به بحث اجتماعی افراد برمی گردد و هیچ مقامی نمی خواهد با طرفداری از تیمی، خودش را زیر سوال ببرد. پس این که دراین مسیر وزیر و وکیل به پرسپولیس کمک کرده اند تا قهرمانی دیگری را به دست آورد؛ اصلا منطقی و درست نیست.

این پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: یکی از عواملی که کمک زیادی کرد تا پرسپولیس قهرمانی پنجم خود را در پایان این فصل به دست آورد، انتخاب های خوب گل محمدی در نقل و انتقالات نیم فصل بود. نفراتی مثل مغانلو، فرجی و... که در نیم فصل به جمع پرسپولیسی ها اضافه شدند، نیروهای مستعدی بودند که توانستند تیم و ترکیب پرسپولیس را تقویت کنند. این در حالی است که در زمینه مدیریتی هم آرامش خوبی بر باشگاه حاکم بود که این آرامش به تیم هم منتقل شد. در شرایطی که بر این باور هستم که رسول پناه تلاش زیادی برای حل مشکلات باشگاه و پرداخت بدهی های پرسپولیس داشت باید به این موضوع هم تاکید کنم که سمیعی و همکارانش در هیات مدیره هم در مدیریت باشگاه فوق العاده عمل کردند و پرسپولیس بخش زیادی از آرامشش را مرهون مدیریت قوی سمیعی است. او نشان داد جنم مدیریت پرسپولیس را دارد و شرایط خوبی را برای این باشگاه رقم زده است. 

عربشاهی در خصوص جدایی کنعانی زادگان و احتمال تغییر و تحولات دیگر در فصل نقل و انتقالات به خبرنگار برنا گفت: کنعانی یکی از بهترین و متعصب ترین بازیکنان این  فصل پرسپولیس بود که تا روز آخر مردانه برای موفقیت تیمش جنگید و تعصب خود را به همه ثابت کرد. به هرحال در فوتبال حرفه ای بحث آینده بازیکنان هم مهم است و هواداران باید این موضوع را نیز در نظر بگیرند و احساسی عمل نکنند. من زمانی که جوان بودم از تیم دورتموند پیشنهاد فوق العاده ای داشتم اما تصمیم اشتباهی گرفتم و به این تیم نرفتم، انتخابی که می توانست زندگی ام را زیر و رو کند اما در آن زمان احساسی تصمیم گرفتم. در حال حاضر نباید برای جدایی کنعانی به او خرده گرفت!

چهره سرشناس و قدیمی پرسپولیس با تاکید بر این که همه پرسپولیسی ها در این فصل نمایش خوب و قدرتمندی را برای این تیم داشتند؛ خاطرنشان کرد: همه بازیکنان در این فصل خوب بودند اما به اعتقاد من نفراتی چون وحید امیری، احمد نوراللهی ، مهدی عبدی، سرلک جزو برترین های این فصل پرسپولیس بودند. وقتی پرسپولیس در حال حاضر 7 ملی پوش دارد و چند مهره ای را در اختیار دارد که آنها نیز شایسته پوشیدن پیراهن تیم ملی هستند، نشانگر این است بهترین های فوتبال ایران در مجموعه ای به نام پرسپولیس دور هم جمع شده اند و در نهایت با شایستگی برای پنجمین فصل متوالی به قهرمانی در لیگ برتر رسیده اند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا پرسپولیس گل محمدی پرسپولیس مشکلات مالی رقابت مشکلات استقلال گل محمدی نیم فصل نیم فصل مشکلات برنا فوتبال ملی پوش تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر پرسپولیس قهرمانی پیشکسوت ضیا عربشاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۶۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!

بازیکنان اصلی پرسولیس برای تمدید قرارداد فصل آینده با باشگاه تصمیم مشترک مالی گرفتند.

به گزارش مشرق، بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند اما به دلیل بدقولی‌های باشگاه حاضر به تمدید قرارداد هم نیستند.

تعدادی از این بازیکنان در گفت و گو با مدیر برنامه‌های خود هرگونه تمدید قرارداد با باشگاه را منوط به تسویه مبلغ این فصل خود اعلام کرده اند. آنها در تصمیمی مشترک قصد دارند تنها در صورت دریافت تمام و کمال مبلغ قراردادهای فصل جاری، نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام کنند.

این در حالی است که میزان طلب این بازیکنان بابت امسال حدود ۹۵ میلیارد تومان است که باید پرداخت شود اما باشگاه فعلا هیچ پولی برای این وضع ندارد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • بدهی کلان استقلال به بانک پرسپولیسی!
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • حدادی: به واگذاری پرسپولیس به ۶ بانک خوش‌بین هستم
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!