Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@11:36:16 GMT

۲۰۵۷/شهید على‌مراد سلگى: از رهبر انقلاب اطاعت کنید

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۶۹۶۹

۲۰۵۷/شهید على‌مراد سلگى: از رهبر انقلاب اطاعت کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهیدعلی‌مراد سلگی؛

بسم الله الرحمن الرحیم 

مردم نیکوکار به نیکوترین پاداش عمل خود و زیادت لطف خدا نایل شوند و هرگز بر رخسار پاکشان گرد ذلت و خواری ننشیند که آنان اهل بهشتند و تا ابد در آنجا متنعمند.

حمد و سپاس خدای عزوجل که این همه سعادت نصیبم فرمود و این نعمت بزرگ را به بنده عطا فرمود که در راه دین اسلام جهاد و مبارزه کنم و به آرزویی که سالها انتظارش را کشیده‌ام برسم.

خداوندا به جز این خون ناقابل در رگ‌هایم که خود نیز امانتی است نزد ما چیز دیگری ندارم که تقدیم راهت سازم بارالها این خون ناقابل را قبول درگاهت فرما. اکنون من می‌روم به سوی یاران حسین به سوی کسانی که با ایثار خون خود نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کرده‌اند.

خدایا از ما راضی باش که برای احیای دین تو و دفاع از حسین زمان تمام وجود و جانم را هدیه می‌کنم تا اسلام و قوانین حیات‌بخش آن در سراسر جهان گسترش یابد؛ خدایا تو خود شاهدی که من با آگاهی و شناخت و با یقین به سوی تو آمده ام خداوندا مرا از این لطف و عنایت و شهادت در راهت محروم مگردان.

چگونه توانم بنشینم در حالی که هر روز یاران حسین شهید می‌شوند و من ساکت باشم؟ اینگونه زندگی مفهومی ندارد، دین خدا امانتی است در دست ما که باید بوسیله قلم و یا سخن گفتن و یا با نثار خونمان آن را به مقصد برسانیم ما قربانی هستیم و باید در تمام عصرها و مکان‌های زمین در راه خدا به قربانگاه برویم به قربانگاه اسماعیل به قربانگاه علی و به قربانگاه امام حسین(ع). ما از خود نیستیم و از اوییم.

اگرچه خون پیام است ولی بر اساس وظیفه مسائلی را ناچارم به عنوان پیام به شما برسانم برادران و خواهران مسلمان همیشه این آیه شریفه خاطرتان باشد: اطیعوا الله و اطیعوا الرسول و اولی الامر منکم (همیشه از خدا و رسول خدا و ولی امر ولایت فقیه اطاعت کنید).

ولایت امر یعنی این آیت حق روح خدا خمینی بت شکن. خداوند بر این ملت منت نهاد و این چنین رهبری شایسته از هر جهت برای حمایت ما مامور کرده بنابراین وصیت می‌کنم که از همه گفته‌های امام عزیز رهبر انقلاب اطاعت کنید و از روحانیت متعهد و دلسوز که دست و بال رهبرند حمایت کنید و پشتیبان ولایت فقیه و تمام مسئولین مورد تایید امام باشید؛ مساجد را خالی نگذارید و با شرکت خود در صحنه انقلاب تداوم بخش راه شهیدان باشید و راه عزیزانی چون وحیدها- تکلوها و تمام شهدای این بخش که به حق جان عزیز خود را تقدیم اسلام کردند و پرچم توحید را در زمان روح‌الله در سراسر جهان بیمه کرده‌اند، ادامه دهید و دشمنان انقلاب اسلامی را با قاطعیت سرکوب کنید.

برادران بیایید در طول عمر و در این چند سالی که زنده هستیم همه برنامه‌هایمان را با اسلام تطبیق کنیم و تکالیف خود را با اسلام عزیز بسنجیم استاد شهادت، علی(ع) می‌فرماید که با نفس خود بجنگید و با خواسته‌های دل در ستیز باشید و چگونه زیستن و چگونه مردن را خود انتخاب کنید؛ شهادت پراجرترین مقام رسیدن به خداست و شهادت هجرتی است به سوی معبودی که تمام کائنات در قبضه قدرت و احاطه اوست.

برای هیچ وقت خدا را فراموش نکنید و سعی کنید که ایمان را تقویت کنید زیرا سعادت دنیا و آخرت با داشتن ایمان است و به خاطر دو روز دنیا؛ خواری را قبول نکنید خواری و ذلت یعنی اینکه انسان زندگی کند اما زیردست باشد و دیگران به او زور بگویند و به گفته علی(ع) این مرگ است نه زندگی و زندگی واقعی در این است که انسان اگر لازم شد بمیرد اما سلطه دشمن را نپذیرد تا حکومت عادلانه در دنیا بوجود بیاید.

باید در مشکلات و سختی‌ها صبر کنید و کوچکترین ناراحتی به خود راه ندهید و هیچ داد و فریادی نکنید زیرا خداوند هم نعمت خود را از ما قطع می‌کند بدانید که دنیا میدان آزمایش است تا معلوم بشود چه کسی مومن واقعی است و حاضر است به سعادت برسد و برای خدا از جان و مال بگذرد، همچنین معلوم شود چه کسی منافق و دروغگوست تا رسوا و خوار شود.

اینکه این انقلاب به سختی و با ریختن خون بهترین عزیزان این امت تا اینجا رسیده است هر کس به هر نحو ضرر به این انقلاب وارد کند خیانت به خون همه شهدا کرده است و باید در قیامت جواب بدهد.

در آخر بگویم که متوجه باشید خداوند اراده کرده که این انقلاب را پیروز کرده است، در پایان از پدر مادرم تقاضامندم که مرا حلال کنید چونکه جز مزاحمت نتوانستم خدمتی به شما کرده باشم انشاءالله موفق و پیروز باشید، از برادران و خانواده‌ام می‌خواهم که در راه تربیت بچه‌هایم کوشش کنید، تا آنجا که در توان دارید علم همراه با ایمان و عمل بیاموزید که پیامبر اکرم (ص) میفرماید " ز گهواره تا گور دانش بجوی".

امید است برادرانم نسبت به ادامه راهم و برداشتن سلاح به زمین افتاده‌ام نهایت سعی و کوشش را داشته باشند و در مقابل این مصیبت وارده مقاوم و صابر باشند در نهایت از تمام دوستان و آشنایان و تمام مردم مسلمان نهاوند و خصوصا منطقه خزل و سلگی حلالی می‌طلبم و شما را به خدای بزرگ می سپارم.

به پدر و مادر و اقوامم توصیه می‌کنم اسلام را تقویت کنند. خدایا به حق خون شهدا قسم‌ات میدهم حضرت امام خمینی و یارانش را برای جهان اسلام حفظ کن. به امید فتح کربلا و قدس عزیز و نابودی شیطان بزرگ امریکای جنایتکار.

انتهای پیام/ 89001/

منبع: فارس

کلیدواژه: رهبر انقلاب دفاع از دین شیطان بزرگ امریکای جنایتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۶۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین سپاه درباره احتمال ورود به خودروسازی : هرجا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند

به گزارش صدای ایران،سردار علی فدوی شامگاه چهارشنبه در آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در گلزار شهدای سبزوار افزود: با اراده حیدری رهبر معظم انقلاب و قوت سپاه اقدام کردیم و ننگ برای قدرت‌های شیطانی به بار آمد؛ آنها همان طور که در رسانه‌ها می‌بینید، مضحکه همه دنیا شدند و این قدرت انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده سپاه در پاسخ به پرسشی در مورد احتمال ورود این نیرو به صنعت خودروسازی، گفت: سپاه تکلیف مدار است و بر این اساس خود تکلیف خود را مشخص نمی‌کند، بلکه زیر نظر مستقیم ولی فقیه عمل می‌کند و هرجا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: عملیات وعده صادق، صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است چنانکه هم اینک در فضای رسانه‌ای و اعتراف سران این رژیم نمایان است.

سردار فدوی: صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند و باید تنبیه اساسی می‌شدند

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: آنان بنا بر محاسبات مادی و دنیایی، بالاترین قدرت‌های جهان محسوب می‌شوند، اما قدرت انقلاب اسلامی بالاترین است، چون به قدرت خدا متصل است و پیروزی حزب خدا را خود پروردگار ضمانت کرده است.

سردار فدوی افزود: با وجود اینکه دشمنان از هر راهی التماس کردند جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد و سپاه پاسداران به مثابه یاوران و سربازان حیدر عمل کرد و آنها را به خفت نشاند.

وی اظهار کرد: هر وقت خبیثان صهیونیست بخواهند فرزندان انقلاب اسلامی را تهدید کنند، تنبیه می‌شوند، این قاعده جدید است که برقرار شده و دیگر نمی‌توانند از دست آن سالم به در بروند.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: شهید محمدرضا زاهدی در کنار همرزمان خود بار‌ها تا پای شهادت رفته و مجروح شده بود، ولی باز ایستاده و در همه جبهه‌ها سرافرازانه فرماندهی می‌کرد؛ شهادت او کولاک به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.

سردار فدوی افزود: یکی از مقاطع ویژه انقلاب اسلامی سال گذشته رخ داد، خبیثان عالم و شیاطین در طول سال‌ها پس از پیروزی انقلاب از هر راهی وارد شدند، شکست خوردند، اما سال گذشته بر روالی دیگر گام برداشتند، اما باز هم شکست خوردند، چون وقتی قدرت انقلاب تجلی کند آنها همچون کف روی آب محو می‌شوند.


وی با بیان اینکه چرا همواره در این اتفاقات دشمن شکست می‌خورد پاسخ داد:، چون دلدادگان پای حق و انقلاب ایستاده‌اند و جمهوری اسلامی متکی به محبت و دوستی اهل بیت (ع)، به عنوان مقتدرترین حکومت در برابر شیطان بزرگ ایستاده و آمریکا را به خاک ذلت کشانده و می‌کشاند.

تجلی بی‌نظیر شهید الداغی تمام کشور را به حرکت آورد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تجلی بی‌نظیر شهید الداغی تمام کشور را به حرکت آورد، در یک لحظه خاص بصیرت و غیرت وی به حرکت درآمد و با آنکه می‌دانست پای جان در میان است، اما جان خود را تقدیم کرد تا الگویی در این راه شود.


 اجرای سرود، سخنرانی، مرثیه‌سرایی و مداحی از دیگر بخش‌های آیین نخستین سالگرد شهادت شهید الداغی در سبزوار بود.
 

 

دیگر خبرها

  • تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی
  • اینفوگرافیک/ تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی
  • جانشین سپاه درباره احتمال ورود به خودروسازی : هرجا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند
  • سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو
  • تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی + عکس
  • (اینفوگرافیک) تمام «نه»‌های رهبر انقلاب به سلاح اتمی
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • اشراقی: ملاک اندیشه‌های امام، رهبر انقلاب هستند
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد / امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است /از زحمات جامعه کارگری صمیمانه متشکرم
  • رهبر انقلاب در دیدار کارگران سراسر کشور: تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد