Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیزدهمین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو با حضور نمایندگان ایران در ۲ رشته ورزشی پیگیری خواهد شد.

خبرگزاری میزان - ورزشکاران کشورمان در سیزدهمین روز از سی‌ودومین دوره بازی‌های المپیک توکیو در ۲ رشته ورزشی (کشتی و وزنه‌برداری) به مصاف حریفانشان خواهند رفت.

مسابقات روز سیزدهم بازی‌های المپیک توکیو از ساعت ۶:۳۰ بامداد با رقابت‌های کشتی آزاد برای کاروان کشورمان آغاز شد که رضا اطری و حسن یزدانی در اوزان ۵۷ و ۸۶ به مصاف حریفانشان رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا گرایی نیز در وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی در دیدار فینال به مصاف کشتی‌گیر اوکراینی می‌ورد.

محمدعلی گرایی و محمدهادی ساروی نیز در دیدار‌های رده‌بندی اوزان ٧٧ و ٩٧ کیلوگرم کشتی فرنگی برای کسب مدال برنز به میدان رفتند که گرایی با شکست مقابل حریف ژاپنی از کسب مدال بازماند، اما ساروی با کسب مدال برنز نخستین مدال را برای کشتی در المپیک توکیو به ارمغان آورد.

در وزنه‌برداری نیز علی هاشمی در دسته ۱۰۹ کیلوگرم مردان روی تخته رفت که موفق به کسب مدالی نشد و اوت کرد.

در دسته ۱۰۹+ کیلوگرم وزنه‌برداری نیز علی داوودی روی تخته خواهد رفت.

 

پیروزی دشوار اطری مقابل آزادکار ترکیه ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۰۷:۳۷

در وزن 57 کیلوگرم رضا اطری در دور نخست به مصاف سلیمان آتلی از ترکیه رفت و با پیروزی 3 بر 2  مقابل این حریف، در دور بعد با برنده کشتی میان آرسن هاروتونیان از ارمنستان و بخبایار اردنبات از مغولستان کشتی می گیرد. زائور اوگویف قهرمان جهان از روسیه در گروه اطری حضور دارد. در این وزن 16 نفر حضور دارند.

تصاویری از اولین مسابقه حسن یزدانی ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۰۷:۱۵ حضور صالحی امیری و علی نژاد در سالن کشتی ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۰۷:۱۰

رقابت های کشتی آزاد المپیک از امروز (چهارشنبه) آغاز شد و سیدرضا صالحی امیری و مهدی علی نژاد در سالن مسابقات کشتی حضور دارند و از نزدیک این رقابت ها را تماشا می کنند.

پیروزی مقتدرانه یزدانی در نخستین گام ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۰۷:۰۵

در وزن ۸۶ کیلوگرم رقابتهای کشتی آزاد، حسن یزدانی در دور نخست با جاورایل شاپیف از ازبکستان کشتی گرفت و موفق شد این کشتی گیر ازبک را با نتیجه قاطع 11 بر 2 مغلوب کند. یزدانی در دور دوم به مصاف استفان ریچموت از سوئیس می رود. آرتور نایفونوف از روسیه در گروه یزدانی حضور دارد.

آغاز رقابت اطری و یزدانی در کشتی آزاد ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۱۸:۰۰

مسابقات کشتی آزاد المپیک از امروز با رقابت‌های  اوزان ۵۷ و ۸۶ کیلوگ آغاز شد که در وزن ۵۷ کیلوگرم رضا اطری در دور نخست به مصاف سلیمان آتلی از ترکیه می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی میان آرسن هاروتونیان از ارمنستان و بخبایار اردنبات از مغولستان کشتی می‌گیرد.

زائور اوگویف قهرمان جهان از روسیه در گروه اطری حضور دارد. در این وزن ۱۶ نفر حضور دارند.

در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی در دور نخست با جاورایل شاپیف از ازبکستان کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان استفان ریچموت از سوئیس و فاتح بنفردجلا از الجزایر می‌رود. آرتور نایفونوف از روسیه در گروه یزدانی حضور دارد.

دیوید تیلور آمریکایی در آن سوی جدول کشتی می‌گیرد و تا دیدار فینال با یزدانی روبرو نخواهد شد. در این وزن ۱۶ نفر حضور دارند.

عملکرد ورزشکاران کشورمان در روز دوازدهم؛ کشتی سرانجام به مدال رسید/ گرایی فینالیست شد ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۱۷:۵۷

دوازدهمین روز از بازی‌های المپیک توکیو با مسابقات کشتی و وزنه‌برداری پیگیری شد که محمدهادی ساروی موفق شد نخستین مدال کشتی فرنگی  کشورمان را به دست آورد و محمدرضا گرایی نیز راهی فینال شد.

محمدرضا گرایی فرنگی کار کشورمان در وزن ۶۷ کیلوگرم موفق شد با شکست حریفان راهی فینال شده تا بعد از ۹ سال طلسم شکسته شود.

گرایی در مبارزات خود ابتدا مقابل هورتا از کلمبیا با نتیجه ۸ بر صفر پیروز شد. وی در ادامه مقابل استابلر قهرمان جهان از آلمان ۵-۵ به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. فرنگی‌کار کشورمان در این مرحله زوئیدزه از گرجستان را هم مغلوب کرد تا تنها فینالیست کشتی فرنگی باشد.

در دیدار رده‌بندی هم محمدعلی گرایی و محمدهادی ساروی در اوزان ۷۷ و ۹۷ کیلوگرم روی تشک رفتند. گرایی با شکست ۱۳ بر ۳ مقابل یابیکو از ژاپن مدال را از دست داد، اما ساروی در دیدار رده‌بندی برابر کشتی‌گیر فنلاندی با نتیجه ۹ بر ۲ پیروز شد و به مدال برنز رسید تا نخستین مدال کشتی دشت شود.

علی هاشمی نخستین نماینده وزنه‌برداری کشورمان در المپیک توکیو بود که موفق به کسب مدال نشد. وی در وزن ۱۰۹ کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفت و در رده پنجم یک ضرب قرار گرفت. هاشمی در حرکت اول یک ضرب ۱۷۷، حرکت دوم ۱۸۱ و حرکت سوم ۱۸۴ کیلوگرم را مهار کرد.

هاشمی در دو حرکت اول و دوم دو ضرب وزنه ۲۲۶ کیلوگرم را انتخاب کرد که در مهار آن‌ها ناموفق بود. او در حرکت سوم ۲۲۸ کیلوگرم را انتخاب کرد که نتوانست مهار کند و بدین ترتیب اوت کرد.

جدول مدالی در پایان روز دوازدهم؛ ایران در مکان چهل‌ونهم ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۱۷:۵۴

روز دوازدهم بازی‌های المپیک در حالی پیگیری شد که محمدهادی ساروی نخستین مدال برنز را در کشتی فرنگی برای ایران به ارمغان آورد. نمایندگان ایران در دوازدهمین روز بازی‌ها در رشته‌های کشتی فرنگی و وزنه‌برداری به میدان رفتند که حاصل آن تک مدال برنز ساروی در کشتی فرنگی بود.

ایران با تک مدال طلای تیراندازی توسط جواد فروغی و برنز ساروی در جایگاه چهل‌ونهم مشترک جدول توزیع مدال‌های المپیک توکیو قرار دارد.

بیشتر بخوانید: نتایج ورزشکاران ایران در روز دوازدهم؛ ساروی اولین مدال کشتی را بر سینه آویخت/ گرایی به فینال رسید، برادرش از مدال بازماند/ هاشمی اوت کرد

ادامه دارد...

برچسب ها: کشتی فرنگی المپیک توکیو محمدعلی گرایی محمدهادی ساروی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: المپیک توکیو کشتی فرنگی المپیک توکیو محمدعلی گرایی محمدهادی ساروی المپیک توکیو روسیه در گروه بازی های المپیک محمدهادی ساروی کشتی می گیرد نخستین مدال روز دوازدهم وزنه برداری دور نخست حضور دارند کشتی فرنگی حسن یزدانی مدال برنز کشتی آزاد رقابت ها کسب مدال بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۶۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ناباورانه حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور از المپیک

به گزارش پارس نیوز ،‌ دیوید تیلور چهره شاخص کشتی آمریکا و دارنده ۴ طلای جهان و المپیک که رقابت او با حسن یزدانی طی سال های اخیر طرفداران زیادی در ایران و جهان داشت، ۴ روز پیش در جریان مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا برای حضور در المپیک ناباورانه مقابل آرون بروکس کشتی‌گیر ۲۳ ساله آمریکایی و دارنده مدال طلای امیدهای جهان ۲۰۲۳ دو مرتبه شکست خورد و حضور در المپیک پاریس را از دست داد.

حذف تیلور از المپیک بازتاب زیادی داشت و بسیاری از طرفداران کشتی در انتظار واکنش حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور بودند.

طبق اطلاعات خبرنگار ایسنا، یزدانی که پس از انجام عمل جراحی تمرینات خود را در جویبار پشت سر می گذارد تا به میادین بازگردد، از حذف دیوید تیلور ابراز ناراحتی کرده و گفته است: دوست داشتم بار دیگر با تیلور در المپیک رقابت کنم. حضور کشتی گیرانی مثل تیلور و عبدالرشید سعدالله یف یا جردن باروز باعث افزایش هر چه بیشتر اعتبار کشتی در المپیک می شد. در نبود این نفرات زیبایی کشتی در المپیک کمتر می شود.

به گزارش ایسنا، در حال حاضر ملی‌پوش وزن ۸۶ کیلوگرم ایران انتخاب نشده و تعیین تکلیف این وزن به وضعیت مصدومیت یزدانی و تصمیم نهایی کادر فنی برای برگزاری مسابقه انتخابی دارد.

منبع : ایسنا

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • برزگر: مردم در المپیک از کشتی مدال می‌خواهند/ به‌راحتی می‌شد تیلور را شکست داد 
  • واکنش متفاوت حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • واکنش ناباورانه حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور از المپیک
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • واکنش حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور از المپیک
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود
  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • اعلام زمان اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای المپیک پاریس با حضور حسن یزدانی