Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سازمان لیگ فوتسال گفت که نمی‌توان به خاطر یک تیم، لیگ برتر را به تعویق انداخت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که مسابقات لیگ برتر فوتسال عصر امروز (چهارشنبه) و با دیدار مس سونگون و زندی بتن کلاردشت آغاز خواهد شد، باشگاه‌های اهورا بهبهان و شهید منصوری قرچک اعلام کردند که در فصل جدید مسابقات شرکت نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امتیاز تیم اهورا روز گذشته به سپاهان واگذار شد و علیرضا افضل (عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان) هم از کمیته فوتسال درخواست کرد دیدارهای این تیم به تعویق بیفتد که تاکنون با این درخواست موافقت نشده است.

پایان کار نماینده قرچک در لیگ برتر

آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال درباره شرایط تیم‌های انصراف‌دهنده از حضور در لیگ برتر به تسنیم گفت: هنوز نامه‌ای درباره تیم شهید منصوری که آن را باید ستارگان ورامین بنامیم، برای ما ارسال نشده است. تیم اهورا هم به سپاهان واگذار شد.

وی در مورد درخواست افضل برای تعویق دیدارهای سپاهان اظهار داشت: انتظار او باید به حق باشد و نمی‌توانیم چنین کاری کنیم. نمی‌شود لیگ را به خاطر یک تیم عقب بیندازیم.

این در حالی است که وضعیت تیم شهروند ساری هم مشخص نیست و سرمربی جدیدی برای نماینده استان مازندران انتخاب نشده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال آرش جابری فوتسال لیگ برتر فوتسال آرش جابری فوتسال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۶۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف

در روز اول مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران، تیمهای پرسپولیس، وحدت و همای تهران برنده و تیمهای شاهین، بوتان و استقلال تهران بازنده شدند.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس 3-2 شاهین را با 3 گل داوود محبوب، حسن شیرمحمدی و محسن زنجانی شکست داد و 2 گل شاهین را محمدحسین ضیایی و محمود سجادی زدند.

هما 1-0 تیم استقلال تهران را با تنها گل فرامرز عزتی شکست داد و تیم وحدت تهران با گلهای علی پازوکی، علی میرزایی و مجید جلالی در مقابل تنها گل داوود تشکینی برابر تیم بوتان تهران برنده شد. 

در ادامه این مسابقات، پرسپولیس با یک تساوی به دور دوم صعود می کند اما استقلال اگر نتواند برابر تهرانجوان برنده شود، احتمال حذفش بسیار است. در هر گروه از این مسابقات سه تیم حضور دارند و استقلال با شکست در بازی اول در آستانه حذف از این مسابقات قرار گرفته است.

داوود محبوب از پرسپولیس، مجید جلالی از وحدت تهران و فرامرز عزتی از تیم همای تهران بهترین بازیکنان روز اول مسابقات بودند و حضور مجید جلالی با 67 سال سن در این مسابقات و البته درخشش او، قابل توجه و جذاب بود.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات فوتسال جام یاریگران زندگی در بخش نگین کویر فهرج
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • آاس رم مدیر ورزشی جدید خود را پیدا کرد؛ نیکولاس بوردیسو در آستانه بازگشت به جالوروسی
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • سپاهان مثل استقلال؛ شانس قهرمانی این دو تیم کم شد!
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • سپاهان دوباره به خاطر هوادارانش جریمه شد
  • جنجال در فوتبال آفریقا به خاطر طراحی یک پیراهن! + عکس
  • ضربه مرگبار به اوسمار در آستانه بازی با سپاهان