Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – احمد نوراللهی با اشاره به رد پیشنهادات خارجی و هنگفتی که در اختیار داشت، مدعی شد که مسیر مذاکره‌اش با پرسپولیس با توجه به پایان قراردادش برای تمدید آن باز است و تنها در انتظار مدیران این تیم است.

نوراللهی در بخشی از صحبت‌هایش با اشاره به پیشنهاداتی که خصوصا از لیگ قطر داشت و برآورد ریالی آن به ۶۰ میلیارد تومان می‌رسید اما از آن گذشته است، مدعی شد که اولویت او مطابق سالیان اخیر پرسپولیس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوراللهی که هشتمین سال حضورش در پرسپولیس را به پایان رسانده، باید دید با توجه به شرایطی که سازمان بازرسی پیش پای مدیران باشگاه قرار داده، آیا قادر خواهد بود از نظر مالی نیز به توافق با آنها دست یابد و بار دیگر قرارداد خود را تمدید کند یا موانعی در این مسیر آن را به طول خواهند انجامید.

شماره هشت سرخ‌ها که در لفافه به مبلغ پایین قرارداد خود طی سالیان اخیر در این باشگاه اشاره کرده بود، ابراز امیدواری کرد که باشگاه بتواند شرایط او و دیگر بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده را مورد توجه قرار دهد.

 باید دید جعفر سمیعی و دیگر مدیران پرسپولیس در نهایت چه خواهند کرد و آیا نوراللهی بار دیگر در فصل بیست و یکم نیز کار را در جمع شاگردان یحیی گل محمدی دنبال خواهد کرد یا اتفاق دیگر خواهد افتاد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: احمد نوراللهی پرسپولیس احمد نوراللهی پرسپولیس خبر ویژه نقل و انتقالات پرسپولیس نقل و انتقالات لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۶۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!

به گزارش "ورزش سه"، دی یونگ در جریان دیدار بارسلونا برابر رئال مادرید در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت و به دلیل مصدومیت مجبور شد میدان را ترک کند و تا پایان رقابت‌های این فصل قادر به بازگشت به میادین نخواهد بود.

بارسلونا از مدت‌ها پیش به دنبال فروش این ستاره هلندی بود اما او تمایلی به ترک این باشگاه نداشت و به همین دلیل پیشنهاد جدی منچستریونایتد را که با بارسلونا به توافق رسیده بود رد کرد و به حضورش در تیم ژاوی ادامه داد و توانست اعتماد این مربی را جلب کند.

با این حال به نظر می‌رسد که مدیران این باشگاه بار دیگر به فکر فروش این بازیکن هستند و به زودی پیشنهاد جذابی را هم از بایرن مونیخ دریافت خواهند کرد. مدیران بایرن علاقه زیادی به این بازیکن دارند و امیدوار هستم که بتوانند با او و نمایندگان بارسا برای امضای قرارداد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو به توافق برسد.

مدیران بارسا در نظر دارند که مبلغی بین ۵۰ تا ۶۰ میلیون یورو برای فروش دی یونگ دریافت کنند اما مشکل اصلی در مبلغ دستمزد او است که ممکن است انتقالش به بایرن را با مشکلاتی مواجه و روند توافق دو طرف را کمی پیچیده کند.

دیگر خبرها

  • عکس‌| نیمار با چهره متفاوت در ورزشگاه الهلال
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • چراغ سبز ژاوی برای ماندن در بارسا
  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • دیدار مدیران کل امور اتباع قزوین و کرمانشاه
  • مذاکره پنهانی باشگاه پولدار لیگ برتری با ستاره‌های پرسپولیس | خطر بزرگ مهاجرت ستاره‌ها از قرمزهای پایتخت
  • دردسر جدید رئال: این ستاره جدا نمی‌شود