Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: بر تعهد قوی خود به ثبات منطقه‌ای و امنیت دریانوردی تاکید می‌کنیم.

به گزارش ایسنا ، سعید خطیب زاده در واکنش به وقوع برخی از  تحولات  در خلیج فارس و اخبار منتشر شده در مورد آن در تعدادی از رسانه‌های بین المللی در صفحه توییتر خود نوشت: «حوادث گزارش‌شده در خلیج فارس و مناطق مجاور آن، شدیدا مشکوک به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجددا بر تعهد قوی خود به ثبات منطقه‌ای و امنیت دریانوردی تاکید می‌کنیم. ایران آماده است تا در صورت وقوع سوانح دریایی، کمک ارائه کند.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سعید خطیب زاده حفظ امنیت در خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۶۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی امیرعبداللهیان از مواضع قوی عمان درباره تحولات منطقه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی این وزارتخانه، وزیر امور خارجه در تماس تلفنی با همتای ایرانی اش، درباره آخرین تحولات منطقه تبادل نظر کرد.
آقای سید بدر بن حمد البوسعیدی با محکوم کردن اقدام‌های بی ثبات کننده رژیم صهیونیستی در منطقه تاکید کرد: یگانه راه بازگشت امنیت به منطقه، توقف جنایت‌های جنگی این رژیم در غزه است.
وزرای امور خارجه دو کشور با بررسی آخرین رویداد‌های غزه، بر ضرورت تلاش‌های بین‌المللی برای خاتمه دادن به جنایت‌های رژیم صهیونیستی، آتش بس فوری و ارسال کمک‌های انسانی برای مردم غزه تاکید کردند.

دیگر خبرها

  • چین اتهامات آمریکا درباره تبادلات پکن و مسکو را رد کرد
  • سخنگوی وزارت خارجه: موضوع استفاده از سلاح هسته‌ای هیچ جایگاهی در دکترین هسته‌ای و دفاعی کشور ندارد
  • سیاست تحریم‌ شکسته خورده است/رژیم صهیونیستی تهدیدی برای تمام منطقه است
  • واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه به حادثه اصفهان
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: پاسخ موشکی ایران قانونی و مشروع بود/ به هر اقدام متجاوزانه‌ای از هر مبدایی پاسخ قاطع و قوی‌تر خواهیم داد/ شیء کوچک و ریزپرنده به دنبال اقدام ایذایی بود که توسط پدافند ایران مورد هدف قرار گرفتند
  • آغاز نشست سخنگوی وزارت خارجه
  • تجاوز دیگری صورت بگیرد قاطع‌تر پاسخ می‌دهیم
  • پخش زنده| نشست خبری ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: ایران در پیشبرد اهداف جهانی مربوط به زمین پاک تلاش جدی دارد
  • قدردانی امیرعبداللهیان از مواضع قوی عمان درباره تحولات منطقه